26 července 2014

Červená.....



Červená je spojená s něčím nebezpečným,
hlásí Pozor! Tady se něco děje! Když vám dá muž červenou růži, hrozí nebezpečí zamilování
a následných problémů. Trny z té růže mohou zranit do krve. I ta svou barvou hlásí nebezpečí.
Nejen ztráty duše ale hlavně života. Jenže...která žena odolá jak kráse rudé růže tak galantnosti
muže který jí daruje?
Stejně tak neodolám já a musím si jí vždycky vyfotit. Ale nejen růže, ale i kaktusy nebo květy
kalistemonu. Všechny září červenou a všechny mohou, i když se to nezdá, hodně ublížit.....


První květnová dekáda, první nafocené růžové poupě v zámeckém parku na Mníšku


Malé plody kdoulovce, opět Mníšek


Druhý červnový den a pivoň. Jak jinak než z naší zahrady .....


...... a popínavá růžička


Květ kalistemonu na nádvoří Strahovského kláštera, druhá červnová dekáda


Druhá červencová dekáda, růže u nás





Jedna z nových květinek u mne, pelargonie zakoupená na výletu v Jiřetíně pod Jedlovou


Jediný kaktus který mi letos kvetl, druhá červencová dekáda




A zítra nás čeká zklidnění v podobě zelené barvy. Už poslední z té květinové duhy....

16 komentářů:

  1. Červenou mám moc ráda, růžičky jsou povedené, ale kaktus je stejně nejlepší, byť je tak trochu oranžovější .

    OdpovědětVymazat
  2. Já miluju růže, ale nejvíce se mi líbí něžné žluté okvětní plátky :) Rudá ovšem sedí hned na druhé místě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak z těch barev co jsi zatím prezentovala, se mi tahle zatím zamlouvá nejvíc.Poslední dobou ji upřednostňuju i na oblečení.Zrovna ve čtvrtek jsem si koupila dvě trička

    OdpovědětVymazat
  4. Ten kaktus je vážně nádhernej. Takové pichláče, a jaké mají krásné květy...

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Já asi bych řekla že u mě vedou ty chrpy.....

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: No jo, jedinej kterej se odhodlal ke květu...

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Tak si najdi v archívu Žlutá....tam máš i ty něžné okvětní plátky žluté růže

    OdpovědětVymazat
  8. [1]: To je fakt, už je to takové rozhraní mezi oranžovou a červenou. Ono tomu bylo i v modré že jsem tam měla kytky spíš fialové než modré....

    OdpovědětVymazat
  9. Napsala jsi krásný úvod k červené, Vendy. Růže mám ráda, takže asi vedou, ale moc se mi líbí i květy kaktusu, muškátu, ... Pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Však to je taky na konci napsáno co bude

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: No jo, to jsem celá já, Vendy, sice čtu, ale nevnímám co. Lepší už to nebude, co se dá dělat!   

    OdpovědětVymazat
  12. Nejhezčí jsou tvoje růže s kapkami vody a také kvetoucí kaktus. To je trochu malý zázrak.

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: To byl takovej fofrslejvák po kterým hned vylezlo sluníčko, tak jsem nastartovala to vyfotit než se vypařej....no jedinej zázrak tenhle kaktus, letos jedinej.....

    OdpovědětVymazat
  14. já raději oranžovou...ale jinak pěkné

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....