28 května 2014

Černé perly aneb Voňavý den obrazově.....


Včera mi doletěly do mejlu fotky které
fotil kamarád při čtvrtečním pobytu na ranči. Podle zážitku z nich jsem
napsala článek Voňavý den a teď tedy k němu i ta fotodokumentace. Moc se omlouvám že zrovna ty nejhezčí záběry koní
kazí moje maličkost.....takže pokud to půjde vnímejte jen ty koně a jejich krásu. I z těch fotek je totiž vidět ta úžasná jemnost, něžnost a gracieznost těch ohromných zvířat. Mě zkuste, pokud to jde, nějak přehlédnout.....
Je pravdou že u mnoha jsem ani nevěděla že jsem focená protože jsem měla oči jen pro ty dva krasavce a taky si dávala pozor aby přeci jen na mne někde nešlápli či nezabrali trochu víc zubama při tom oštipování a mazlení se. To jsem zjistila až teď když mi byly zaslány. Tudíž se tam tvářím občas značně nablble, a dělám věci které člověk oplývající zdravým rozumem tedy rozhodně nedělá.....
Fotek je zase o něco víc než bývá zvykem u jiných témat, nicméně snad omluvíte a pochopíte posedlost dvou lidí focením a koňmi.
A to vás ještě čekají další dvě prezentace. Bondi a Mela s Rimem......





























26 komentářů:

  1. Nádherný kůň. I ten druhý, co se přišel podívat. Nebo to byla kobylka?

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Oba to jsou kluci, ale spíš to mělo bejt jen o nich a ne abych tam strašila i já.....Já to fakt zjistila až když mi ty fotky poslal...

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy, parádní foto, to se povedlo, fotíš a jsi focená, to jsou pak nej záběry, úžasné a koníci nádherní. Úplně z těch fotek cítím to souznění duší. Nádhera, moc se to povedlo. Já furt nechápu, proč se tak snižuješ, jsi tu krásná, vyzařuješ pocit štěstí, mít rád je přece tak krásné a přirozené. Nejkrásnější foto, je v nich pohoda, láska, přirozenost.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Víš já nejsem moc nadšená když jsem objektem focení . To ti koně mi na focení připadají podstatně hezčí, jenže chtěla jsem poslat kluky tak jsou, i s přídavkem. . Máš pravdu, já mám koně moc ráda a jsem šťastná za každou takovou chvilku kdy mi někdo poskytne tu možnost být s nimi.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Ono ostatně jsem to s tím focením pak taky kamarádovi vrátila.....

    OdpovědětVymazat
  6. [4]:Jasně, taky se nemusím fotit, ale když se podaří nafotit něco takhle krásného, tak přirozeného, tak nemůžeš nic namítat a tohle jsou fakt super fotečky.

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: aha, tak uvidíme kamaráda s koníkama?

    OdpovědětVymazat
  8. [7]:taky. Ale on už je na té fotce z rozhledny Křivoš.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásní koně. A tu tvoji maličkost jsem si teda odmyslet nemohla. obdivuju tě, že jsi ke koňím tak blízko a t takových pozicích. K neznámým zvířatům bych se takto blízko a dokonce pod téměř pod nimi bála.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Nejsme si si spolu tak úplně cizí, už mne párkrát viděli a dokonce i jednou nesli, a navíc přítomnost páníčka je taky uklidňovala. Byli spíš hodně zvědaví a velice jemní.....ale k úplně neznámým koním bych si takhle taky netroufla do ohrady.

    OdpovědětVymazat
  11. Tohle jsou náhodou moc prima záběry, Vendy, a tobě to při focení náramně sluší. Koukám, že děláš pěkné prostocviky. Jsi nepřehlédnutelná, odmyslet si tě nejde, ani jsem se o to nesnažila, reportáž je skvělá a vůbec nevidím, že by ses někde tvářila "nablble", spíš šťastně.

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: No blbě si to chlapec nastavil, blbě. Sice stejně jako já na 1/2000 ale asi dál už měl něco jinak. Až uvidíš moje tak já tam ty přepaly nemám......ostatně už ty předcházející fotky můžeš posoudit. Ty jsou focené na prioritu času a 1/2000 nebo 1/1250 a to i ty statické......tvářím šťastně nablble....

    OdpovědětVymazat
  13. Jo koníci, viděl jsem je už na fb.

    OdpovědětVymazat
  14. To jsou kobylky! Nádherné! mám z nich respekt. Fotky jsou moc povedené.

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: Škoda, přeškoda, Vendy, určitě měl špatně nastavenou korekci. Ty na fotkách přepaly nemáš, to je fakt.

    OdpovědětVymazat
  16. No já se právě naopak celou dobu koukala hlavně na tebe a ne na koně Sluší ti to tam, vypadáš mezi nimi jako s dávnými známými kamarády

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherná zvířata. A nebála ses?? Nebo už máš s koňmi zkušenosti

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Nebála. Když se nebojíš tak tě koně nchají na pokoji. Ale jak vycítí že z nich máš strach ta ti začnou dělat naschvály....a navíc s klukama se už trochu známe z dřívějška....

    OdpovědětVymazat
  19. [17]: Já je znám asi dva roky, předloni jsme se byli s dcerou podívat za kamarádem ještě na starém ranči a dokonce jsme tam na Rimovi jezdily. A ještě několikrát jsme tam potom byly.Já jsem totiž cvok. Nebojím se cizích zvířat. Ani koní ani psů. Jo možná se mi to jednou nevyplatí ale zatím mi to celý život vychází.....

    OdpovědětVymazat
  20. [15]: Valaši. To jsou kluci ne holky. Ale máš pravdu, jsou krásní.

    OdpovědětVymazat
  21. Nádhera Vendy, fakt nádhera. Je vidět, jak jsi mezi nimi ve svém živlu..   

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: Tak pochvala fotek patří rozhodně jejich autorovi, já byla jen ten statista. Moc mi bylo mezi nimi dobře a celý ten den mne neuvěřitelně nabil energií a dobrou náladou. Na dost dlouho. A když se mi nějak začne chandřit tak se k těm fotkám vrátím, připomenu si ten den a je mi zase fajn. V tom je kouzlo focení....

    OdpovědětVymazat
  23. Náhodou ti to tam s těmi koníky moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  24. [24]: Náhodou těm koníkům víc

    OdpovědětVymazat
  25. Parádní záběry, jsi dobrá, že se nebojíš. Ale určitě je to o důvěře. Moc ti to na fotkách sluší.   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....