06 srpna 2014

Letem světem archívem.....



Ve svém archívu nazvaném Galerie blogu v dokumentech
mám jednu složku nazvanou Fotky k uveřejnění. Do ní si odkládám ty které používám do rubriky Beze slov protože se třeba nehodí do žádného článku nebo v něm už je nějaká podobná či mi prostě připadlo, že si zaslouží být uveřejněná jen ona sama. Ale díky tomu, že momentálně nemám čas chodit někam fotit musím sáhnout sem a použít fotečky z této složky. Některé z nich v trochu jiné podobě se už na blogu i někdy objevily, nebo z jiného úhlu nafocené jsem použila ve článcích. Nevím jak vyzní takhle ve větším množství, třeba tím ztratí svou jedinečnost ale není zbytí .... A tak vás teď zvu na letem světem jednou částí mého archívu.....



Třeba zrovna tyto boží muka se už objevily v článku o prvním repešském setkání Ženského klubu. Ovšem v "barevném" provedení. Tedy pokud se dá nazvat barevným něco co je bílé a nafocené v bílé mlze. Pro jednu fotoskupinu na fb jsem je trošku víc znebarevnila.....




A ze stejného dne ale o něco později je tato fotka, ta už v článku nebyla. Vyhlídka nad penzionem Lada


Neuveřejněné jarní z procházky ke koníkům



Dva pohledy na jeden plot. Jarní ......


...... a podzimní. Tedy spíš měly jít v opačném pořadí, tak také vznikly


Ta patří k těm nejstarším ve složce, focená někdy vloni v brzkém jaru. Samozřejmě po dešti


Další brzké jaro, ale to letošní


A loňský podzim, aby se to trochu prostřídalo


Kořenová medúza ze stejné procházky


A tyhle všechny už jsou z letoška ....
Načuhující skalník přes zeď z květnové procházky po Mníšku


Lampa na zámeckém pivovaru v Litomyšli z února


A Litomyšl podruhé ..... tuhle fotku už jsem měla taky na blogu, jen byla focená bez blesku a z duchama v podobě procházejících lidiček


Litomyšl potřetí. Ta zeď mne fascinuje svou oprýskaností. Připomíná mi fotky z ateliéru Jana Saudka. Tedy ne že bych se k němu chtěla přirovnávat, ale prostě má něco do sebe


Kaktus už také v trošku jiném záběru na blogu byl, v článku věnovaném žluté barvě. Vlastně tam mohly být i ty pampelišky


Dalo by se říct že vlastně tato je nejnovější, i když má taky už nějaký ten měsíc .....


No a tím jsem vyprázdnila další složku a zbývají už jen dvě. Snad se zítra zadaří a něco nafotím a navíc se rýsuje odjezd na nějaký čas na chatu, takže bych mohla opět něco nalovit ....


18 komentářů:

  1. Vendy, každý den k Tobě nahlížím a s velikánským obdivem mlčky odcházím. Mlčky proto, že si nejsem jistá, jestli o moje komentáře stojíš. Dnes mně to nedalo a píšu.Koníci, kapky, "květinové" barvy, Tvoje srdcovka - Praha. To všechno je tak úžasné, k tomu ty časté originální komentáře...Často si u Tebe vyplním to známé NEJEN CHLEBEM JE ŽIV ČLOVĚK..

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy díky, ta připomínka jara byla krásná. Už se to začíná blížit k tomu podzimu a takové fotečky potěší.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta první je dobrá, možná by byla ještě lepší černobílá. Pak se mi líbí ta lampa a ta třináctá fotka. Ale všechny jsou hezký, fakt dobrý fotky.

    OdpovědětVymazat
  4. [5]: Tak já mám ta boží muka I bw. Dělala jsem různé pokusy

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Tak byly tam nasyslený už hodně dlouho, a tak už musely ven. Takže můžu začít sbírat další   

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Prosím tě to se vůbec neostýchej, vždyť právě díky odezvě v komentech člověk vidí jestli to všechno dělá dobře nebo co má ještě zlepšovat. Takže komentuj, komentuj, komentuj! Já budu jedině ráda

    OdpovědětVymazat
  7. Na tohle jsem se vyloženě těšila, Vendy, mám ráda tvoje "provětrávání" archivu. Je to taková všehochuť, od každého a pro každého něco.   

    OdpovědětVymazat
  8. [10]: Uvidím jak dneska, ale zřejmě z toho sejde musím nafotit něco jiného a tak mám domluvenou návštěvu u sousedky. Takže to taky ještě musím dodělat to co chci fotit. Spíš tedy koníky vidím zítra. I třeba sama půjdu, když je návštěva lemroidní.....ale víc šancí dávám tý Praze a samozřejmě Mníšku. Mám na to skoro čtrnáct dní tak to by bylo!

    OdpovědětVymazat
  9. [11]: To bude materiálu, Vendy!   

    OdpovědětVymazat
  10. Buková větvička, ostny kaktusu podzimní les - NÁDHERNÉ FOTKY! A samozřejmě vyhlídka nad Repechami .

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky jako vždycky.

    OdpovědětVymazat
  12. Třetí a čtvrtá od konce u mne vedou.

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Jen byla škoda, že z ní nebylo vidt. Jak ustupovala mlha tak obzor neby vůbec vidět.

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Litomyšl je inspiratiní! A najde se tam spousty krásných zákoutíček.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....