16 července 2014

Fuchsiově po dešti a něco navíc.....


Před několika dny jsem fotila po dešti na zahraděněkteré květinky ( viz obrázky květů juky v článku o bílých květech)
a po rozdělení do "kategorií" mi zbylo pár obrázků mých milovaných fuchsií. Letos jsou zas po dlouhé době k světu, krásně olistěné a mají nasazeno spoustu poupat. Hodně jim asi taky pomohlo to že jsem k nim
letos poprvé dala tyčinkové hnojivo místo hnojení zálivkou. Znáte to, vyběhnete zalévat
a na hnojivo zapomenete. Řeknete si tak příště, jenže..... a tak jsem si řekla
že při mé skleróze bude pro ně tohle nejlepší. Zatím to tak vypadá. Tak pokud nepřijde
nějaký blázinec co se týče počasí, letos bych se mohla konečně zas po letech těšit
z jejich krásných květů. Dokonce mne tak navnadily, že jsem si po dlouhé době
koupila tři nové rostliny.....














A moje věčná inspirace po dešti, tak to je tahle hosta.
Má vysoké stonky a velké listy v tom správném chaosu.
A nejraději jí mám v čb úpravě......




22 komentářů:

  1. Paráda, odběr novinek funguje, Vendy! Hrozně mě štvalo, že zrovna u tebe nešel.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tu já fotím opravdu po dešti nejraději. Ty kapky se na ní dokáží udržet v takových zemské přitažlivosti odporujících místech....

    OdpovědětVymazat
  3. Fuchsie jsou krásné, kdysi jsem je pěstovala, ale pak je šlehl mráz a bylo. Jsou dosti háklivé, tvé snímky jsou nádherné.A hosta v čb provedení - nemám slov.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Jo, posílala jsem ti mejlíka. Nevím kam to došlo, to uvidíš. Díky!

    OdpovědětVymazat
  5. Také potvrzuji, že odběr novinek funguje. Mám radost.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fuchsie a jestli se mi něco neomrzí tak dešťové fotky, škoda že jich já mám tak málo .....Tvoje věčná inspirace je super - není divu krásné čb fotky

    OdpovědětVymazat
  7. Mají opravdu pěkné květy, hezky barevné

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Tohle už je zlomek toho co jsem mívala za nádherné odrůdy. Jeden čas jich bylo až čtyřicet různých odrůd....povětšinou všechny velkokvěté jako je ta v závěsném květináči.

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé... To je hezký ,je to opravdu super ...

    OdpovědětVymazat
  10. Vendy, máš nádherné fuchsie. Parádní barvičky.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: No asi možná v příštím životě, teď už studia asi nestihnu. Leda na akademii třetího věku.....ale to už budu mít tak rozklepaný pazoury že to žádnej stabilizítor neustojí....

    OdpovědětVymazat
  12. Marijakes17/7/14 08:20

    Vendy, jedním slovem nádhera. Kapičkovky fakt super, osvěžující. U nás jak hrozili deštěm ani nekáplo, ale někde kolem asi ano, protože obě Bečvy byly kalné a manžel na včerejší projížďce viděl někde kolem potoků slehlou trávu, jakoby se voda vylila.

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné fuchsie. Mně ty moje potvory teprve začínají kvést, ale takhle krásné zcela jistě nebudou

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Nějak jsem je přechválila, dneska jsem zjistila že jim  ve velkém opadávají poupata, tak jestli to je reakce na to hnojení,čert ví ale dalších mají spousty, tak se uvidí co provedou a jak si povedou

    OdpovědětVymazat
  15. Na kytky mě neužije,ale to už určitě víš. Ovšem krásné fotky mám rád a tady jich je pěkná řádka   

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Vím ale teď v těhle vedrech přežívám v bazénu a nikam chodit se mi opravdu nechce, původně plánovaný výlet do Třebíče, Jihlavy a Třeště se nekoná protože dceru už tradičně jak valnou část jejího života ďobla včela do nohy (jediné místokam ty žihadla od dětství dostává) tak nemůže řídit protože ji má jak bakuli....no a tak díky tomu si teď budeš užívat kytek dosyta   

    OdpovědětVymazat
  17. Fuchsie mám ráda, hlavně ty dvoubarevné.

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Fuchsie byly a jsou moje nejoblíbenější a velká srdcovka. Nikdy když vidím nějakou pěknou neodolám....buď zakupím nebo uzmu oplégr

    OdpovědětVymazat
  19. Tak jsem si tě taky přihlásila,abych nemusela pak číst tolik článků najednou,když už se sem proklikám Zrovna se chystám jít je sundat a prohlédnout jestli nepotřebujou postřik proti mšicím Jdu na to!

    OdpovědětVymazat
  20. Vendy, vidím že máš taky ráda fuchsie. Měla jsem staré fuchsie asi dvacet let a jednou na jaře mi pomrzly. Na dřevě nevypučely, tak jsem je ořezala a zalívala jak Nastěnka pařez a do léta byly nádherné Mám čtyři druhy a ty už mám moc let, ale ty šlechtěné mi zimu nikdy nepřežijí.

    OdpovědětVymazat
  21. [21]: Jo, jo....fuchsie jsou moje srdcová kytička. Ony opravdu když nezmrznou v kořenech nemají problém znova obrůst. I mě se to stalo. S těmi šlechtěnými to je opravdu dost těžké, jsou dost choulostivé.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....