03 dubna 2014

Jen rozpuknout.....


Jak tu v sobotu bylo ještě co se týče kvetení
všechno o dost pozadu je vidět na těhle fotkách. A to jsem chodila po stráních kam svítí sluníčko
skoro celý den. Prostě to podhůří dělá svoje. Věřím že dneska už všechno kvete protože každý den tu je nádherně slunný a čím dál tím teplejší. Uvidím, možná si zítra udělám zase výšlap a tak se zajdu podívat.....

Ještě schovaná bílá záplava trnkových květů



Ani hloh ještě nechce ukázat své květy.....


.....natož hrušeň


Mirabelka nebo špendlík



Za to chlupáčci na osikách už své červené květy vystavují včelkám....tedy některým se moc nechce


Jiní ale už mají svou protáhlou podobu


A tady jsou ty kvítky. Jsou malé, normálně si jich ani nevšimnete. Protože jsem dělala hodně velký výřez není fotka až tak moc kvalitní....



14 komentářů:

  1. Krásné fotky. To nalívání květů a pupenů je v každém koutě jiný. Naše mirabelka pomalu odkvétá a vaše začíná, zdálo se mi, že i třešeň se hodně snaží. Ten detail protáhlého chlupáče je bezva. To se mi líbí. příroda je opravdu čarodějka, co všechno dokáže vytvořit. To lik drobných kvítečků do jednoho květu.

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní foto, ale ta poslední je nej, víš, že jsem si nikdy nevšimla takhle detailně jehnědy, úžasné

    OdpovědětVymazat
  3. MOja minimarhulka rozkvitla, vyzerala ako obsypana snehom. A na durhy den snezilo!

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Nestraš se sněhem, stačí že už teď zase hlásej ochlazení!

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Majko to jsou jehnědy z osiky....nejdřív jsou to takové obří kočičky a pak se takhle protáhnou do jehněd. A když odkvetou lítají po městech v podobě takovejch stříbrnejch suchejch housenek

    OdpovědětVymazat
  6. [6]:Prostě parádní, přemýšlím, jestli tu mám někde na okolí osiku, ale myslím, že ne, ale musím okouknout, je to krása

    OdpovědětVymazat
  7. [5]:Nie je, hned zmizol, ale ked budem chciet v lete marhule, budem moct chytat kona za g... (Na "merunky" sa to nerymuje, dalsi dokaz, o kolko je cestina slusnejisa! )

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky, zachytit květ v rozpuku se ti povedlo, mně se líbí nejvíc ta první fotka.

    OdpovědětVymazat
  9. U nás už něco pučí, jiné se teprve chystá rozpuknout. Krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkné detaily, Vendy, v přírodě už to krásně pučí!

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: V pátek jsem se tam šla znovu podívat. Trnky až tak moc ještě nekvetly, za to ty myrobalánky ano, bylo to jak šlehačka na větvích. I když v protější stráni mezi chatami se trnkama hodně bělalo.

    OdpovědětVymazat
  12. U nás už to taky pučí.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....