14 července 2014

Dožluta.....


Sluníčkovou barvičku dnešních
obrázků zastupuje zase několik druhů květinek, od těch nejmenších květů
až po majestátní růži. Opět focené v různých časových údobích a místech....

Konec první květnové dekády, zámecký park na Mníšku. Štědřenec nebo - li zlatý déšť




Stejné místo, stejný čas


A ještě jeden, tentokrát pryskyřník na zahradě u chaty


Poslední květnová dekáda, Klášterní zahrady Litomyšl a skalková mochna


První červnový den na naší zahradě a vrbina penízková


Stejný den a stejná zahrada. Květ kuklíku


A stále zůstáváme v prvním červnovém dni a naší zahradě, květ plaménku



Detail ostnů kaktusu Echinocactus grusonii


Konec druhé červnové dekády a jedna z velkého množství odrůd těhle smetankovitých. Opět zahrada na chatě






První červencový den, vrbina vysoká na kraji lesa tady v Rybníku



A zas dešťové z víkendu, naše zahrada a růže odrůdy Remy Martin





11 komentářů:

  1. Květž plaménku a žlutá růže - naprostý top!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Pryskyřník to je, ne blatouch. Ty už se mi nepodařilo vyfotit několik jar....a ty žluté "pampelišky" to už máš fuk. Některá je opravdu pampeliška (ne smetanka).....

    OdpovědětVymazat
  3. parádní žlué květy!

    OdpovědětVymazat
  4. Překrásné fotky! U pampelišky sis vyhrála úžasně se světlem ( jestli se tomu dá tak říct, jsem jen amatér anávod se mi u foťáku nechce studovat ) U mě vede plamének, pampeliška a vrbina vysoká Ten plamének má velké květy, připomíná mi mračňák Žlutou barvu mám moc ráda

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Nenech se mýlit, jelikož je to makro a ještě výřez tak vypadá ten klematis bůhví jak velkej ale není, en květ je asi jen čtyřcentimetrový.

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Tak já mám z knih zažité tohle slovo rozděleně. Ono asi je to možné tak i tak, ne?

    OdpovědětVymazat
  7. Žlutá je moc krásná barva. Dříve jsem si to ani neuvědomovala. Je to záře, je to sluníčko, je to optimismus.   

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: kdepak, není, pouze dohromady - neboli.

    OdpovědětVymazat
  9. Marijakes17/7/14 08:43

    Moc hezké. Všechny.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....