31 července 2014

Vyhlášení výsledků čtvrtého kola soutěže....



I když bylo v tomto kole jen pár příspěvků
překvapivě zahlasovalo dost lidiček. Dlouho to vypadalo že Patrik poruší tu dámskou hegemonii vítězek, ale o jeden hlásek se to nepovedlo. Popravdě, už jsem si říkala co bych mu poslala jako doposud každému vítězi (Hani, dočkej, snad se zítra už dostanu na poštu Mrkající) ale nakone jste rozhodli o tom že je vítězkou opět dáma. A dobrá fotografka. Ještě v jednom jsem držela Patrikovi prsty, jeho fotovýlet tam kam se člověk v kostele normálně nedostane byl naprosto skvělý a obsáhl mnoho zajímavých míst která v kostelích jsou. I kdybych mu dala svůj hlas, protože já totiž normálně hlasuji jen v případě že je někde shodný počet hlasů, prostě by to na vítězství o jeden hlásek nestačilo ....

A jak to tentokrát dopadlo?


První místo v tomto kole získává
HANKA - SCENERYPHOTO
a kostel

Velká gratulace a těším se na další kolo které začíná už zítra. A opět přibyl jeden nováček na hostování protože svůj blog nemá, ale ráda by se pochlubila (takže jak je vidět, další dáma....pánové, pánové kde jste?) jednou krásnou kaplí.

Foťte co to dá a chlubte se! Tady je to beztrestně dovolené!! Mrkající



26 komentářů:

  1. Všem zúčastněným gratulace a vítězi sláva

    OdpovědětVymazat
  2. Vítězem se stávají všichni,co se zajímají o tyto památky

    OdpovědětVymazat
  3. Moc, moc gratuluji vítězce a i ostatním soutěžícím. Tentokrát byla silná konkurence.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Počítám s tebou jako zástupcem mužstva! jseš jedinej tak si tě musím hejčkat   

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Byla, to ano a myslím že i další kolo zase bude mít vysokou úroveň....

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji Hance. Zelená Hora je opravdu zajímavá a Hanka umí cokoli velmi pěkně nafotit.

    OdpovědětVymazat
  7. [2]: Musíš si holt najít nějaký kostelík na kopečku a nafotit ho při západu. Ale ty máš i v archivu nebo ve starších článcích mnoho krásného, tak stačí poslat vendy odkaz. Já myslím, že to nemusí být zrovna úplně nový článek.

    OdpovědětVymazat
  8. Mnohokrát děkuji všem, kdo dali hlas Zelené hoře. Vůbec se nepovažuji za vítězku, protože kostely byly krásné a zajímavé všechny a zrovna Patrikův příspěvek byl skvělý. Vítězství bych mu moc přála, už proto, že se nebojí do "babské" sestavy.   

    OdpovědětVymazat
  9. VENDY, PUSŤ TO Z HLAVY!!!

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: TÚDLE, NEPUSTÍM           

    OdpovědětVymazat
  11. [7]: Když on už tady v okolí žádný není

    OdpovědětVymazat
  12. JÁ SE VÁS NEBOJÍM     

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: TAKY NEMÁŠ PROČ! MY SI TĚ TU HEJČKÁME   

    OdpovědětVymazat
  14. [11]: PALIČÁKU!!!   

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Smůla, už je na poště

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Jen počkej!!!   

    OdpovědětVymazat
  17. [18]: Ne, ty, VENDY! Zajíc nepočká!

    OdpovědětVymazat
  18. [19]: No to je ale faux pas.....jak sem jen na tebe mohla zapomenout? Mea cupa, mea maxima culpa! No doufám že se zase zůčastníš nějakýho kola

    OdpovědětVymazat
  19. Právě jsem od pošťačky převzala zásilku, Vendy! Brož je krásná, překrásná, nádherná!!! Moc ti za ni děkuji!

    OdpovědětVymazat
  20. [22]: Snad se bude hodit

    OdpovědětVymazat
  21. Velká gratulace hlavně Hance.

    OdpovědětVymazat
  22. Podle mého jsou všichni dobří už tím, že se snaží a zúčastní se. Hanka je zkušená fotografka, jsem její fanda-přiznávám se bez mučení, ale to neznamená, že se mi ostatní nelíbí. Když já mám hlavně ráda kytičky, zvířátka, přírodu, staveb a domů už jsem se docela nabažila, ty vidím furt. Doufám, že to nevadí. Ale hlasuju poctivě.   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....