05 srpna 2014

Ach, ty kapičky.....



Jakmile po dešti vyleze sluníčku, nedá mi to
a začnu obíhat zahradu s foťákem a koukám kde se co blýská. Protože mě prostě kapky na listech vždycky uhranou. Snažím se stále zachytit to co je nezachytitelné, třpyt a jas, někdy i sluneční paprsky procházející těmi kapkami ven. Svět obrácený vzhůru nohama nebo jen korálkování kapek na stéblech trav. Vypadá to krásně a vypadá to jednoduše. Jenže mě to pořád nejd až tak jak bych chtěla, nemám v tom tu plastičnost, ten život . A tak to zkouším stále a znova, po každém dešti všude kde se dá. A on se jednou ten TOP najde a podaří! Pořád tomu věřím.....




Pro některé snad ani neplatí gravitační zákony









36 komentářů:

  1. Některé fotky jsou moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  2. Kapičkové fotky mám ráda, je to nádhera Mám kamaráda, který maluje nádherné obrazy. Právě kapičky na rostlinkách umí úžasně namalovat, jsou jako "živé"

    OdpovědětVymazat
  3. Kapky jsi vyfotila parádně Mám je ráda, vypadají jako drahokamy

    OdpovědětVymazat
  4. Ach, ty kapičky, kdo jim má odolat?!

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Ano, to je ono....to je to co prostě pořád neumím. Jak říkáš, některé jsou moc hezké, ale není tam ta jedna která je prostě WOW, ta u které si řekneš JO, TO JE ONO!

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: To ano, zvlášť když do nich zasvítí. Jen prostě ta fotka to úplně nepostihne....tedy alespoň ty moje

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Tak, tak. Kdo má odolat

    OdpovědětVymazat
  8. Kapičky jsou vždy krásné, a ty je umíš krásně zachytit. Mělas tady někdy fotky, kde v kapičkách byly obrazy, to už je pak opravdové umění.

    OdpovědětVymazat
  9. Vendy pěkné A v poho, taky kolikrát nafotím desítky kapek, řeknu si to je děsný a všechno to smažu

    OdpovědětVymazat
  10. Musím říct že ta třetí fotka je dokonalá :) ale i ostatní jsou moc hezké :)) kapky se fotí krásně :)

    OdpovědětVymazat
  11. ...a brzy u přijde čas babího léta; rák kapiček.

    OdpovědětVymazat
  12. Miluju kapičky, je to úžasné

    OdpovědětVymazat
  13. Já už u Tebe viděl takových TOP kapiček,že nevím na co si stěžuješ   

    OdpovědětVymazat
  14. Vendy,ta předposlední je skvělá a poslední je určitě WOW       

    OdpovědětVymazat
  15. Jak je vidět, nemáš kapiček nikdy dost, ale krásně povedené.

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Já na kapkách ujíždím. Nikdy mne nepřestanou fascinovat. Nejlepší jsou vždycky na listech růží, trávách a hostě. Ony mají na listech takový voskový potah kde ty kapky drží jednotlivě a neslévají se. ...

    OdpovědětVymazat
  17. [14]: Já na tu nej, tu pro mě nej, pořád ještě čekám. Asi jako každej kdo fotí. I když je otázkou zda ta nej pro mne je i nej pro ostatní. Už často se mi stalo že moje milovaná fotka, která se mi strašně moc líbila se vůbec ale nelíbila jiným, ba byla pohaněna až hrůza!

    OdpovědětVymazat
  18. [13]: Podívej se, ty jako fotograf to znáš. Fotíš a říkáš si jo, je to pěkný, ale... prostě pořád na ten nej záběr čekáš. I když ti osttní říkají že to je pěkné a tahle fotka že je taková a tamta ještě lepší, sám s nim spokojenej nejseš a sám si říkáš, kdepak, to ještě není ono, to pravé to ještě není. Nebo se mýlím?

    OdpovědětVymazat
  19. [12]: Nestraš babím létem, ještě jsem nestačila nafotit spousty letních věciček

    OdpovědětVymazat
  20. [11]: To já taky. Asi proto, že prší dost hojně, takže se hledá dobře inspirace

    OdpovědětVymazat
  21. [10]: Fotí, když máš na to sklo. Já mám základní objektiv a tím se makro fotí neskutečně blbě. Musím to řešit výřezama a kolikrát je problém s ostrostí. Začínám čím dál tím víc uvažovat o makropředsádce.

    OdpovědětVymazat
  22. [9]: No tak aspoň víš jak to myslím.....

    OdpovědětVymazat
  23. [5]: Člověk se učí celý život. Času dost. Jednou to třeba přijde.

    OdpovědětVymazat
  24. [8]: To ano, ty byly ještě focené tím ultrazoomem který měl skvělý makro, d dvou centimetrů.

    OdpovědětVymazat
  25. zdravím, schválně na kolik vás přišel tak kvalitní foťák (to jsou hodně povedený detaily) :) ?

    OdpovědětVymazat
  26. [25]: Ten co je to s ním focené? Tak to je hobby třída zrcadlovek Nikon D3200 a stál mne v setu s brašnou, kartou a filtrem 13990 Kč. Samotný se pohybuje kolem desítky a teď už je i D3300. Tam nevím kolik je cena.....

    OdpovědětVymazat
  27. Miluju kapky. A tyhle fotky jsou zatím nejkrásnější, jaké jsem u tebe viděla. Ne, že by nebyly ostatní hezké, ale tohle jsou takové srdcovky .

    OdpovědětVymazat
  28. Kapky jsou jak kuličky hrachu. Jako kdyby květ ani nesmáčely.

    OdpovědětVymazat
  29. [27]: Hmmmmm, tak ti moc děkuju

    OdpovědětVymazat
  30. [18]: Máš pravdu,protože pokaždé to může být lepší.A až si začnem říkat,že teď už je to ono,tak bude nejvyšší čas toho nechat   

    OdpovědětVymazat
  31. [30]: Jo, a vrhnout se na něco jinýho

    OdpovědětVymazat
  32. kapičky úžasné a stále inspirativní

    OdpovědětVymazat
  33. [31]: A nebo někoho       

    OdpovědětVymazat
  34. [31]: Tak to jsem se ani neodvažovala říct....ale taky je možno....a hned je další inspirace

    OdpovědětVymazat
  35. I kapičky se řídí fyzikálními zákony.

    OdpovědětVymazat
  36. [35]: Někdy to tak ale nevypadá, tedy alespoň ne hned....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....