23 března 2014

Klucí na venku.....


Když tvořím, tak jde všechno stranou a tedy i
procházkování se smečkou. Ještě ale že máme natolik velkou zahradu že se po ní mohou dostatečně prohánět.
I když samozřejmě na procházku to nemá což vím sama. Předminulý týden jsem si dovolila luxus dát si
pauzu od tvoření a jít si sednout ven na sluníčko s kafetem. A foťákem. Klucí se courali po zahradě, nebo si dali
leháro na sluníčku a pozorovali cvrkot kolem....

Anděl s ďáblem v těle....



Bak na všechno dlabe a užívá si slunění....



Matěj má v sobě nějaké zvláštní vlny, pokaždé když ho fotím z mnoha fotek je k použití jen zlomek









Ono vůbec na ty moje lásky čtyřnohý zapomínám....i s focením. A to tenhle blog vzniknul vlastně čistě kvůli Bobešovi.



19 komentářů:

  1. Bobeš zívá nebo zpívá (vyje)?

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Štěkal na mě, že mám v ruce foťák....To ti naši taky, a to už mají svá přesná místa kam vždy neomylně dojdou a kaděj. Max o půl metru blíž nebo dál....

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mne zaujala fotka s otevřenou tlamou Bobeše! Koho volá?!

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Skvěle pochopené Bobešovo myšlení

    OdpovědětVymazat
  5. krásní pesani užívají sluníčka, stejně jako my

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní fotečky a Bobeš se nějak rozčiloval, copak jsi mu provedla

    OdpovědětVymazat
  7. Máte pořádnou smečku, a to tam nejsou kocouři.

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné fotky úžasné smečky

    OdpovědětVymazat
  9. [11]:zapomínám na ně.....fotím všechno možné, ale je jen málokdy.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: jak už jsem psala, měla jsem v ruce foťák

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: ti přišli o svůj strom tak se jim moc venku být nechce....a navíc když už tady není dcera aby je hlídala ven je neberu. když se dám do práce na zahradě nemám ještě čas hlídat ty kocouří dítka jestli někam nezdrhaj.

    OdpovědětVymazat
  12. Oni i ti psíci mají radost z jara.

    OdpovědětVymazat
  13. [15]: U těch našich mám dojem že jim je jedno jestli je zima nebo jaro, hlavně že můžou bejt venku a ječet na kolemjdoucí

    OdpovědětVymazat
  14. Největší hérečka je bezpochyby Bobeš

    OdpovědětVymazat
  15. [17]:To v každém případě

    OdpovědětVymazat
  16. Parádně zachycená psí pohodička   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....