28 září 2014

Kapkové ozvěny .....



Na dnešní sváteční den by se hodily nějaké
opravdu svátečně pěkné fotky. Už proto že se začíná z mlhy klubat sluníčko, což napovídá o tom že by mohl být krásný a teplý den. Jenže moje zásoby jsou už tak tenké že nic tak slavnostního nemám. A tak jen nějaké kapkové které jsem nafotila před dvěma dny po mlžném ránu. Je to taková "ozvěna" toho hlavního nášupu který tu proběhl ....











13 komentářů:

  1. Sváteční fotky se povedly moc moc moc.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak ty jsou dobou vzniku předsváteční, ale připadlo mi že by se dneska daly použít .....

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné , Vendy, ta s tou sluníčkovou kapkou je parádní

    OdpovědětVymazat
  4. Pro tebe je tento den sváteční vlastně třikrát, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: No jo, je .... perlová svatba čili třicet let v chomoutu

    OdpovědětVymazat
  6. P.S. k přání se připojuje i Kitty!

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou jedny z nejhezčích fotek, co tu máš. Mám dojem, že ty vodní fotky se ti daří náramně dobře, nebo spíš, jsou úžasné!

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Díky moc za přání i za pochvalu. Den to byl krásný jak co se týče počasí tak i toho že jsme zas vyrazili jak dřív s dcerou a synem na procházku, semleli pátý přes devátý, smáli se a pak si dali pěkně na sluníčku další kafčo a bylo náramně ....

    OdpovědětVymazat
  9. Kdo umí, ten umí! Všechny fotky jsou krásné a nad tu první červenou  zírám s otevřenou pusou.

    OdpovědětVymazat
  10. Opět něco neobyčejného a krásného.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Nefotím denně, kdepak. Třeba jen dva dny v týdnu ale udělám třeba 150 fotek. Mám je podle místa a data nafocení. Tak nafotila jsem zatím podle počítadel na foťácích přes dvacet tisíc fotek, ale k použití jich byla jen slabá polovina a ty jsou na blogu. A času mám spoustu páč jsem na pracáku a smrdím doma ....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....