19 února 2014

Živá voda....


S odbočkou přes ruční tvorbu se
dostávám konečně zase z města do přírody. Za jednoho, v posledních dnech častějšího, slunečného dne
mne při pohledu z okna zaujala zářící kapka vody, a ak jsem si vzala foťák a šla si jí cvaknout, tedy spíš ZKUSIT cvaknout.
Někdy se podaří zachytit krásně ten třpyt někdy ne. Někdy mění barvy podle dopadajících paprsků a jindy v ní zase stojí svět na hlavě. Nakonec jsem těch kapek vyfotila víc a jak a jestli se to podařilo, můžete posoudit sami....

















32 komentářů:

  1. úžasné fotky... jsou super, moc se ti to povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny jsou krásné, ale úplně nejvíc se mi líbí ty první čtyři zářící kapky

    OdpovědětVymazat
  3. Nekdo chodi lovit divokou zver a ty chodis lovit tyhla skvosty.To se nevidi kazdy den.

    OdpovědětVymazat
  4. Jedním slovem krása!!! Pohladilo mě to na duši, miluju kapky a fotohrátky s něma a světlem. Moc se Ti to povedlo Vendy!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, nejvíc se mi líbí kapky na šípku..

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: To máš pravdu, protože toho sluníčka moc není

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Ono to bylo docela ledové ráno a tak někde byly kapky ještě zmrzlé,jinde napůl a někde úplně roztáté....tak třeba na těch šípkách půlka byla zmrzlá a půlka už krásně jasná a rozmrzlá. jen bohužel bez kvalitního makra to není tak znát. Tohle je povětšinou přiblížené velkými výřezy a tak nejsou tak úplně ostré jak bych chtěla....

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: Já je taky fotím moc ráda, jen se nedaří tak jak bych si představovala....prostě makro objektiv mi hodně chybí....

    OdpovědětVymazat
  9. [10]:Ani mi nemluv Vendy, to máme stejné a to je prokletí nás maniaků co si koupí makropředsádku, aby zjistili, že by rádi postoupily zas o level výše k makroobjektivu - no vzhledem k cenám, je to zatím jen sen neuskutečnitelný, ale jestli nějaký objektiv, tak určitě makro a teda musím říct, že mám co se týče detailu ještě co dohánět, jak tak koukám na Tvé výtvory - hele a ty máš makro předsádku?

    OdpovědětVymazat
  10. [12]: Hele nemám....fotím základem 18 -55 a doháním to výřezama. proto to taky není úplně tak živé. Vždycky tam je to nedoostření znát....i když se dá dost ještě dohnat editorem ale není to stejně úplně ono

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to klobouk dolů, že tohle děláš bez předsádky, jasně něco se výřezem dá, ale není to úplně vončo, no ona ta předsádka člověka taky pustí jen někam, musím ještě pilně trénovat, ale jako s makro objektivem to holt nebude..Toš jen tak dál

    OdpovědětVymazat
  12. [14]: Tak určo tě pustí ještě o něco blíž než ten základní objektiv....

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Já ti děkujia ten palec beru

    OdpovědětVymazat
  14. Vendy, to jsou opravdu nádherné fotky. Jsem zcela paf

    OdpovědětVymazat
  15. Odrazy v kapkách jsou supr!

    OdpovědětVymazat
  16. [15]:To víš, fotky bez předsádky s předsádkou jsou zas úplně jiný kafe, rozdíl tam je dost, ale mi přijde, že na tydle malý kapičky už to nějak nestačí, když chceš takové ty ultra detaily, kdy se v kapce odráží nějaký objekt, ale dají se s tím jinak udělat krásný věci Makro mě asi nikdy neomrzí

    OdpovědětVymazat
  17. Podařilo se, Vendy, a naprosto skvěle. Jsou to fantastické zářivé snímky! Všechny palce nahoru!!! Na třetí fotce se ti krásně povedly paprsky. Jsi fakt dobrá, mně se něco podobného ještě nepodařilo a nejspíš ani nepodaří.

    OdpovědětVymazat
  18. [20]: Tak hodně toho má na svědomí to sluníčko....nebejt jeho tak nejsou živé ani náhodou

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Mě taky baví ale teď mám docela utrum, pokud nechci tahat sebou dva foťáky....

    OdpovědětVymazat
  20. [17]: Jsem s některýma opravdu hodně spokojená, to ano....

    OdpovědětVymazat
  21. [18]: Někdy se opravdy zadařej

    OdpovědětVymazat
  22. [21]: Sluníčko udělalo svoje, to je fakt, ale ty jsi to skvěle zvěčnila, což každý nedokáže.

    OdpovědětVymazat
  23. Krása, na ten okamžik jsi určitě musela dlouho čekat.

    OdpovědětVymazat
  24. [29]: Ani ne, spíš to byla náhoda že jsem se podívala z okna a viděla ty první kapky jak krásněsvítěj a měněj barvy....takže jsem šla primárně fotit je no a pka už jsem obcházela zahradu a koukala kde je co pěkného...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....