15 května 2014

Když nám bylo pět.....


Když mi bylo pět, býval svět jako květ
říkávala babička....
Když mě bylo pět, veselý byl svět
sluníčko hladilo mi líčka....

Když mi bylo pět, přede mnou byl svět
říkávala maminka....
Když mě bylo pět, bavil mě svět
maminka foukala mi na rozbitá kolínka....

Když mi bylo pět, lákal mě svět
říkával děda.....
Když mě bylo pět, zelený byl svět
a nebyl žádná věda....

Když mi bylo pět, bílý byl můj svět
říkával tatínek....
a šel k potoku postavit další svůj mlýnek....

Už mi není pět a tak trochu vím jaký je svět.
Někdy pestrý květ, jindy plný běd...
Ale jedno už vím teď......
že chtěla bych aby mě bylo zase pět let...

17 komentářů:

  1. Wendy,mně by stačilo 15!

    OdpovědětVymazat
  2. Pět bych zrovna nepotřeboval. Ani patnáct. Dokonce ani pětadvacet. Kruciš, vždyť já jsem vlastně spokojený s tím, jak to je!

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Tak já bych těch pět taky asi nebrala, to jsem potřebovala kvůlivá rýmu. Ale tak od těch patnácti bych si to střihla klidně všechno znova. Možná by se mi podařilo vyvarovat se blbejch chyb....

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Mě taky....a děkuju, od tebe to těší obzvlášť

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Tak tenhle verš se okamžitě nabízel....ve spojení s tím jak máme krátkou paměť anebo spíš schopnost zapomínat špatné a pamatovat dobré.A navíc co si kdo pamatuje z doby kdy mu bylo pět? Děkuji za pochvalu

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Nevěř tomu! Bez blbejch chyb by to nebylo ono .

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: No já za ty moje říkám že jo, bylo!

    OdpovědětVymazat
  8. To je pěkný, je zajímavý, že tohle téma svádí každého k veršování...   

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Protože to jsou slova pro rýmování jak dělané a pak, ruku na srdce, co si pamatuješ z doby kdy ti bylo pět aby to vydalo na smysluplný článek?   

    OdpovědětVymazat
  10. Vrátit se zpátky, jen proto, že bych byla s maminkou a tatínkem, aspoň na chvíli, říct jim, že je mám ráda, jen proto, bych se chtěla občas vrátit.

    OdpovědětVymazat
  11. Já bych nechtěla, aby mi bylo pět, ale tak 10. To by se mi líbilo!

    OdpovědětVymazat
  12. [3]: Tak to jsme na tom stejně. Taky bych nechtěla nic vrátit. Jedině snad aby se moje klouby chovaly jako před pěti lety

    OdpovědětVymazat
  13. Já bych asi také nechtěl nic vracet, protože mám pocit, že jsem dospěl přesně tam, kde jsem chtěl být, při posunu zpět by mně chyběly zážitky z poslední doby, ale hezké by bylo, kdyby se teď započítávaly už jen takové dny, které něco zajímavého přinesou.

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Já vím že tohle je rozporuplné téma. Někdo by to bral (já) někdo ne. Už jsem to zmiňovala při obdobném tématu já bych to brala vědíc to co vím teď. Protože bych už uměla napravit spoustu věcí které by to potřebovaly....

    OdpovědětVymazat
  15. Vrátit se aspoň na chvíli do doby, kdy mi bylo pět. Máš pravdu ve své básni,  když nám bylo svět, byl pro nás růžový svět. Bezpečný a hravý.

    OdpovědětVymazat
  16. Já bych se nechtěla vracet zpátky ani za nic, jsem ráda tam, kde jsem.   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....