29 září 2014

Ptačí .....



Následující obrázky jsem nafotila na jaře,
když vylétali malí vrabci z hnízda. ale uklidila jsem si je do archívu kde jsem na ně zapoměla. Až když jsem dělala ve fotkách pořádek a přehrávala je na externí disk a oři té příležitosti jsem ve složkách kontrolovala co si zaslouží uchovat a co je na vyhození přišla jsem na toho malého vrabce který mi jednoho dne fláknul do okna a poté se chvíli vzpamatovával v truhlíku. A jelikož to bylo okno u stolu kde mám komp tak jen stačilo vzít foťák , posunout se o kousek se židlí k oknu a pomalu se přiblížit až ke sklu ...... a jak se teď panečku hodí Mrkající !


Rokující rodiče o nevychovanosti svých ratolestí


Nejdřív pěkně polehoučku zdálky ....


....... pak o trochu blíž .....


..... a ještě blíž .....


.... až úplně nejblíž jak to šlo .....



No a pak se probral a uletěl ....
Další mrňous je z chaty, chramostejlil se nejdřív v té hromadě větví ale pak vyhopkal na jednu větev a tam se usadil a zíral na mě .....

26 komentářů:

  1. Jééé - parádní fotečky, Vendí! Já snad nevyfotila ještě ani jednoho opeřence... . To bude svátek, až se mi to jednou podaří...    .

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Tak když ti flákne hlavou do okna a zbuchne do toho truhlíku je to velmi snadné

    OdpovědětVymazat
  3. to je až roztomilé a ty to tak hezky píšeš. Vrabci jsou prý už skoro ohrožený druh. Já byla v pátek odpoledne na šípky a stavila jsem se v naší mini ZOO navštívit zvířátka. V kleci s bažantem a ještě většími ptáky si hověli vrabci. Jeden přímo v misce s krmením a druhý poskakoval na větvi kolem. určitě se jim podařilo vklouznot dovnitř většími oky voliéry. Zjistili, že ve vězení je vlastně dobře a tak kam by chodili.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, ty je máš snad ochočené   

    OdpovědětVymazat
  5. Vrabčáci jsou kouzelní, Vendy, moc pěkně jsi je vyfotila. Líbí se mi i tvůj slovní doprovod, závidím ti tu lehkost, s jakou píšeš, tak nějak "co na srdci, to na jazyku".

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi pohotová. Mně by určitě uletěl.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: On byl tou ránou do hlavy dost otřesený, měla jsem strachn jestli se mu něco nestalo. Takže to šlo ho fotit dost dlouho než se vzpamatoval a frnknul do pryč.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Na moudré a seriózní psaní jsou na blozích jiní machři, takže se o to ani nesnažím. A pak jednou Pražák povždy Pražák, včetně mluvy

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Oni tu s námi sídlí už nějakých 18 let, takže už jsou tak oprsklí že když sedíme na terase, hopkají nám kolem nohou, vysedávají v keřích nebo na zábradlí.

    OdpovědětVymazat
  10. Možná je nakonec dobře, že uletěl, kdoví jak moc blíž bys ještě šla ^^ Tady kde bydlím já jsou všichni ti ptáci už tak oprsklí, že i kdybys do nich kopla tak neuletí maximálně poodstoupí dva centimetry do strany Jsou vážně divní

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: To bych už musela projít sklem, fotila jsem ho z pokoje

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: Svůj k svému....nobo do svého?

    OdpovědětVymazat
  13. [9]: Dobře děláš, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  14. [16]: Zkus jim před focením přivodit menší otřes mozku a uvidíš jak budou hodně a klidné   

    OdpovědětVymazat
  15. [17]: A nemůžou za to na mně zavolat sociálku? Není to něco jako tejrání?

    OdpovědětVymazat
  16. [19]: Tak je po odchodu sociální pracovnice pro jistotu ještě seřežeš do bezvědomí! Aby věděli zač je toho loket žalovat na milující maminku!     

    OdpovědětVymazat
  17. [20]:           

    OdpovědětVymazat
  18. [20]: Šmarjá, tohle kdyby četla tchýně! To už bychom měli doma přímo policejní razii!

    OdpovědětVymazat
  19. [22]: Tak to je mi přečetní vašich zážitků s ní je naprostao jasný!

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné fotky. Na mě ti ptáci nikdy nepočkají....

    OdpovědětVymazat
  21. [24]: Na mě taky málokdy, tedy ti dospělí. Ptáčata jsou o něco lepší na focení, neumí totiž ještě tak dobře lítat tak spíš se snaží sedět a dělat že jsou neviditelní

    OdpovědětVymazat
  22. Poslední dobou se mi zdá, že vrabčáků trochu přibylo.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....