19 dubna 2014

Docela všední víkendové dopoledne....


Jak tráví víkendová dopoledne naše smečka....
Slabší a pořádkumilovné povahy varuji: "Pozor, prohlížení těchto obrázků může způsobit silný šok či jinou újmu na zdraví!"








P.S. V duchu Bílé soboty dneska od rána lítám a uklízím barák. Takže postel je převlečená a pesani si zase hověj pěkně na přehozu....

28 komentářů:

  1. Nejvíc se mi líbí ti dva v křesle.

    OdpovědětVymazat
  2. Máš se co ohánět, já bych takovým otrokem nebyla. Ložnice by zůstala určitě zavřená, když jim to dovolíš jednou, tak je to napořád.

    OdpovědětVymazat
  3. Jéje, to je krásná pohodička, to je skoro jako u nás .

    OdpovědětVymazat
  4. No pane jo, ti maj veget   

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: To je dost těžké, pořád v ní někdo je a navíc má manžel v kuchyni puštěné rádio a poslouchá ho v ložnici. A navíc Baldrick se naučil otvírat dveře takže by muselo být zamčeno z čehož by švihlo muže. Ona je ta ložnice taková zároveň pracovna. Oba tu máme noťasy, já pracovní kout takže prostě zavřít to nelze. A aby sem psi nemohli to by museli být zavření venku . Celý den....

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Nedokážu si představit mít zavřené během dne jakékoli dveře do místností kde se neustále pohybujeme. Jo, na noc si tady muž zavírá, ale přes den ne....jedinou výjimkou jsou dveře na chodbu protože jdou zároveň i ke schodům do patra kde není úplně dodělané obložení takže přeci jen by tím barák strašně vychládal....

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Nejsem otrokem, zdaleka ne....Myslím si že uklízet ob den nebo dva je zcela normální...nejen zvěř ale i my chodíme na zahradu a domů, takže naděláme i my....Navíc máme všude dlažbu která stačí buď zamést nebo setřít. Luxuju dvakrát do týdne. A každý týden převlékám postele....už proto že miluju ten pocit zachumlat se vykoupaná do čerstvě povlečeného. S tím nemá zvěř co dočinění.

    OdpovědětVymazat
  8. Ta poslední.     Domácí pohoda. Ještě tam scházíš mezi nimi ty v objetí s manželem.

    OdpovědětVymazat
  9. Asi bych tak hodná nebyla! Úplná noclehárna! Nejvíce se mi líbí poslední fotka. Veselé velikonoce!

    OdpovědětVymazat
  10. Tohle je správná pohodička. Náš Bob taky věčně okupuje gauč. Koneckonců jsou to členové rodiny, takže proč ne?

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem byl čas od času pověřený, abych se cca týden až deset dní staral mým rodičům o kočičky. Vždycky jsem nastolil - aspoň z jejich pohledu - doslova teror, protože rozmazlené kočky byly zvyklé, že jim vnitřek domu doslova patří, a já je vykázal do jejich vyčleněných míst mimo obytný prostor. Vždycky když se naši vrátili, kočky je obklopily a rozčileným mňoukáním na mne doslova žalovaly .

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Teď už se tu zase okolo mě rozložili. Sedím a klapu na noťasu a piju kávu. Jen kočky jsou zase po radiátorech nebo krabičkách. To je jejich druhá záliba. Naprat se do co nejmenší krabičky a tam zkroucený jak paragraf vyspávat skoro celý den....

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Dřív jsme měli kočky polodomácí a polovenkovní. Chodili se spokojeně venčit s psama na zahradu, proběhnout po nejbližším okolí. Jenže pak nám takhle dvě přežvejklo auto hned přímo proti vchodovým dveřím tak od té doby jsou striktně domácí. A ono nechat si přejet kočky v hodnotě 12000 není zrovna žádoucí. Tak mají doma volnost jakou potřebují. Obdobně to tady vypadá když já odjedu třeba na týden na chatu a smečka zůstane s mužem. Ten si třeba vzpomene až v deset že ještě nejedli, tedy pokud už tou dobou nespí. Pak se ovšem nesmí divit že si z něj dělají trampolínu a zkoušej si to jídlo vymoci

    OdpovědětVymazat
  14. [10]: Trefilas to správně. Mě nevadí že trochu našlapou chodbu, oni se neumí přezouvat, víc mne štve a vytáčí chlap. On je (i když někdy pochybuju) bytost rozumná a myslící a jako taková by se mohl doma přezout. Ne, on přijde z venku a v botách mi ošlape cele barák včetně ložnice kde je jedinej koberec a zase jde pryč....to mě vadí o dost víc než úklid po celé smečce....

    OdpovědětVymazat
  15. [9]: Proto jsem jim ušila vééééélikánský a černý přehoz přes postel aby se tam mohli usalašit a postel při tom nedošla úhony. Buď ho vždycky přeluxuju nebo když svítí alespoň chvilku sluníčko hodím do pračky a jelikož je s fleecových dek tak je hned suchý. A můžou se zas usalašit....

    OdpovědětVymazat
  16. [8]: Jak vidíš už by jsme se tam nevešli ani náhodou

    OdpovědětVymazat
  17. Máš krasné mazlíky, přeji ti hezký den!

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Jo, jsou to hajzlíci i miláčci. Podle toho jestli zrovna něde něco kradou ze stolu nbo se lísaj a chtěj se mazlit nebo nás nadšeně vítaj

    OdpovědětVymazat
  19. Tak to je paráda a krásné, když se mají takhle všichni rádi.

    OdpovědětVymazat
  20. Jako u nás, pohoda, klídek a lehárko a o to přece jde, udělat našim kamarádům pohodu a nějaký úklid, koho to zajímá, hlavně pohoda. Krásné sváteční odpoledne.

    OdpovědětVymazat
  21. Nejvíc mě zaujal ten béžový jezeveček - přesně takového jsme teď vraceli po několikadenním hlídání. Tvrdím, že jeho oči ( asi i jiných hafanů) jsou nejkrásnější na světě.

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: Jezevčíci jsou moje srdeční záležitost. Od doby kdy jsem mohla mít psa je vždycky jeden z členů smečky jezevčík. Ale i když mají krásné oči tak nejkrásnější oči a to i podle atlasů mají ale dandíci....druhá moje velká psí láska. Ohromné, tmavé a tajemné. To jsou dandičí oči. Na starších Bobešových fotkách tady na blogu je to dost často vidět. Ostatně i v záhlaví na té Bobešově fotce

    OdpovědětVymazat
  23. Páni, to je pohodička, u vás to vypadalo jako v noclehárně, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  24. [24]: Je pravdu že radiátory jsou doménou koček. Ještě že je máme tak dlouhý. Když se zapne večer topení tak za chvíli má každá obsazený ten svůj.....Mates převzal od koček jejich místo na okeních parapetech....

    OdpovědětVymazat
  25. [25]: My nemáme žebra, ale panely a náš kocour má ve zvyku ležet vedle mě na stole u počítače a přední packy a hlavu má položené na radiátoru, i když je rozpálený. To nedokážu pochopit.

    OdpovědětVymazat
  26. Jo, to znám....taky jsem kolikrát šťouchala do spící kočky jestli už není upečená. Z radiátorů byla cejtit barva jak se rozehřály a kočky si na nich spokojeně spaly.

    OdpovědětVymazat
  27. Tomu říkám veget Ale u nás je to stejné,jen v čistě kočičím vydání

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....