05 dubna 2014

Vodně.....


Od květů a jiných atributů propukajícího jara
si na jedno zastavení odskočím k vodě a časohrátkám . Však těch kytičkových už mám
dost a dost a za chvíli vám už budou lézt krkem. I když jeotázkou zda-li to jaro může člověku krkem lézt.
Možná jen tak alergikům, věřím že ti trpí, ale my ostatní kdo se na sluníčko a rozkvetlé sady a louky tolik těšíme jsme jak v rauši. To se to fotí, to se to kochá.....svět začíná být po zimě barevný a voňavý.

To že se devětsilům líbí ve vodě jsem tady zaregistrovala už dřív.








21 komentářů:

  1. prima detailní záběry do přírody. Líbí se mi barvičky.

    OdpovědětVymazat
  2. Já, alergik trošku trpím, ale užívám si stejně

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké. Nesnáším zimu a takovéhle obrázky mě vždycky potěší

    OdpovědětVymazat
  4. To je naozaj mala magnolia! (Reakcia na Tvoh komentar u Pavla.) Pekny vikend napriek - u nas - pokazenemu pocasiu...

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné fotky, Vendy. Divím se, ale že vůbec nějaká voda přes splav teče. Je děsné sucho.

    OdpovědětVymazat
  6. [8]: Tak zatím ještě stále teče. Jak přestane tak bude přehrada smrdět na sto honů....

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Na tom novém foťáku je přímo režim pro focení vody takže se ta voda fotí opravdu dobře...

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Ještě že jsou, co? Jinak by si jeden ten krásnej čas spíš pěkně zprotivil a zošklivil....

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: I tu sa o dost pokazilo, no zatial eště je teplo. To sa aj dá ....I keď slniečko je o vel'a prijemnejší

    OdpovědětVymazat
  10. [3]: Tak to já taky zimu nee....

    OdpovědětVymazat
  11. [2]: To je dobře, protože co by jsme jinak z toho života měli, že?

    OdpovědětVymazat
  12. [1]:A barviček utěšeně přibývá!

    OdpovědětVymazat
  13. Pre potechu som Ti "nakreslil", ako vyzera magnolia s "velkymi" kvetmi, az prilis velkymi. (nivnice.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  14. Taky poslední dobou fotím samé kytičky a už mi to leze na nervy... je to každé jaro a mohl bych zrovna tak použít staré fotky.

    OdpovědětVymazat
  15. [17]: Kytičky a baby Ty staré streetovky z Německa byly o dost lepší...zábavnější. I když kytek není alespoň pro nás ženy nikdy dost. S ostatníma ženskejma to už je na pováženou. Jsme přeci jen kokurentky v přízni mužů!

    OdpovědětVymazat
  16. Na takové focení vody se chystám už dlouho,ale když já vždycky narazím na nějakou tu památku .....

    OdpovědětVymazat
  17. [20]: Tak já bych brala nějaké pořádné vodopády nebo řeku s peřejema....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....