13 května 2014

Cobí valášek.....


Dnes tedy slibovaná druhá část fotek
z návštěvy nových koňských přírůstků tady na vsi. I když tenhle valášek tu vlastně byl jako první.
Ale dámy mají přednost a zvlášť ještě když mají tak krásné dítko. Jelikož byl kvůli prťoušovi odsunut do druhé ohrady
ale na dohled, neustále se řehtáním snažil o pozornost klobylky s kterou před tím byl ve společné ohradě.
Když jsem k němu přišla i on se držel chvíli stranou, nešel ke mě tak hned důvěřivě jak jeho spolubydlící minule, ale i on si za chvíli dal říct a nechal se i drbat. I když mne stále ostražitě pozoroval....
Já jen budu doufat, že mi dopadne dobře můj plán a já vám budu moct ukázat dalšího nového koňského krasavce.
Tentokrát z trošku větší dálky než je jeden kopec....



















U většiny fotek se mi vcelku podařilo vyretušovat ty překážející dráty ohradníku, ale tady už to nešlo (tedy mě) a tak jen jedna z mála fotek s ohradníkem





A po všem předvádění je nutné se řádně naobědvat



Tak to by byli koníci a další zase budou výcvaky s přírody, ale i z Mníšku a průřez středočeskou krajinou tak jak jsem jí zachytila při zpáteční cestě domů....

17 komentářů:

  1. Začalo pršet a tak jsem honem zapnula počítač a šup k tobě. Ach, včera jsi mne nalákala na krásu a dnes jsem , je to nádhera, krásné to stvoření. Nemohu se dodívat, je to krása a fotečky se ti povedli úplně nádherné.

    OdpovědětVymazat
  2. Fešáci! Pěkně jsi je nafotila, sluší jim to! Jo, u koníků je vždycky pěkně, i když já z nich mám respekt, ale fotím je taky ráda...

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Díky moc za pochvalu. Ano přiznávám že některé jsou opravdu vyvedené

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Já ne, stejně jak cizích psů se nebojím ani koní. Oni to vycítí a pak jsou k tobě přátelští....Když cítí že se jich bojíš tak ti začnou dělat naschvály.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Však taky vždycky dělám hrdinu!    A v autě si pak s úlevou odfrknu!   

    OdpovědětVymazat
  6. pěkně nasnímaní krasavci. A jestli někde byly ohradníky a už nejsou, tak jsi šikulka. Schválně jsem fotky prohlídla a nikde jsem nenašla stopy po retuši. jsi dobrá.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tohle je fešák fešákovatý. Jen bych mu udělala vpředu z těch vlasů krásný francouzký copánek, vždytˇ přes nich skoro nevidí.    Ale v létě je to dokonalá ochrana proti mouchám. Krásný kousek.   

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Na to se prodávají pro koníky speciální síťové návleky na hlavu. Někteří totiž mají alergii na ty muší mrchy, nebo pokud jsou trochu nervověji labilní tak je to přivádí až k zuřivosti....jo je to kus chlapa, tedy koně

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: Asi tak na dvou třetinách fotek ty ohradníky byly....na dvou fotkách je to ale dost markantně nepovedené .Stáhla jsem si na chvíli PF X 10. Ten můj je nějaký nemocný a ta retuš tam nejde. Ale ještě mám v záloze jeden program kde to také jde. A ta X se dá stahovat vždycky na měsíc takže když bych potřebovala tak se vždycky na chvíli dá stáhnout....

    OdpovědětVymazat
  10. Moc se mi líbí, jsou to fakt krasavci.

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: A pěknej ohon! Tiše závidím....to je ten správňáckej "koňskej ohon" pro kterej by asi každá ženská vraždila aby se taky mohla chlubit takovou přírodní kšticí

    OdpovědětVymazat
  12. Jsou nádherní. My jsme byli včera s kámoškou na výletě a tam se nám jeden koník nejdříve upřeně zahleděl do očí a pak se začal předvádět. Běhal sem a tam a pak začal ladně našlapovat. Tak to střídal a my na něj koukaly a tleskaly jsme mu. Bylo na něm vidět, že z toho má radost. Bohužel jsem si zapomněla doma foťák.

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: Jo, jo....oni mají rádi pozornost a musím říct že si o ní dokáží velice dobře říct

    OdpovědětVymazat
  14. To je zajímavé, že koně jsou krásní vždycky. Ze všech stran a všechna plemena.

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: Je mi jasné na které fotky narážíš....ale je to pravda, jsou krásní a jsou milováníhodní....a já je taky strašně moc miluju

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....