29 července 2014

Sluníčko, sluníčko.....



Doškrabávám zbytky a našla jsem ještě
trochu ucelenější komplet fotek a to sluníčkových. Obsahují snímky jak zimní, tak i jarní . Podvečerní i východní,
letně horké i zimně studené. Prostě sluníčko ve svých různých podobách....








Dneska jen trochu, ale objevila jsem ještě jednu nádheru která sice vznikla taky už dřív, ale nějak jsem se k ní nedostala...

18 komentářů:

  1. Líbí se mi ta poslední fotka. Abych pravdu řekla, sluníčko takto raději nefotím, nemám ráda ty fleky, kterým se nedá vyhnout. Když sluníčko, tak raději trochu něčím zastínit, schovat si ho za strom, aby těch paprsků nebylo tolik.

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasný, všechny do jedné! Nejvíc mě asi oslovila ta s balíky slámy .

    OdpovědětVymazat
  3. Tvůj objektiv sice vytváří reflexy, Vendy, ale na druhé straně i nádherné husté sluneční paprsky, to jsem ještě neviděla.

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Jo, viděla jsem je.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: No těma bodlákama a sluníčkem jsem se inspirovala u tebe, ty si tam sice fotila něco jiného než já, ale inspirace tam vznikla. No já mám dojem že to je focené buď na automat nebo na prioritu clony.

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: To bylo jedno mrazivé ráno kdy ,mne dcera vzbudila že jede z noční a krásně vylejzá sluníčko tak ať se připravím že jedem fotit

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné záběry, víc může posoudit snad Hanička, která už komentovala.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné,u mě vede ta druhá,ale všechny jsou moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkná sluníčka,takovou kresbu s mým foťákem nevyfotím

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Jo, jo souhlasím. Taky jsem je s ultráčem neudělala ani za nic. Možná trochu když to člověk vzal na prioritu clony nebo přímo na manuál, ale i tak to nebylo takové jako ze zrcadla.....

    OdpovědětVymazat
  11. dneska by se hodilo, u nás

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: Tady pršelo včera někdy od půlnoci až do zhruba půl šesté ořád. Ale doplnil se mi sud, bazén a částečně i jezírko...i dneska ale je to tak nějak na spadnutí

    OdpovědětVymazat
  13. [7]: Je fajn, když se vzájemně inspirujeme, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  14. Ty balíky slámy se slunce jsou moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: Tak ty byla focené u mojich milovaných koníků.....

    OdpovědětVymazat
  16. Všechny jsou pěkné. Máš dobrý foťák a ještě to s ním umíš a o tom to je. Já s mým kompaktem jsem ráda za to, co nafotím a na trh s tím chodit nemůžu. Ale netrápím se tím.Mně jde jen o zachycení okamžiku a umění nechávám povolanějším.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....