23 března 2014

Andělík pro Helenku....


12 komentářů:

  1. Jéé, toho andílka si pamatuju z Helenčiné kresby.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Však jsem byla překvapená když jsem ho viděla na tom hřbitově v Litomyšli....když znám jeho obrázek z Němec.....

    OdpovědětVymazat
  3. Jaká inspirace! Moc pěkný andílek.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, ten je krásný, a má docela jednoduchý obličej.Děkuji moooc.♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný andílek a nádherný jarní kabátek

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Vždyť je tvůj, tak proč ne?

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Andílek se mi moc líbil, hned mne zaujal, znám ho z jedné kresby na blogu.

    OdpovědětVymazat
  8. Ten je fakt moc roztomilý.

    OdpovědětVymazat
  9. Na něm je vidět, jak jsou lidé šikovní. Takové hezké děťátko- prostě andílek.

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Je - li  o něčem co je ze hřbitova možno říct že to je roztomilé tak to je tenhle andílek

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....