20 dubna 2014

Koťata potřetí....


Dneska hrábnu opravdu hluboko do archívu
a ještě jednou sem dám nějaká zvířátka. Konkrétně koťata která jsem chodila fotit na stránky
jejich chovatelky. První série fotek je z doby kdy se začala rozcházet do nových domovů
a druhá když už zbyl jen jeden poslední kocourek. Bylo fajn vidět jak se vyvíjejí a rostou do krásy
i jak se z nich stávají opravdoví mazlíkové s naprostou skvělou povahou...

14.1.14





Tenhle krasavec bude otcem dalších generací v této chovné stanici





31.1.14


Máma na všechno dohlíží!


Syn už jí přerostl....




A samozřejmě vtěrka Márly....ten jak vidí foťák hned se vetře




To je prozatím zvířátkově všechno.....



16 komentářů:

  1. Všechny jsou nádherné. Ten rezavý kočičák vypadá jako malý tygřík Tváří se hodně důležitě.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky i krásné kočičky. Podobného rezavého má moje mamka, podobného černobílého má můj syn.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:Akorát že tihle stojí hezkých pár tisícovek....

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: No vždyť píšu podobného!

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní kočičičnec, jedna krásnější jak druhá. Pěkné fotečky.Přeji krásné Velikonoce

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: To už nic nebylo, ale když měly koťata v rozestupu tří dnů dvě kočky to byl mazec. Jak byly markantní rozdíly mezi těmi dvěma vrhy. Jedni byli většinou modří obříci už od mala ti druzí tak velcí nebyly. A ty barevnosti....je to zvláštní u kočky kterou nakryje jeden kocour. u těch domácích to většinou je tím že těch kocourů nakryje kočku víc, u koček to jde, že může nakrýt víc kocourů a ta koťata jsou pak po nich. Ale u těhle chovů je to jasně spočítaná genetika....

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou opravdu krásní. Tyhle "rysí" kočky se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  8. Jsou krásně hraví.   

    OdpovědětVymazat
  9. [6]:Příroda je prostě kouzelnice a geny jsou geny. Je to krása.

    OdpovědětVymazat
  10. jé! nejsou křížení s rysem? krásná ouška

    OdpovědětVymazat
  11. To jsou krasavci, Vendy, a fotky opět skvělé!

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Nevím z čím jsou křížený ale v Americe rysové nejsou.....nebo jsou? Ale takovéhle štětinky má z plemen ještě norská lesní kočka....

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Já je ráda fotím ale ještě raději pozoruju. Kam se hrabe televize!

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Naprosto s tebou souhlasím, Vendy, kočky jsou neodolatelné.

    OdpovědětVymazat
  15. Mám slabost pro zrzavé a mourovaté kočky. První kocour, kterého jsem měla, byl zrzavý.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....