02 dubna 2014

Mravenčení.....


Jak jsem si tak zkoušela co vydrží ruka
při focení, plazila jsem se po různu po zahradě a cvakala různá kvítka mě zde kvetoucí.
Mám tu vsazené hyacinty které jsem si kupovala vloni rychlené a tak jsem zkusila
jak se jim bude dařit v normálních podmínkách. Pár mi jich vykvetlo a jak jsem se snažila fotit bílý, zaujal mne na něm
se producírující mravenec. Prolézal si sem a tam, občas se usadil na kvítku zvenku, pak zase dělal průzkum zevnitř.
Akorát byl dost rychle a při manuálním ostřením byla fuška ho do objektivu dostat.....











14 komentářů:

  1. Krásné, ta bílá je opravdu vznešená.

    OdpovědětVymazat
  2. pěkný brablenec. Ani netuší, že je sledován.

    OdpovědětVymazat
  3. pěkný mraveneček. ovšem jestli tě u toho někdo pozoroval ale já se kolikrát také všelijak plazím. co by člověk pro fotku neudělal....

    OdpovědětVymazat
  4. tak mravence vůbec nemusím ....

    OdpovědětVymazat
  5. Co ty všechno obětuješ a podstoupíš pro svoji foto-vášeň. Krásné!!!

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: No jo, jsem blázen, já vím

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Pokud to nejsou faraoni a pokud mi nelezou v kredenci tak mi nevaděj

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné-ještě jsi mu měla uvázat na krk puntíkovaný šátek  a byl by to skutečný FERDA MRAVENEC.

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: Většinou mne zcela nechápavě pozorujou sousedi....

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Nevím jestli by si ho nechal uvázat.....byl děsně agilní!

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělé fotky, Vendy, máš úžasnou trpělivost. Dovedu si představit, co jsi prováděla za prostocviky, mně už to moc nejde, když lehnu na zem, těžko se mi vstává!   

    OdpovědětVymazat
  12. To byl určitě mravenec průzkumník.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....