15 července 2014

Nezapoměla jsem tvořit, jen jsem se věnovala výletům....


Možná to trochu vypadá, že jsem na to moje
tvoření zanevřela, ale opak je pravdou, o čemž se mohly přesvědčit vítězky
jednotlivých kol mojí soutěže. Má mě to ve své moci stále a stále víc nacházím inspirací
které bych chtěla vyzkoušet. Dokonce jsem měla i dvě zakázky které jsem dělala pro paní
kde kupuju stužky a kamarádku s kterou jsme byly v Krásné Lípě. Ale víc toho mám zatím doma a
využívám na dárky. Když mě nebaví stužky, vrhnu se na kouličky protože jsem dostala před dvěma měsíci
zajímavé zbytky látek, ale to stužkování mne tak chytlo že na vyzkoušení výrobků z nich došlo teprve předevčírem a včera.
No a tak budu zase za nafoukanou a chlubivou a představím vám
ty moje bláznění.....



Využití na sponky. Motýlka a vážku jsem dala na vyzkoušení trvanlivosti tady jedněm dvěma malým parádnicím. Tak moc se líbily že jsem pak ještě dělala té starší sponu velkou když si šla pro vysvědčení. Tu jsem bohužel nestihla vyfotit.



Brože



Set brože a naušnic


A ušničky v detailu



Spony



Čelenky



Magnetky na zkracování záclon. Tyhle jsou tedy ještě nedodělané, ty si objednala dcera do pokoje.....


...... a tyhle už jsou komplet



a magnetky jen tak na ozdobu


Tohle je první zakázka, náhrdelník, náušnice a ozdoby na boty


fotku mi poslala majitelka, takže se omlouvám za nekvalitu


Druhá zakázka, květina na klopu. Pro paní z květinářství kam si chodím pro mašle. Byla nadšená z mé a tak chtěla hned taky. Barevnost si tedy vybírala sama....


Zkoušela jsem i něco jiného, protože se mi dost líbí ty kytice z růžiček které jste mohli vidět u Hanky v hotelu které dělá ona, a nedalo mi spát si růžičky nevyzkoušet. Je ovšem mnoho způsobů jak je dělat, já zvolila jeden na který jsem měla materiál spousty protože z jednoho nepodařeného experimentu my tu zbyla hromada nastříhaných stužek. Ostatně část jsem jich použila na tu fialovou čelenku. Ale nedalo mi to a tak jsem je zkoušela i z jiných stuh....



Z té hromady materiálu která se nepoužila na růžičky vzniklo tohle. A z té velké květiny a dvou růžiček vznikla i ona fialová čelenka. Ta malá už je jako sponka.


A když mě něco napadne tak si to vyzkouším na kouličkách











Toliko z mého tvoření do včerejška....a další pokusy už mne čekají Mrkající....ale až zas po povinném vytvoření podkladů k DPH. Blééééé....



32 komentářů:

  1. Krásné .... máš moc šikovné ručičky   

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy to jsou poklady! A těch nápadů!

    OdpovědětVymazat
  3. nádhera! to bych nedokázal

    OdpovědětVymazat
  4. Povedené. Ještě to dobře prodat. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné tvoření, tolik krásných kousků.

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Tak to asi ne....spíš to budu mít jako příležitostné dárky....ne e bych nechtěla ale spíš to nikdo nekupuje. Opravdu byla vyjímka ta kytka na klopu, ta souprava byla jako opožděný dárek jedné z účastnic krásnolipského setkání. Na tu fialovou čelenku se ptala jedna Slovenka ale už se neozvala....asi se jí to zdálo moc....

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Kdepak....už to vystavuju na trojím místě na fb a nikdo zájem nemá.

    OdpovědětVymazat
  8. Vendy, ty by sis měla otevřít obchůdek  nebo někde ve větším městě udělat výstavku. Všechno je nádherné.

    OdpovědětVymazat
  9. Vendy, máš zlaté ručičky, jsou to krásné práce.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Janko, tys nebyla v Repechách? A neviděla si jak to chodí? Hm, ách to je krása! A za kolik? Tolik?? mhm, to né....chci už delší dobu něco předat švagrové, jen na to vždycky zapomenu jí to po mužovi poslat, ale teď zase za ní pojede tak už to bude mít připravené .A mám vyhlídnutou jednu galerii v Litomce že bych se tam zeptala.....

    OdpovědětVymazat
  11. VendyW, jsi skutečně dobrá, koukám, co všechno zkoušíš.Máš neskutečné nadání pro soulad barev, tohle nemá každý, kpř. Američané jsou hodně kýčovití. Moc by mě zajímalo, kde se to u nich bere. Tvé výrobky jsou krááásné.

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Stejně nevkusní jsou třeba v kanzhashi Rusky nebo i Turkyně. Mám stažené inspirace a chodí mi videa a někdy to je fákt děs. Naopak okamžitě poznáš co je japonské. Tak je to jejich národní umění dovedené k dokonalosti a používané i v moderní době. Já si beru inspirace ze všeho.

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Zkus si to dát na Fler.cz, jestli to jde. Pokochaly se mé oči, to je pravda. Jsi velmi zručná a šikovná. Akorát že já na tyhle věci zrovna nejsem, takže ani já Ti kšeft neudělám...

    OdpovědětVymazat
  14. Fíííha Ty jsi produktivní teda! A šikovná, waw....No vzbudila jsi mou zvědavost, jak fungujou ty magnety na zkracování záclon? Nějak si to nedovedu představit a ta ozdoba je super každopádně Tak ať Tě to pořád baví...a souhlas dej to na fler, i já tam jsem, sice to není žádný óbr byznys, ale provizi platíš až z prodeje

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Marci ty magnety fungujou tak, že vlastně dáš jeden z jedné a druhý z druhé strany a ta stuha ti tu záclonu "shrne" nahoru. Vytváří to takový ten ozdobný obloučkoý efekt....podle toho kolik jich chceš mít tolik párů dáš. A tím pádem si můžeš z dlouhé udělat tříčtvrteční či jak potřebuješ. já se to pokusím nafotit a pošlu ti to....

    OdpovědětVymazat
  16. [16]:Jó tak to už se chytám !-)...to je super vychytávka, a já to holkám do pokoje dělala tak složitě - že jsem tam všívala tunýlky a pak do toho mašle...jéžiš a ty máš takové pěkné i z ozdobou a jednoduchý system ...Díky za foto budu ráda!

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: Jo, jo....takhle to udělá stejný efekt a bez šití

    OdpovědětVymazat
  18. Precizní práce s perfektní barevností

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Ani ne..... ne že bych se nechtěla podělit ale na Youtube jich je nepřeberné množství a profi. Tohle se musí vidět jak se to skládá, to se blbě popisuje....ale pokud toužíš po návodech zadeh si na Youtube Kanzhashi a máš na několik týdnů vystaráno na co koukat......

    OdpovědětVymazat
  20. No páni, jedno hezčí jak druhé, asi budeš muset dojet na kafe a vzít sebou mašle Já jich tu mám ještě plný kufírek a docela bych se něco i ráda naučila a kdo jiný by mohl být dobrou učitelkou než ty

    OdpovědětVymazat
  21. Marijakes17/7/14 08:42

    Vendy, já tu skoro nedýchám. To je nádhery. Jak je to připevněné na ty boty? Zo musí být opravdu super set. To nebude mít nikdo a určitě se budou všichni ptát, kde to sehnala a zakázky se pohrnou. Jsi fakt moc moc šikovná.

    OdpovědětVymazat
  22. [23]: a ty boty je to chycené stejným způsobem jak se to dává dohromady. Tavnou pistolí . No prej se to sice kamarádkám líbilo a moc, ale zatím nic. Počítám že ona asi si to pohlídá aby neměl náhodou někdo něco podobnýho .

    OdpovědětVymazat
  23. [22]: Tak když máš mašle tak bych nemusela vozit, ne? Majko, na Youtube je taková spousta návodů jak se co dělá, to máš lepší se podívat tam.....od návodu jak se dělají různé druhy lístků až po spousty výrobků.

    OdpovědětVymazat
  24. [25]:Ve dvouch je vždycky lepší zábava a víc nápadů a návody sice jsou, ale občas a někdy i víc jsem trochu natvrdlá

    OdpovědětVymazat
  25. No páni, to je opravdu nádherné!! Moc se ti to povedlo.

    OdpovědětVymazat
  26. [27]: Já moc děkuju za pochvalu s růžičkama zatím nevím co udělám, zbyla mi ta světle fialová a ty barevné. Ty dvě tmavší jsou na té fialové čelence. Ale zase jsem přidělala jednu jinou květinku, pokus o narcis, tak uvidím. Možná že časem vznikne nějaká kytička.....

    OdpovědětVymazat
  27. Máš to nádherné, ale vím, že skoro nikdo nic nekupuje. Zkus to přes Aukro nebo na Fleru, registrace je tam zadarmo.

    OdpovědětVymazat
  28. [30]: Vidíš, Aukro mne nenapadlo, ale teď o víkendu jsem zkusila portál podobný Fleru, tam už je totiž s tímhle ženskejch mraky. Nevím jak tady ale říkala jsem si že když mi to bylo nabídnuté že to zkusím....ještě mám něco v plánu tady v Litomce v jedné galerii. jen si pořád říkám že to je málo precizní a na všem vidím spousty a spousty chyb....

    OdpovědětVymazat
  29. [31]: Není to pravda, máš to perfektní, ale lidi to nekupujou, nebo nakupují od zaběhnutých prodejců.  V té galerce to je docela dobrý nápad.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....