23 září 2014

Růžové kapky .....



..... rovnou podotýkám nečekejte růžovou barvu.
Zcela v duchu probrečeného nedělního pozdního večera i včerejšího dopoledne, i dnešní fotky jsou, jak překvapivé dešťově uplakané. Ale na rozdíl od dneška na nich i svítí trochu sluníčko. Mimochodem, dneska je tedy obzvlášť hnusně. Fouká ledovej vítr, a je kosa .... o tom že je zataženo nemluvě. Hnusnej podzim s hnusnou náladou ....














Na tuhle jsem v černobílých zapoměla



a na tuhle taky .....






25 komentářů:

  1. Úžasné. A úplně nej se mi líbí ta 8. zezhora nebo 7 zespoda. jsou stříjkané?

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ne, to bylo focené po ránu když vycházelo sluníčko a byla mlha .....

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky! Nech mas pekny, vydareny a uspokojivy start do "podzimu"!

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi umělkyně a hluboce se klaním! NÁDHERA.

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, to jsem celá já, už jsem zase přemýšlela čím si je barvila ... takovým jako já jsi to raději napsala hned na začátku Krásné fotky se ti povedly, nejhezčí, je ta s tou velkou kapkou

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Tak zrovna dneska to je neuspokojivý hnusně mokrý, zatažený, větrný a studený start.....

    OdpovědětVymazat
  7. Panebože, je to úchvatné. Vždycky obdivuji pavučinku zahalenou v kapkách, ale na fotkách je to ještě lepší. Nádhera.

    OdpovědětVymazat
  8. Dvojka je nejskvělejší. Líbí se mi moc.

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Děkuju za tolik chvály

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: je zvláštní to je fakt ....

    OdpovědětVymazat
  11. Ty jsou krásné, nádherné perličkování

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné, umíš zachytit detail tak, že člověka donutí zastavit se a pořádně si prohlédnout...

    OdpovědětVymazat
  13. Jsou opravdu všechny překrásné, člověk úplně cítí tu vůni a vlhkost..Mě se nejvíc líbí to poupě růže...

    OdpovědětVymazat
  14. Uff!!! Nepodléhat náladám!!! To se to řekne, ale ve výsledku je to těžké. Ale nač se trápit? Můj manžel, když ho přejdou prvotní nasranosti nebo depky v nějaké situaci....nakonec, když zdeptá, otráví a vystrsuje mě, řekne "Ono to nějak dopadne." A má vždycky stroprocentní pravdu. Nějak to vždycky dopadlo. A nebo "co je to proti hvězdnejm soustavám...." Což je taky 100%pravda. Co jsme my? A co jsou naše trable? Nic. Najednou člověk umře a pár lidí to zaznamená a to je vše....Nic nemá tak velkej význam, jak si někdy myslíme. Ani nepříjemnosti, ani tragedie....

    OdpovědětVymazat
  15. [17]: Dneska už je to lepší, nebo spíš v rámci možností je to lepší .... jinak vlastně ty nálady jsou jak na houpačce. Fíííí nahoru a huuuups dolů ....

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Na růžích to je vždycky bašta fotit Navíc se tam ty kapky shlukujou tak zajímavě a dost zvláštně tam visej.

    OdpovědětVymazat
  17. [14]: Asi proto že ten detail nejraději fotím.

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherné fotky, Vendy, kapky můžeš fotit pořád dokola!

    OdpovědětVymazat
  19. [22]: No na protějším domě byla jinovatka na střeše ale na zemi ne. Tak asi moc nemrzlo

    OdpovědětVymazat
  20. [23]: U nás bylo na nule, což v tomto ročním období bohatě stačí.

    OdpovědětVymazat
  21. [24]: Docela se divím že tady nemrzlo. Kolikrát se už stalo že začátkem září přišel na jeden den mráz, odnesly to všechny kytky a pak zas bylo třeba až do listopadu bez mrazů.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....