14 května 2014

Zase jsem zapoměla....


No jo, zase jsem zapoměla že 11.5. měl můj blog
čtvrté narozeniny. Jsem to ale krkavčí matka, takhle na své webové dítko zapomenout.
Přemýšlela jsem co jsem za ty čtyři roky z toho vytěžila a co se za ty čtyři roky stalo....

Protagonista blogu a důvod proč jsem začala blogovat dospěl. Bude mu šest let a má za sebou pět výstavních sezón v kterých byl úspěšný. Zvlášť když jsme těch výstav neabsolvovali zas tak moc....

Začala jsem kvůli Bobešovi a blogu znovu fotit. Pomalu a plíživě jsem propadla fotománii a za ty čtyři roky vystřídala tři foťáky. Z toho ten poslední jsem si koupila sama a za své. Pro okolí jsem se tak stala nezodpovědným bláznem plazícím se neustále po zemi a nevycházející bez foťáku pomalu ani na WC.....

Získala spoustu virtuálních kamarádů, někteří se i zhmotnili v osoby skutečné. Stačila jsem propadnout díky blogu psaní, tvoření a internetu jako celku. Absolvovala jednu blogeří výstavu fotek a našla pár blogů kde tiše závidím a slintám nad krásnými fotkami jejich autorů. Ztrácím ale spoustu času a už neumím bez kompu někam odjet na delší dobu....

Absolvovala několik fotosoutěží na okolních blozích a jednu si troufla ve své ješitnosti uspořádat. Uveřejnila cca 1775 článků a článečků. Dosáhla jednou 305 návštěvníků za den ( dodneška nevím vlastně proč). Uveřejnila něco přes 11 200 fotek (strašné). Dosáhla už i zřejmě hranici 50 000 návštěvníků. To mohu jen odhadovat protože Top list jsem začala používat až někdy vloni na jaře. Absolvovala dva blogové projekty a nevím který byl ve finále těžší a úmornější. Naučila se dívat kolem sebe víc a spíš pohledem "Hele to by byla pěkná fotka"....

Přišla jsem za tu dobu o tatínka, a jednoho "strejdu" z dětství. Poztrácela iluze o svém muži a pracně zase k němu hledám i ztracenou úctu. Odstěhovali se obě moje děti. A dokazují že když je nutnost umí se velmi dobře o sebe starat (maminka JE postradatelná v péči. Je nepostradatelná na vylévání duše).....

Absolvovala jednu operaci ramene a nespočet rehabilitací, a až na tu hlavu a duši jsem vcelku zdravá....
Párkrát se mi zhroutil muž a málem i život....
Po dvaceti letech jsem zase začala řídit....ale ještě jsem nedospěla k tomu si za volant sednout sama.
Stále ještě mám jednu kamarádku nepřetržitě od šesté třídy ZŠ. A stále musím být k životu zamilovaná. Bez toho ho těžko snáším...
Znovu se zkouším vetřít do AK a přihlásila se do soutěže MISS Blog (no to je ta známka duševního nezdraví, protože jak jsem tak koukala se svou pětkou na začátku jsem v té konkurenci jedničkových věkových kategorií hodně osamocená)....

A ve velké míře mi právě tohle všechno pomáhá překonat blogování. A vy. Čtenáři a komentátoři. Vaše připomínky, glosy a nápady. Vaše odezva. Bez toho bych si připadala jak ve vakuu. A za to vám moc všem děkuju. Ať už těm kdo se ohlašují prvidelnou návštěvou tak i těm kteří jen přečtou, podívají se a občas když je něco zaujme nechají koment. I těm kteří svůj koment nenechají. Novým i těm kteří jsou se mnou od těch skromných začátků kdy mi dali první koment.

MOC VÁM DĚKUJU....
A BUĎTE SE MNOU, POMÁHÁTE MI....
A SNAD POMÁHÁM NA OPLÁTKU I JÁ VÁM...


35 komentářů:

  1. Vendy, dodatečně gratuluji ke 4. narozeninám blogu.

    OdpovědětVymazat
  2. Nechť Tvůj blog i nadále vzkvétá a nechť na něm jsou jen samá pozitiva.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké počteníčko, krásná rekapitulace. Za čtyři roky se toho u Tebe událo dost. Drž se a jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsi to, Vendy, hezky a upřímně rozbrala a zhodnotila!

    OdpovědětVymazat
  5. VendyW, blahopřeji ti k 4. blogovým narozeninám. Je obdivuhodné, jak jsi aktivní, kolik článků jsi napsala a ještě k tomu organizuješ krásný seriál o sakrálních stavbách. Tvé fotografie patří mezi extraligu a jsou pro mě nedostižným vzorem.

    OdpovědětVymazat
  6. A také ti přeji, abys ses dostala do AK. Když jsem viděl tu blogerku MišelStone s jejím "fotoblogem", je to úplný výsměch, že byla přijatá a ty tam ještě nejsi.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]:Já už to jednou zkoušela ale neprošla jsem. Počítám že ani teď to nevynde, neb nemám správný věk....tedy už jsem několikrát za zenitem těch kdo jsou tam teď preferováni. A je jedno co (ne)uměj. Jsou mladí a draví a hraví....a uměj se špulit což já nee

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Tak náhodou i ty patříš k těm, kteří mají velmi zajímavé fotovýpravy a ještě o tom velice dobře píšeš. U tebe se dozvídám hodně zajímavých věcí a dostávám na místa kam se nikdy nedostanu. Ostatně takových blogů pár je kde se dostanu do světa alespoň jejich prostřednictvím.....

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: Ta přihláška je pominutí smyslů. Ale když jsem tam četla ty cinty tak jsem si prostě řekla A jdu do toho...Čímž tedy jaksi nesomruji o hlasy.   

    OdpovědětVymazat
  10. [3]: Tož událo, to je pravda. Měla jsem šanci být s lidmi kteří jsou mému srdci velmi blízcí, párkrát se muckat s koňma, vidět na výstavách krásné pesany, vítězit s tím mým, dokonce se dostat i do zahraničí díky výstavám....když to tak vezmu byly to z jedné strany nádherné čtyři roky....v soukromí už byly o poznání horší.

    OdpovědětVymazat
  11. [2]: Budu se snažit ho nezahrabat a zbytečně nezaplevelovat . A být lepším člověkem, a bojovat za světový mír a....jo sakra já zapoměla že jsem tu Miss ještě nevyhrála....   

    OdpovědětVymazat
  12. [1]: Já děkuji moc a doufám že nebude něco co by mě to zhnusilo. Spíš jestli budu vládzat klepat do klávesnice   

    OdpovědětVymazat
  13. Takže už čtyři roky, nebýt blogu, co bys dělala? Já si vzpomínám, jak jsem tady k tobě přišla poprvé, a byly to právě fotky, které mi učarovaly. Ale musím říct, že umíš krásně psát, a je vidět z tvého psaní, jaký máš přehled a široký obzor.    Právě kvůli tobě dávám už hádanky s moderovanými komentáři, protože jednou jsi mě vážně naštvala.    Chodím sem k tobě ráda, a přeji ti, atˇ se objevíš v AK.Máš na to.   

    OdpovědětVymazat
  14. Gratuluji ke krásnému číslu a přeji všechno dobré nejen tobě ale i tvým úžasným stránkám ♥ jen víc a houšť.

    OdpovědětVymazat
  15. Dodatečně gratuluji k výročí blogu, Vendy, a přeji tobě i tvým stránkám (a tím i návštěvníkům) jen to nejlepší. ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  16. Tak i já blahopřeji tomu čtyřletému předškolákovi. Už to není batole, ale človíček, který už poznal svět a ví, jak to v něm chodí.   

    OdpovědětVymazat
  17. [7]: Kdybys měla pocit, že tvou přihlášku S. Rulc přeskočil, napiš mail s dotazem, co bys na svém blogu ještě měla zlepšit nebo tak něco, Mengano kdysi psala, že to podobným způsobem udělala a pak si ji správce trochu více všiml a do klubu vzal.

    OdpovědětVymazat
  18. Gratulace ke 4 výročí.....

    OdpovědětVymazat
  19. [18]:Já děkuju, někdy sice začínám pochybovat, byly chvíle kdy jsem se na nějaké blábolení a focení chtěla i vykašlat, ba přímo jsem měla k tomu nekutečný odpor, ale vydrželo mě to tak tři dny. Tak snad pokud bude inspirace, udržím foťák v rukou tak budu ještě pár let na Blog.cz strašit

    OdpovědětVymazat
  20. [17]: Vzhledem k tomu, že je přede mnou dalších cca 1100 čekajících blogerů a tuším že rychlost přijímaní je 1 kus za týden, tak možná na mne donde řada v době kdy už nebudu ani vědět co vlastně Blog.cz byl. Kvůlivá stařecké demenci

    OdpovědětVymazat
  21. [16]: Budeme se na návštěvy těšit!

    OdpovědětVymazat
  22. [15]: Dodatečně jsem si už podruhé vzpoměla i já....i v loni jsem to prokoučovala a to jsem si říkala jak to letos nepropásnu....a samozřejmě jsem to opět prošvihla

    OdpovědětVymazat
  23. [14]: Doufám že budu mít i nadále dost inspirací. Je to ovšem v mém omezeném prostoru bytí dost těžké hledat stále nové a nové.....

    OdpovědětVymazat
  24. [13]: Tak asi bych se buď smířila s vesnickou nudou a zakysla v čase, možná bych si našla nějakou jinou zábavu, určitě bych ale chodila tak jako tak s Bobem na výstavy. Možná kdyby se situace ubírala jiným směrem třeba bych už měla i vnoučata a starala se jako správná babička....neměla bych k tomu díky netu a známostem které jsem na něm navázala k tomu slovu odpor a nedostávala osypky při jeho vyslovení protože mám spoustu jiných zábav které by mi jaksi s tím případným hlídáním kolidovaly....Mea culpa, mea maxima culpa že ti kazím hádanky, už nebudu dělat chytrou a hrát si na Brouka Pytlíka který všechno ví a všechno zná   

    OdpovědětVymazat
  25. Docela nabité čtyři roky, ne? Tak držím palce i do dalších let a do dalších střemhlavých akcí a přeju hodně spokojených čtenářů a dobrých fotonámětů.

    OdpovědětVymazat
  26. Jsi jedna z prvních, které jsem před 2 lety,kdy jsem začínala, objevila. A jsi mojí pevnou stálicí

    OdpovědětVymazat
  27. Hezká a výstižná rekapitulace doby tvého blogování. Zažila jsi toho opravdu dost. Přeji tobě i tvému blogu spoustu dalších krásných fotek a dobrých nápadů.

    OdpovědětVymazat
  28. [25]: Byly nabité ale ne zabité....ale naučila jsem se za ně v soukromé sféře díky jednomu člověku spoustě věcí které jsem neuměla, možná spíš nechtěla umět. On mne přivedl k tomu že NE není definitivní věc a že jsem osobnost. Ne jen pračka, lednička, lux a sporák. Možná i ty střemhlavé akce jsou právě díky jeho povzbuzování. Já moc děkuju

    OdpovědětVymazat
  29. [26]:Tvůj blog zase patří k těm kde já tiše závidím. To že máš skvělý smysl pro humor a výborně a poutavě píšeš, to není zase až tak málo. A to je věc která mi není až tak dána. Spíš to koukání přes ten hledáček....a ta závěrečná věta mě opravdu vyrazila dech. Já ti za ním moc a moc děkuju

    OdpovědětVymazat
  30. [27]:Spoustu věcí jsem se díky blogu naučila, do spousty věcí se pustila i celkově díky netu, o spoustu času přišla ale nelituju toho. Děkuju moc za přání

    OdpovědětVymazat
  31. [22]: Já to neřeším vůbec a mám vystaráno.   

    OdpovědětVymazat
  32. [31]: Ono je zajímavé podívat se nazpět a porovnat začátky s tím jak to je dneska. zrovna jsem se musela smát když jsem svůj první článek posílala do soutěže Můj pes píše blog. Nejen jak jsem v té době byla schopná psát dlouhé články ale i jaké debilní fotky jsem dělala. Teď je to naopak....přestávám umět psát za to víc se vyjadřuju obrázkově....

    OdpovědětVymazat
  33. [32]: Máš asi pravdu, Vendy, příspěvky se nějakým způsobem vyvíjejí a mění. Když se podívám do těch svých, zjišťuju, že jsem nikdy psát neuměla (vlastně ani nechtěla, protože jsem na to líná) a fotky to je tak nějak střídavě oblačno!   

    OdpovědětVymazat
  34. Tak to před tebou smekám, že ses  přihlásila. Máš můj hlas.

    OdpovědětVymazat
  35. [34]: Však jsem psala že to bylo v pominutí smyslů!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....