06 dubna 2014

Pozor ! Čerstvě nabíleno....


V pátek jsem se jako správný pachatel
vrátila na místo činu. To jest tam, kde jsem fotila pro článek Jen rozpuknout. Říkala jsem si že za těch několik slunečných dní už muselo mezitím všechno rozkvést a navíc tam nahoře vlastně svítí celý den.
No.....trnky rozkvetly vcelku jen minimálně, ale pláňata v podobě myrobalánů byla obalená jak když na ně nastříkal nějaký cukrář hory šlehačky. A ta nádherná hořkosladká vůně jak se do květů opíralo sluníčko!
A bzukot. Včelky ale i čmeláci se činili o sto šest.
Chodila jsem tam mezi těmi keříky a čuchala jak pes tu vůni a vyhřívala se na sluníčku.
Dneska je dost studeno a šedivo, tak si myslím, že vám něco sluníčka a květů přijde vhod.....

Jak je vidět, trnky si zatím dávají na čas





Ale za to výhony z podnoží švestek nebo blumek se bělají květy o sto šest. Dokonce i tady u nás na zahradě nám u jedné poslední ty zplanělé kořenové výhony začaly kvést.







A nahoře na louce se mezi starou travou bělaly malé keříky



Ale obalené byly květy úžasně...




Pro dnešek zatím stačí, aby nebylo té bílé až moc. Po cestě jsem totiž ještě nafotila jiné bílé krasavice, ale ty budou mít svůj vlastní prostor.....zítra trošku barviček!

24 komentářů:

  1. Tyhle pohledy, náhledy, vnoření se do květů stromů a keřů jsou jako balzám na duši. Slyšet ptáčky, včelky.....Jsem zvědavá, co přijde dál, jestli nedostaneme nějaký prudký studený šok. Takhle vypadá všechno tak nadějně. moc krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotečky, Vendí... Už jsem taky nějaké květy fotila, ale pořád čekám, až toho pokvete víc. U nás se to fakt nějak fláká, často je tu zataženo, i když jinde je sluníčko..

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Tak tenhle sníh mi nevadí ani trochu

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Nějak jsem spíš čekala že budou v plném květu ty trnky.

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Tak možné je všechno, zvlášť když ta letošní zima byla tak vypráskaná....

    OdpovědětVymazat
  6. I kdyby prisel jeste mráz....po kvetu to prý nevadí,nejhorsí je,kdyz stromy kvetou.Snad uz nic neprijde.Nádherné zábery,taky slysím vcelky bzucet a ptáky zpívat

    OdpovědětVymazat
  7. V této fázi vypadají bíle kvetoucí keře a stromy jako nevěsty.

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Tak tak....a užívám si to, užívám, a rochním se v tom

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: A ani jsem to nemusela bílit a unavovat se tím já   

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Děkuji i tobě hezký a dokonce i sluníčkový zbytek víkendu

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Tak švestky na zahradě už nemáme, a jabloně ještě nekvetou. Ale věřím že sadaři se modlí za teplo. Ostatně včera jsme zrovna o tom s Katkou měly řeč....

    OdpovědětVymazat
  12. Je to krása, jak to všechno kvete.

    OdpovědětVymazat
  13. Krásně to u vás kvete. U nás také ještě v pátek na "mezi" zářily bílé "nevěsty", ale dnes odpoledne po návratu z Repech už po nich nebylo ani památky. Všechna bílá krása opadala.

    OdpovědětVymazat
  14. [18]: Ono je to cobydup dole....já už se ale těším až pokvetou jabloně. To je teprve krása!

    OdpovědětVymazat
  15. Květy magnolií už opadávají...

    OdpovědětVymazat
  16. [20]: A tady teprve rozkvétají....

    OdpovědětVymazat
  17. [22]:Ono nejen ty trnky, ale i ty plané keře. Já jsem tam znovu koukala co to vlastně je a ony to jsou kořenové obrosty zkácených švestek. Takže vlastně myrobalány na které se švestky roubují. A ve spojení s tím sluníčkem to tam bylo jak někde ve skladu hořkejch mandlí. Opravdu opojná (jedovatá) vůně

    OdpovědětVymazat
  18. Něha a krása, nic jiného mě nenapadá. Období, kdy kvetou stromy, je nádherné, a tvoje fotky skvělé, Vendy!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....