18 března 2014

Narcisky.....


Od vzniku těhle fotek už uběhlo nějakých čtrnáct dní.
Dostala jsem od dcery k narozeninám kytici narcisů. Bylo zajímavé pozorovat jak jen mírně otevřená poupata každým dalším dnem rozkvétají do krásy. Až nich byla nádherně sluníčková kytice....
fotila jsem v odstupech jednoho , dvou dnů.











40 komentářů:

  1. Narcisky a jejich rozvíjení jsi krásně nafotila.

    OdpovědětVymazat
  2. Při prohlížení mě napadlo : "Rozvíjej se poupátko ... " Krásné fotky a já úplně na dálku cítím, jak narcisky voní.

    OdpovědětVymazat
  3. Fešandy! Nemají se za co stydět!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně jsi to nafotila, jsou krásně, máš hodnou dcerku.

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná jarní kytice....

    OdpovědětVymazat
  6. Měly jsme oslavy stejně...,

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Vyjímečně vydržely opravdu víc jak týden a voněly tu báječně. Díky za gratulaci a přijmi ode mne na oplátku....

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Jo, jo...jaro v krásné podobě

    OdpovědětVymazat
  9. [1]: Tak to opravdu svítily jak sluníčka

    OdpovědětVymazat
  10. [4]: Ono to bylo vlastně za ní i za syna, ten dorazil později protože ještě měl nějakou práci.

    OdpovědětVymazat
  11. [2]: Nevím kolik mi jich letos vykvete na zahradě, ale počítám že takovou kytku asi dohromady nedám....

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkný nápad , zaujalo mě to černé pozadí u fotek, to máš nějakou látku? Vypadá to fajn. Super série fotek

    OdpovědětVymazat
  13. Jako děcko jsem strašně milovala film, který zachycoval jak klíčí semínko, rostou rostlinky - prostě to zrychlené. A ty jsi mi teď tvými fotečkami tyto vzpomínky vybavila.

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Jo to byly skvělé dokumenty, taky jsem je milovala. Tak ještě dneska třeba na ZOOM takové dokumenty bývají.....

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Tohle je focené na přehozu přes postel. Šila jsem ho z černých dek kvůli tomu že se nám na posteli soustředí přes den všechna zvěř. A ono to skvěle "vcucává" světlo z blesku. Jinak se mi podařilo párkrát takhle právě s bleskem tohodle efektu dosáhnout u kytek které měly za sebou tmavší pozadí třeba i venku. A když se to úplně nepodaří pomůže dodatečně editor....

    OdpovědětVymazat
  16. To zní fakt dobře. Kolega mě už jednou upozorňoval na focení květin na černém pozadí, ale ještě jsem to nezkoušela, tak díky z inspiraci! - černou deku nemám, tak snad někde splaším aspoň papír ....každopádně ten efekt je fakt znát, protože jsem celou dobu uvažovala jestli jsi fotila s bleskem nebo ne

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadají krásně, dobře sis s fotkami pohrála.

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Jo, jo.....s bleskem.

    OdpovědětVymazat
  19. Pekne si nafotila postupnosť rozvíjania sa kvetov. Aj tvoje tak voňali? Pred pár dňami som si priniesla dva žlté narcisy z vonku, tá ich sladká vôňa bola omamná.

    OdpovědětVymazat
  20. Zlutou moc ráda nemám,ale nejak to patrí k jaru a hned je veseleji

    OdpovědětVymazat
  21. [23]:Tak já jen některé valéry žluté. Ty narciskové k nim patří, ale jen v přírodě. Do oblečení možná, nevím.....

    OdpovědětVymazat
  22. [22]:Tyhle voněly tak klasicky jemně narciskově, ale v neděli měli v IKEA narcisky a ty voněly skorem stejně silně a intenzivně jak hyacint......byly to takové malé plnokvěté s více květy na stonku. Byly ale už hodně rozkvetlé a dost i polámané takže jsem je za tu cenu ani nekupovala, to mě přišly dost drahé....

    OdpovědětVymazat
  23. Pěkný dárek, květiny vždy potěší. Dodatečně vše nejlepší, hlavně zdraví.

    OdpovědětVymazat
  24. Zaujimave veci sa clovek dozvie napriklad z Wikpedia. (Ako vznikol narcis.)

    OdpovědětVymazat
  25. [29]:Nebezpecne v pripade, ked sa jedna o detsku zltacku. V dnesnych dobach - aspon u nas - moze byt jeden lahko hned krivo obvineny z pedofilie po takomto vykriku.

    OdpovědětVymazat
  26. [30]:tedy kam ty dokážeš někdy dovést komenty o zcela nevinných kvítkách jakými jsou narcisky....jsem zvědavá co vymyslíš na bledule

    OdpovědětVymazat
  27. Zatial len citat z toho - meno zabudol - ceskeho filmu: "To vis ty bledule!" k takej ciernej tvari. Co to bolo ? Vtedy ta slavne vlna ceskeho filmu...

    OdpovědětVymazat
  28. [32]:Tak nová vlna mne zstihla jako čtyř až šestiletou, a pak všechny filmy putovaly do trezoru. Tudíž jejich kouzlo mne minulo. A pozdější uvádění v televizi jsem tak nějak krom jen pár filmů (Skřivánci na niti, Obchod na korze,Ostře sledované vlaky)vypustila.....tudíž ani netuším v kterém fiulmu tato hláška zazněla.....

    OdpovědětVymazat
  29. [33]:Neviem, ci to nebol Formanov "Hori ma panenko", ale nejako sa mi to pletie. Ani neviem, ci to bol len ciernobiely film, ale hrali tam ti (Formanovi?) oblubeni "neherci", taki dvaja chlapci - niekto to urcite bude vediet. Ty si halt este len "mlicak" a nemas co s dospelymi o takej historii co dikutovat, oder?

    OdpovědětVymazat
  30. [34]:U nás taky.....Tak mlíčák už taky zase ne, ale máš v něčem pravdu......

    OdpovědětVymazat
  31. Vendy, to je fakt nádhera! Ohromný nápad focení s černým pozadím, ta žlutá krása narcisek je úplně rozsvícená. Jedny z nejhezčích fotek, které tu vidím, a že jich krásných máš požehnaně.

    OdpovědětVymazat
  32. Narcisy se dříve dávaly také k MDŽ. Moc jim to sluší v průhledné váze.

    OdpovědětVymazat
  33. [38]: Jo, jo....jenže to jsem nějak v té době jejich krásu nevnímala. Teď je to jiné. Moc se vždycky těším na to až pokvetou. Na tu jejich třpytivost květů v detailech, vůni a různé valéry žluté barvy.

    OdpovědětVymazat
  34. Pěkná kombinace žluté s černým pozadím.Moc hezky jsi to zachytila   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....