24 září 2014

Poslední !? ......



Zatím asi poslední kapkové fotky, alespoň z toho co jsem měla v archívu.
Jelikož začnou (tedy spíš už začala) mlžná rána a sražená mlha na všem zanechává své kapkové stopy je možné že tu opět bude zamořeno kapkami. Jenže už jsem se taky dostala zase do stádia že se mi vyprázdnil archív. A nevím kdy ho zas a čím doplním. Uvidím, zatím vždy když to vypadalo kriticky něco nečekaného se objevilo a vyvrbilo .... taky ovšem by se dalo ty fotky ještě víc rozdělit a hned by byl matroš Smějící se














Ta je namoklá jen málo, ale jde spíš o to, že jsem poprvé zaregistrovala plody na ozdobné hrušni kterou máme přes silnici o sousedů. Na jaře má nádherné květy a šedostříbrné listy.




20 komentářů:

  1. Mám ráda kapky. Už jako dítěti se mi líbily třeba kapky na zábradlí, na prádelní šňůře, na větvích nebo v trávě, kde se třpytily ve slunci jak diamanty. Nádherné fotky, Vendy

    OdpovědětVymazat
  2. Dnešní fotky jsou snad ještě hezčí, než ty včerejší, Vendy! Kapky jsou prostě úžasně fotogenické.

    OdpovědětVymazat
  3. U vás prší pěkně Určitě hezčeji než u nás

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Raději bych byla kdyby nepršelo. Dneska byla mlha jak hrom a teď krásně svítí sluníčko, nicméně je pěkně zimavo.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: No dneska byla ale já než se dostanu někam kde je to fotogenické tak musím jít tak půl hoďky. A to mne ráno moc nebaví .... na chatě to mám lepší jen přejdu silnici a jsem v tom co se tedy dá ještě chvíli nazývat lesem

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné kapky,to je fakt, dívat se na ně je potěšující, mít je za krkem už ne tak příjemné.

    OdpovědětVymazat
  7. ty v trávě vypadají super :). jinak určitě, mlha je pořád, příležitost bude :)

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Já zase už druhý týden hlídám od rána do večera vnučku, takže jsem mlhu viděla jen z auta.

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: To jo, to přímo nesnáším Užila jsem si toho až až při poslední návštěvě u kamaráda na chatě když jsme sbírali houby. Jemně pršelo ale ze stromů to kapalo jak o závod

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Moc ráda takhle v trávě fotím, když začnou tahle mokrá a slunečná rána nejmíň jeden dva snímky si udělám. Akorát k´jsem u toho vždycky zráchaná. nemám výklopnej displej takže to znamená zalehnout pěkně na břicho   

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Dneska jsem si říkala že bych mohla mít štěstí jenže mlha nee, ale mraky joo

    OdpovědětVymazat
  12. Jiskřičky v trávě jsou super.

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Tak to už mě napadlo i u těhle fotek že tam jsou místa která by stála za výřez. Ovšem jde o to jak bude vypadat....

    OdpovědětVymazat
  14. Já prostě ty kapky miluju...

    OdpovědětVymazat
  15. Vendulko, to je prostě... překrásné.

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: A dneska zas prší takže možná zase budou

    OdpovědětVymazat
  17. Všechny orosené lístky a květy byly nádherné, kapky vody jak drahokamy a čišela z nich chladná krása končícího léta a pozvolný vlezlého podzimního počasí.

    OdpovědětVymazat
  18. [16]: Jsem ráda že se ti to až tak líbí

    OdpovědětVymazat
  19. [18]: No je fakt že ty dny kdy jsem fotila bylo pěkně hnusně. Podzim jak vyšitej a ne ještě léto.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....