27 července 2014

Zelená.....



Jak se úměrně tomu, že nedoplňuju zase novými fotkami můj
archív vyprazdňuje, došli jsme i s barvami na konec. Tedy teoreticky. jelikož displeje nabízejí něco kolem 300 000 barev, což je už slušná nálož vlastně těch mých pár barev je nic, a mohla bych pokračovat dalšími, jenže....teorie je jedna věc a praxe druhá, nemám dejme tomu třeba vůbec žádné černé nebo šedé kytky, natož béžové nebo hnědé. Myšleno v
přírodní škále. Editor by si s tím hravě poradil o tom žádná takže bych vám třeba mohla nabídnout černou růži nebo hnědou či šedou. Ale čeho je moc toho je příliš praví staré dobré české přísloví a tak barevné valéry necháme stranou, ono se možná něco kdy budu mít možnost zase fotit najde....
Co asi tak k té zelené....no jen to, že vlastně se dá vtěstnat do dvou hlavních linií. Tráva a listy.
A o obojím to i bude. Takže v hlavní roli zelená, tráva, listy a voda. A jeden plevel....













A naposledních obrázcích se opět můžete utvrdit v tom že druhové jméno bolševníku VELKOLEPÝ mu právem náleží.
Když si vezmete že se jedná maximálně o dvouletou rostlinu....





A to je tak vše....asi přijdou ke slovu zase nezařazené fotky kterých se mi také pár nashromáždilo a pak nevím....


36 komentářů:

  1. No prosím, koľko odtieňov zelenej Určite ich je viac aj ako päťdesiat...

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: To máš pravdu, ale to vidí oko, foťák už je na tom hůř, ten si ty barvy kolikrát vymýšlí . Jo editory jsou někdy požehnání někdy ovšem velké neštěstí....v tomhle případě se ti ani nedivím....já teď naháním fotky pro vyhlášenou barvu a to Lososovou. Což je docela problém....

    OdpovědětVymazat
  3. Nikdy jsem ještě Bolševník neviděla, ač o němpsaáno tak často...až teď poprvé na Tvých fotkách. Páni, ten je.

    OdpovědětVymazat
  4. A co fialová? Ta má nádherné odstíny, nebo jsem jí přehlídla?

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Jako samostatná barva nebyla, ale spíš byla zakomponovaná do modré. Viz Modrá záplava.

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: On je problémem jen někde. Hlavně tedy v karlovarském kraji. Ale podle toho jak se šíří v okolí Mníšku bude za chvíli velkým problémem i tam, zvlášť když se proti němu nic nedělá. Ono to začne jednou dvěma rostlinama a končí to celým zarostlým pozemkem.....utekl kdysi dávno ze zámeckých parků a zahrad a začíná být pěknou pohromou. Stejně jak Křídlatka sachalinská anebo Netýkavka žláznatá....

    OdpovědětVymazat
  7. Tak jsem se trefila, Vendy, což ovšem nebylo těžké.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Netýkavku mám moc ráda, vždycky se jí nadšeně dotýkám, a ona pak krásně vystřeluje semínka... aha, tak to i díky mně se tak nezřízeně rozšiřuje...

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Pokud máš na mysli ty malé zelené, tak tam se nic neděje, spíš jde o ty dvoumetrové rostliny s květy v různých odstínech růžové které zarůstají koryta řek a potoků. Těm malým neodolám ani já

    OdpovědětVymazat
  10. Ach, to byla krása, zelená tak uklidňuje a ty kapky na listech, krása

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky. Hlavně ty s kapkami.

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Ono je těch rostlin které jsou pohromou víc, nejen ten bolševník.

    OdpovědětVymazat
  13. Kapky tomu dávají šťávu.

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Z čehož vznikla naše národní plevelnatka křídlatka česká.....

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Kapky dávají šťávu více věcem, nejen listům a travám....zvlášť kapky typu Tullamore Dew nebo Jameson

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: ó nechoďte s takovým pitím do mé blízkosti prosím zrovna Tullamore či Jameson mi vůbec nechutnají

    OdpovědětVymazat
  17. [18]: A to já zas tyhle, jak říká můj strejda, tlamolepy moc nemusím....zaprvé je po nich hodně blbá opice a člopvěk je z toho zablemcanej až za ušima . Nejraději si dávám víno, ale whisku můžu pěkně u krbovek, v křesílku a k tomu nějakou dobrou muzičku

    OdpovědětVymazat
  18. [2]:Ja mám takú farbu odfotenú. Dám to na fb, aby si posúdila, či je to naozaj lososová.

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: Tak já už taky, mám tu na zahradě lososovou denivku i růži. Ale nechcou se mi dávat pořád jen kytky....

    OdpovědětVymazat
  20. Zelené květy se vlastně maskují a nejsou pak tak na ráně k trhání.

    OdpovědětVymazat
  21. [22]: Já mám na zahradě jedinou kytku s echt zeleným květem a to Áron plamatý. Ten je fakt celej zelenej....

    OdpovědětVymazat
  22. Každá barva má své kouzlo.

    OdpovědětVymazat
  23. Děkuju že si mně zavadla do tak krásný přírody, nejvíc se mi líbila ta šestá fotka jinak ten článek u sugarless.blog.cz/ tu básničku Rebelka si okomentovala skvěle!

    OdpovědětVymazat
  24. [25]: Jsem moc ráda, že se ti výlet líbil a zvu tě i na další které tu ještě budou. Ať už do přírody nebo do tvoření či do literární tvorby. Díky i za tu pochvalu komentu

    OdpovědětVymazat
  25. Krásné, moc se mi líbí kapky vody na listech, a bolševník je pěkně mohutný.

    OdpovědětVymazat
  26. [27]: Ona je to velmi zajímavá a opravdu majestátní rostlina, leč nebezpečná jak zdraví tak přírodě. Nedivím se že si jí vysazovali u zámků do parků. Přesně tady platí ono známé že cesta do pekel je dlážděná dobrými úmysly.....

    OdpovědětVymazat
  27. Krásné kapičky! No - mohlo by pořádně zapršet...    .

    OdpovědětVymazat
  28. [29]: Tady se včera docela pěkně zalilo, což mi udělalo radost, ale dneska bylo zase děsně. Dusno jak ve skleníku. Teď už je sice asi dvě hodiny zataženo ale vypadá to že zas z toho nic nebude....

    OdpovědětVymazat
  29. U nás se zalilo cca před hodinou, dvě hodiny se valila voda, bouřka na ohluchnutí a snad se i trochu pročistil vzduch. Ale bylo to teda vody!   Ještě teď stoupá pára z lesů a jezdí hasiči, asi to pro někoho nebylo bez následků... .

    OdpovědětVymazat
  30. [32]: Tady se to vždycky nějak zarazí o kopce a nic....ne že bych o nějaké takové radosti stála, ale to sucho je taky na nic.

    OdpovědětVymazat
  31. [31]: S těma ostře špičatýma listama opravdu ano. Tak když odstraníš jedno písmenko tak ta nebezpečnost je i v názvu

    OdpovědětVymazat
  32. U prvních snímků jsem si vzpoměl,že tohle jsem se ještě nikdy nepokusil nafotit.Vody je dnes u nás až dost,ale sluníčko nikde,tak si to nechám na jindy   

    OdpovědětVymazat
  33. [35]: No kapkování je moje posedlost. Když je po dešti vyrážím po zahradě a hledám ty nejlepší kousky

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....