25 září 2014

Pavoučci a jejich výtvory ....



Dnes tedy už nic mokrého, a zmoklého.
Ale ty pavoučky jsem fotila ve stejný den kdy vznikly fotky pavučin postříkaných rozprašovačem. Jak jsem za mlhy chodila po blízkém okolí domu a u řeky, kde jsem doufala nafotit nějaké mlžně - říční načapala jsem pár pavoučků křižáčků hovících si ve středu svých pavučin a několik jejich výtvorů ale už jen mírně navlhlých. Tak aby se daly alespoň trochu slušně vyfotit a byly přitom vidět.....



Jedna východní


ta samá ovšem zmizevší ostřením jinam


a do třetice s malou následnou úpravou









Na závěr trocha černobílé. Taky mu sluší .....



19 komentářů:

  1. Krásné fotky, stejně jsou ti pavoučci dobří, bez mustru , bez metru a taková paráda

    OdpovědětVymazat
  2. Jéje, že jich tam máte U nás se taky nějak rozmnožili, a jak jsou velcí

    OdpovědětVymazat
  3. Ti pavoučci jsou kouzelní(ci). Fotky se mimořádně vyvedly. :)

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou solidní záběry. Přímo fantastické, o takových si můžu nechat jenom zdát.

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní úlovky! Krásně zasíťováno. I když z těch osminohých potvor se mi dělá husina...

    OdpovědětVymazat
  6. Pavoučci jsou úžasně šikovní, a ty zrovna tak, Vendy. Krásně jsi vyfotila pavučinky i křižáky.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: No jo, ta byla focená proti vycházejícímu sluníčku ..... tak ony šly hned po sobě tak aby nevypadaly stjně tak je jedna v čb

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Pavouci, myši to nic mi nedělá za to hadi blééééé   

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Já se domnívám že budeš mít ze své cesty podstatně úchvatnější i když na nich nebudou pavouci

    OdpovědětVymazat
  10. [2]: Teď je jejich čas, jsou vidět na každé pavučině.

    OdpovědětVymazat
  11. Paráda, jsou úžasní a ty jejich pavučiny, to je krása.

    OdpovědětVymazat
  12. Pavoučci jsou šikovní a ty také. dokonce máš vyfocené i autory, to mě se nedaří.

    OdpovědětVymazat
  13. Ti pavoučci jsou trochu jako rybáři. Sedí a čekají až budou brát (ryby/mouchy)

    OdpovědětVymazat
  14. [18]: Tak některým tam mohla ta rybka skočit, fotila jsem je u řeky

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....