28 července 2014

Fotohrátky....



A je to tu, archív s ucelenými fotkami na články je totálně
vyškrabanej a tak musím vybírat z toho co vznikalo náhodně, nebo co už mám dlouho schované a nešlo to
použít. A tak jsem si s tím trochu zas pohrála, což jsem teď dlouho nečinila. Jelikož jsem se konečně vrhla na to
abych Bobeše otrimovala, protože ten čas nějak děsně rychl letí a už je konec července. Bobeš má na to aby
dorostl do výstavní srsti přesně tři měsíce, tak doufám že to zvládne jako vždycky. Je to makačka, myslela jsem
že to půjde líp. Tak krycí srst bya dole za necelou hodinu, ale ta jeho předlouhá a hlavně hustá podsada je
tedy pěěknej masakr. Musím říct že mne z toho pěkně bolej ruce. Celou proměnu samozřejmě dokumentuju
a tak vám pak Bobeše ukážu jakou změnou procházel....




A teď už moje fotohrátky.....

Tady to byl editor.....


..... ale tu jsem jen měnila nastavení režimu pro focení západu. Snímek focený na automat ....


...... a tady už různé nastavení ....



Hrátky ve Photofiltre





17 komentářů:

  1. Hned první fotka je úchvatná a taky nejlepší, Vendy. Pak se mi líbí obloha focená s ručním nastavením, ale zajímavé jsou všechny snímky.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No já musím zatím vystačit s tím co nabízí zahrada....na nějaký courání zatím nemám čas, dneska jsem prohnila půl dne ve městě na ÚP, lítala jsem sem a tam jak blb a ještě pěšky dom. Zpocená jsem až na prodlouženejch zádech, a totálně ubitá debilitou státní správy a jejích poskoků...takže káva a pak někdy se musím dát zas do Bobeše....

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Jo, takové jednání na ÚP člověka totálně odrovná. To ti vůbec nezávidím!

    OdpovědětVymazat
  4. Jak ty to děláš, ať fotím, jak fotím, nikdy se nedoberu dobrýho konce .

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Ber to tak, že někomu je dáno vládnout slovem a šikovností rukou a někomu holt částečně fotovidění....

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné fotky, Vendí - hned ta první se mi moc líbí .

    OdpovědětVymazat
  7. Všechny tvé hrátky jsou Wendy úžasné, nejen fotografické, ale i hrátky, které vytváříš tvýma rukama - tvá šikovnost je vlastně všestranná!   

    OdpovědětVymazat
  8. ten západ je super :) jsou prostě kouzelné.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Ó já děkuji moc za pochvalu

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Momentálně vlastníma rukama tvořím ze psa - medvěda psa - krysu. Ale hlavně jsem zjistila že se mi nějak smrsknul!

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: No to jsem si zkoušela postupné odstínování....ten strom už je leta suchý a já vždycky když ho fotím ho prostě musím dát do čb....

    OdpovědětVymazat
  12. jojo, taky si občas rád hraji

    OdpovědětVymazat
  13. Já se těším na proměnu pana Bobeše.

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Dneska proběhne poslední třetina změny a pak to tu vyvěsím .

    OdpovědětVymazat
  15. Tvoje fotky obdivuju a ještě víc obdivuju Tebe, že umíš s foťákem. Já fotím většinou na automat a upravuju to až na počítači v zoneru. Na rportáž medvěda-krysy se už moc těším.     

    OdpovědětVymazat
  16. Tvoje fotohrátky miluju, vycházejí z toho vždycky nádherné obrazy. Líbí se mi ta první, úžasná, i když černobílé moc nemusím, občas mají své kouzlo, a tahle patří k nim. Tedy k těm, co mají své kouzlo, jasný...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....