14 září 2014

Tentokrát po dešti....


Prší venku, prší i tady na blogu a ještě možná narozdíl od venku
nějakej čas pršet bude. Musím se smát když meteorologové juchali v tývý s úsměvy od ucah k uchu nad tím že září bude naprůměrně teplé a čeká nás krásné babí léto. A skutečnost? Možná trochu to teplo ale sluníčko furt schovaný v mracích a prší a prší a prší .....
Anebo taky slovy klasika českého filmu "Chčije a chčije a chčije...." Dneska přišel muž s tím, že prý říjen bude slunečný a nadprůměrně teplý a že nás čeká krásné babí léto. Že by deja vu? Tedy jak na to zase meteorologové přišli to by mne fakt zajímalo!
Pro tenhle článeček jsem si vybrala zase pavučiny a vodu, ale tentokrát po dešti a trošku jiné pavučiny a trošku jiné pohledy. Myslím že další komentování není nutné .....















Dnešní přísun deště tady končí, na chvíli zatím pršet přestalo i venku a zítra se uvidí. Buď v případě hezkého počasí sem zase zlomyslně šoupnu mokro nebo se podíváme na zoubek klikám .....

23 komentářů:

  1. Klobouk dolů, Vendy, to jsou parádní fotky! Žasnu, že dokáže pavučina udržet tolik vody!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: To je něco odnaproti už nevím, asi tam stálo auto za bránou .... a z jinýho úhlu už by ty kapky byly bez toho světla a mrtvé

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes sice tady neprší a prosvítá sluníčko, ale příští týden má být taky babí léto, tak se mi to při prodávání i hodí.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera Vendy, u nás taky prší

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky,i ten dést má co do sebe ale radsi at uz prestane!Hezkou nedeli.

    OdpovědětVymazat
  6. To je krása Vendy. Úplně nej nej je pro mne ta 4. od konce.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Protože ta je nejostřejší a ty kapky tím pádem nejživější

    OdpovědětVymazat
  8. báječné! líbí se mi všechny!

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Třeba to vůbec není model atomu ale architekt se zhlédnul v pavučině ....

    OdpovědětVymazat
  10. Áchám znova , líbí se mi nejvíc ta třetí od konce. Opravdu jako korálky víly Amálky

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Však ty tvoje jsou ještě hezčí! A to myslím smrtelně vážně

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Kuju...ale já bych chtěla takovýhle krásný korálkový, no... Já snad ty pavučiny někde sama vyrobím..      .

    OdpovědětVymazat
  13. Mám-li si vybrat, hlasuju pro poslední fotku. Kapkám sluší střídmost tvarů, čím méně drobností odvádí pozornost od hlavního motivu, tím líp.

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Ono vůbec fotkám sluší střídmoct. Jenže já to prostě neumím. Neumím se s těmi mými děťátky rozloučit a dát na blog jen některé

    OdpovědětVymazat
  15. [17]:Jsem ráda že ti tao připadá zajímavé

    OdpovědětVymazat
  16. A tady také neustále prší a prší,...

    OdpovědětVymazat
  17. [19]: Tady to tak strašné už není, popravdě od nafocení těchle obrázků tu je občas i krásně slunečno. Dneska jsme sice se synkem trochu navlhla při cestě domů z lesa ale už je zas docela modrá obloha....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....