07 července 2014

Setkání druhé.....



Možná to znáte sami.....pořád se nic neděje, tvrdnete doma
a najednou bum! Vyvrbí se dvě setkání "Face to face" s lidmi, které doposud znáte jen z monitoru
počítače buď z jejich blogů nebo ze sociální sítě. A aby se to nepletlo tak hned dva víkendy po sobě.
Zatímco první blogerské dopadlo na výtečnou, na to druhé "fejsbukáčské" jsem byla hodně zvědavá.
Není divu, šlo o setkání dokonce mezinárodní! Díky své tvořitelské mánii, jsme se stala členkou stejně postižených
v jedné skupině ajedna s členek si v Bratislavě řekla, že by bylo hezké udělat si výlet do Čech k jiné šikulce a při té příležitosti tady posbírat ty které by se chtěly zúčastnit.
Neváhala jsem tedy (dobře už víte že co se týče výletování, poznávání nových míst a lidí A hlavně s tím vším spojené focení mne vždycky dostane) a okamžitě jsem se přihlásila.
V den D a hodinu H (no spíš o třičtvrtě hodiny dřív) se dostavila Janka z Bratislavy v okamžiku kdy jsem teprve mírnou rychlostí balila tašku. Takže jsem nasadila rychlejší tempo a doházela dovnitř zbytek věcí. Ale zapoměla jsem na jednu důležitou a tak se jak přes kopírák opakovala situace z pátku třináctého. Opět jsem vyrazila s kompem a opět bez mobilního internetu. A navíc bez kabelu na stahování a náhradní baterky do foťáku. ještě že ta co v něm byla byla čerstvě nabitá.Jenže tentokrát jsem mohla nadávat jen sama sobě. Naštěstí tam šla wifi takže členky skupiny se dočkaly svých reportů. A baterka naštěstí ten víkend vydržela taky....
Ode mne jsme ještě cestou nabraly Romču v Třemošnici u Chrudimi a vydaly se dál směrem na Šluknovsko, tedy přesně do Krásné Lípy. Tam totiž žije čtvrtá účastnice Hanka.
I přes dvě zastávky jsme dorazily o něco dřív a tak zbyl čas dát si u Hanky v hotelu kafe a něco k pití. Netrvalo to zas tak moc dlouho a Hanka se objevila a tak jsme vyrazily k jejímu domu kde nás čekalo super ubytování v jednom z volných bytů které v něm jsou. Následovala opékačka vynikajících buřtů, a musím říct že takovou lahůdku už jsem vážně dlouho neměla, buřtíky pěkně uvnitř růžovoučké šťavnaté, zvenku krásně opečené....no skoro jak z dob našeho dětství.
A povídání a řehot a zase povídání později pak když už se dělalo chladněji (měly jsme totiž na to opékání jedinou dobu se sluníčkem za celý víkend) pak posezení s kávou, vínem a zákusky. A probírání ozdob a mašlí a všeho toho, co k tomu našemu mašlovému tvoření potřebujeme. Přehrabovaly jsme se jak malé holky v různých blejskátkách a cinkátkách, korálcích a perličkách. Tahle setkání jsou v něčem vyjímečná. Celou dobu si totiž říkáte jestli si s těmi lidmi sednete i naživo tak jako na síti nebo jejich blozích, jestli si vůbec budete mít s nimi co říct až vyčerpáte témata ke tvoření....
A čekáte ten úplně první pohled do očí. Pro mne už podruhé to bylo setkání velmi příjemné a překvapující v dobrém smyslu slova...... nevím jak druhým jsem sedla já, mě tedy sedly účastnice při obou setkáních.



Druhé mezipřistání v Třemošnici. Janka a Romča.


Výstavní okénko u Hanky v hotelu. Ona se povíce zabývá tvorbou takových krásných kytek a košíčků.


Ale i krásné kouličky dokáže stvořit....


.... a takové košíčky


A to už jsme seděly na zahradě a neustále rozprávěly a rozprávěly. Hanky muž Jirka seděl trochu opodál a jen naslouchal a uculoval se. Ale velmi zodpovědně se nám staral o ohýnek když jsme si opékaly tu božskou manu.

Tak nejenom jsme povídaly.....


...... ale i popíjely.....Janka dovezla ze Slovenska skvělá malá balení ochucené i neochucené vodky, a piva bylo také dost


Jenže po vodce jako aperitivu vyhládlo a tak jsme s Jankou vzaly buřty a hajdy péct


A vyfotit se s námi přišly i Romana s Hankou



Ty buřty byly tak vynikající, že jsem zblajzla dva....a kdyby mi to nebylo blbý snědla bych i tři! Protože fakt tak dobrý jsem měla opravdu snad od revoluce poprvé.....
Na sobotu byl plánován výlet ale kam a proč se nakonec z něj konala jen část až příště.....

26 komentářů:

  1. To bylo prima setkání. Také už jsem se s pár lidmi setkala osobně a tak si dovedu představit, jak je to prima. A takto tábornicky je to úplně bez chyby.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Dělá a dokonce se znají i s Kosáčkem. Taky přes FB. Kosáček také tvoří tyhle stužkové krásy jako já....

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné setkání, velké očekávání všech. vidím, že jste si moc rozuměli.  Na ty buřtíky bych měla chuť, když jsi vylíčila, jak byly skvělé, já totiž už taky dlouho nejedla nějaké moc dobré.

    OdpovědětVymazat
  4. Jste šikovná děvčata a ty buřtíky vypadají vskutku mňamózně!

    OdpovědětVymazat
  5. Bude i třetí setkání? Do konce roku je daleko.:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsi teda cestovatel, je vidět, že nálada byla suprová, buřtíky super a o nové zážitky postaráno.

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jdeš z jednoho setkání do druhého. Za chvíli budeš znát polovinu lidí z internetu

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Kdepak, vždyť je to jen pár lidiček....to se musím podívat kdy to je protože bych si když tak naplánovala cestu na chatu a vyrazila.....

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: Byla bych cestovatel a nadšený, kdyby byly finance....ale nevím, asi tím byl můj příděl výletů a setkání pro letošek vyčerpán...

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: To sice je, ale nevím, nevím....

    OdpovědětVymazat
  11. [3]: Právě že mne to překvapilo jak byly dobré. Koupit dobrého buřta i když máme svou unijní vyjímku je opravdu dneska umění....

    OdpovědětVymazat
  12. Tak se příště nežinýruj a dej si klidně čtyři Dobrých buřtíků není nikdy dost.

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: No už tak jsem měla špatný svědomí, holky přivezly všem i sobě navzájem dárky jen já tam nepřivezla nic. Měla jsem jeden den mezi příjezdem a odjezdem a absolutně jsem nic nestíhala ani vymyslet, natož koupit! Tady to nejde říct si a jedu, musím čekat na spojení a podle toho plánovat.....

    OdpovědětVymazat
  14. Krása překrásná, super setkání. My Haničku překvapíme až pojedeme ke švagrové, teď nám to nevyšlo, ale určo bude setkání

    OdpovědětVymazat
  15. Ženská slezina s pánskou obsluhou.

    OdpovědětVymazat
  16. Pěkná reportáž ze setkání, měli jste se báječně

    OdpovědětVymazat
  17. Teda, vy jste vzaly za správný konec....docela závidím ta setkání. Doufám, že k tomu taky dospěju

    OdpovědětVymazat
  18. Takže přes nešťastné připomenutí pátku třináctého setkání dopadlo dobře! Fotky vyšly, posezení báječné, v krásném prostředí. Určitě jste si měly co povídat,už z fotek je vidět, že byla pohoda.   

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Bylo fajn. Není nad to vystartovat do neznámého. Je to dobrej adrenalin a nakonec i skvělý víkend!

    OdpovědětVymazat
  20. [18]: Nejdřív jsem měla obavy, stejně vlastně jako před naší první cestou do Repech ale nakonec bylo všechno O.K.

    OdpovědětVymazat
  21. Já myslím, že lidé se stejnými zájmy si mají většinou co říci. A stejně jsi s nimi jen chviličku, a tak proč si tu chviličku něčím kazit.

    OdpovědětVymazat
  22. Koukám, že mám u Tebe na blogu co dohánět...

    OdpovědětVymazat
  23. [23]: Napravím to, ale měla jsem ho tu strašně dlouho a popravdě jsem byla přesvědčená že tam je pořád....ale napravím to . Já nevím kdo byl výrobcem ale vzhledem k tomu že Hanka říkala že jezděj nakupovat do Polska nebo Německa ani bych se nedivila kdyby to ani nebyly buřty české.....máš pravdu že to tam je nádherné okolo a ráda bych se tam ještě někdy znovu podívala.

    OdpovědětVymazat
  24. [24]: Tak to byly asi buřty německé...

    OdpovědětVymazat
  25. Jak vidím, jsi velice družný člověk, Vendy! Parádně sis užila i druhé setkání, popíjet bych nemusela, ani nemohla, ale opečené buřty bych si dala hned, zvlášť tak dobré, jak popisuješ. Taky mám zkušenost, že se opravdu dobré buřty od nás jaksi vytratily.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....