16 dubna 2014

Zase ta bílá.....


Druhý z krásných stromků na které se dívám
z okna je už také v plném kvetení. Jedná se zase o ozdobnou formu ovocného stromu, v tomto případě bych podle květů a listů soudila na hrušeň. I když to je podružné jaký je to druh hlavní je krása květů....fotila jsem v různých časových odstupech jak se květy postupně rozvíjely. Jen jednou jsem měla ale štěstí na slunečný den. Dnes už jsou všechny květy naplno rozkvetlé a tvoří na koncích větviček bílé obláčky.....











17 komentářů:

  1. Nádherné, Vendí Taky už mám nafocené květy stromů a ty tvoje jsou velmi povedené!   

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné detailní snímečky. Stromy jsou krásné v každé době, ale teď na jaře a takhle zblízka se jim nic nevyrovná.

    OdpovědětVymazat
  3. Bílá a vevnitř rudá (zvláště na tom prvním obrázku) - úžasné spojení! Samozřejmě ještě úžasnější fotografka!

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky. Vůbec nyní nemohu říci, které je hezčí.

    OdpovědětVymazat
  5. Možná to zní blbě, ale "bílá" je nejkrásnější barva.

    OdpovědětVymazat
  6. [7]:Něco na tom bude. I ta největší mrcha a bestie ve svatebních šatech vypadá jak nevinná lilie.....

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: To mne právě navedlo k doměnce že to je hrušeň, ona má takové krvavě červené tyčinky.Díky za pochvalu!

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky, ty by se hodily na pohlednice.

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: Tak to děkuji, to je velká pochvala

    OdpovědětVymazat
  10. Detaily květů jsou nádherné, Vendy. Musím taky přijít se svojí troškou do mlýna.

    OdpovědětVymazat
  11. [13]:Jak bílkový sníh na indiánky

    OdpovědětVymazat
  12. Zrcadloffko, ach jak krásně fotíš.

    OdpovědětVymazat
  13. [15]:Díky ....i když určité dispozice a možnosti které k tomu zrcadlovka má se také na tom podílejí

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....