04 srpna 2014

Sněžná kráska......


Když jsem tak hledala v archívu co použít z těch
bídných zbytečků, našla jsem něco co mi úplně vypadlo a co jsem si vlastně nedopatřením smazala. A přišla na to až v průběhu minulého týdne když jsem pro změnu hledala něco jiného. Ostatně když něco hledáte a nemůžete to najít začněte hledat něco jiného .... nevím jak u vás ale u mne to funguje docela spolehlivě. A tak vám předkládám dost se zpožděním jednu mou krasavici ze zahrady, kterou už sice znáte, ale já jí nikdy neodolám když se takhle krásně oblékne do sněhově bílé jak letní nevěsta.









Když kvete je neustále plná včel, takže celý boží den to v ní bzučí a bzučí. Své by o tom mohl vyprávět Bobeš, který se už s těmito pracovitými návštěvnicemi seznámil na vlastní kůži








A tohle je už druhá, přesazená z místa kde silně překážela a kde vyrostla z nějakého semínka které ptáček utrousil.
Jen už bych potřebovala synátora abychom se dali do malé podpůrné pergolky, protože strom u kterého původně byla sazená a po kterém se pnula nám jeden silnější vítr ulomil. Byl tedy suchý a dost shnilý.....


Na sklonku léta vystřídá tu bílou záplavu jiná, červená z drobounkých červených šípečků.....

29 komentářů:

  1. Vendy , tyhle jednoduché růžičky se mi moc líbí a ta Tvoje je opravdu nádherná     

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj krásné fotky i zajímavý blog ráda se sem budu vracet Hezký den Eva

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Já když jí viděla poprvé tak jsem myslela že to je keř jasmínu. Vůně se táhla do dálky a do dálky taky svítila. Tak jsem si z ní udělala oplégr a dala ke staré švestce. Od té doby už mám druhou takovou o kus dál. No a vidíš to mi připomělo že tu fotku jsem tam zapoměla dát! a už jsem jich rozdala kolem sousedkám. Ono totiž jak ptáci zobou ty šípečky tak mi jeí roznášej po zahradě. A co už jsem jich vytrahala a vyhodila!

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: A to mne moc těší že se ti tu líbí a vítám tě . Doufám že si tu vybereš to co tě zajímá .....

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je skutečně nádherný pohled, Vendy! Opravdová nevěsta, a ten bzukot, to musí být rajská hudba.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Bavilo mne chodit okolo protože se ukazovalo jak je vlastně velká. Z toho prvního pohledu to hodně klame. No a ještě ta nádherná vůně! Je fakt že kolikrát tam u ní věšet prádlo je dost nebezpečné kolik tam je včel a tak je žihadlo možné dostat velice lehce.....

    OdpovědětVymazat
  7. Vendy, to je nádhera, vůně musí byt moc přijemná Tam se uživí včely ze širokého okolí

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: To si dovedu představit, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  9. Zajímalo by mně, zda to taky tak krásně voní, jak vypadá... A poslední fotka je úžasná, úplně svádí se posadit... :)

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Voní, nádherně.....ono se tam sedává a právě že chci udělat takovou malou pergolku na kterou bych tu růži natáhla aby se tam dalo sedět ve stínu.....

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherná květinka či keř. Ten musí být obsypán včelami, že?

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: To je popínavá růže vysazená ke starému stromu. Je velmi nebezpečné když kvete okolo chodit, protože těch včel tam jsou mraky

    OdpovědětVymazat
  13. Jestli jsou u tebe v Archívu bídný zbytečky, tak to je blbost! V tvém archivu jsou jenom skvosty!

    OdpovědětVymazat
  14. Bídné pro to, protože už mi v něm dochází materiál.....

    OdpovědětVymazat
  15. Nádhera! A moc pěkně nafoceno, Vendí.. . Ta fotka s lavičkou, celkově to posezení - to je paráda! Moc se mi to líbí    .

    OdpovědětVymazat
  16. Jednoduché květy mám ráda u mnoha keřů a jiřin

    OdpovědětVymazat
  17. Máš ji nádhernou a ta vůně, hmmm.

    OdpovědětVymazat
  18. Opravdu krása! A na třetí fotce vidím dokonce slona   

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Nóó....dobrý postřeh, ale já spíš mamuta Mannyho z Doby ledové. I z tou šošolkou na hlavě   

    OdpovědětVymazat
  20. [18]: Je nádherná a každé jaro mne vždycky znovu a znovu ten pohled fascinuje.....

    OdpovědětVymazat
  21. To jsou gejzíry květů, úžasně vypadají na 4. a 5. fotce. Nic takového jsem ještě neviděl.

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: Tahle růže ač má malé a jednoduché květy je nádherná tím množstvím....každý rok.

    OdpovědětVymazat
  23. [24]:Tak, tak....přímo Niagára vůně

    OdpovědětVymazat
  24. Krásná, květ na květu!     

    OdpovědětVymazat
  25. [26]: To ano, vůbec není znát že byla před dvěma lety ostříhaná tak že zbylo jen asi pět větví.....

    OdpovědětVymazat
  26. nádhera, Vendy. Nyní mne ale napadá. když je v plném květu nebezpečné kolem ní chodit, jakpak se asi sedí na té lavičce, co k ní nádherně ladí? Pak je lavička jistě jen jako dekorace k té růži.

    OdpovědětVymazat
  27. [28]: K té lavičce počítám s takovou malou pergolkou, po které se ta růže bude válet. Pak to bude i bezpečné sezení

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....