18 února 2014

Příprava na jaro....


Od ledna nedělám
nic jiného než že sedím u stolu a vyrábím velikonoční a jarní věcičky pro jarní setkání
v Repechách ale i jsem měla jednu zakázku tady pro jednu známou. Do toho přišlo dceřino stěhování a její přání na jarní věneček na dveře, ke kterému ještě časem přibudou vajíčka na přivěšení. A ještě jsem jí udělala jako překvapení srdíčko. Aby věděla že na ní pořád myslíme....

Takže se zase trochu pochlubím svými výtvory....






Hotové kuře a kámošky ovce....ostatně na to kuře budu muset dát znovu návod, protože nejdřív mě zmizely z něj ty fotky, svoje speciálně na něj vytvořené jsem smazala, pak jsem smazala i ten návod z blogu, pak jsem dostala tip jak to zase vydolovat zpátky...a tak budu muset ten smazaný návod znovu napsat. No vlastně to (ne)dává moc smyl, že ?





Věneček pro mne ....





.... a ten je dcery


A její srdíčko







41 komentářů:

  1. Tohle mně málem vyrazilo dech, Vendy! Taková nádhera!!! Tvoříš podle předloh nebo podle vlastní fantazie? Řekla bych, že to druhé, jsi úžasná! Vůbec si nedovedu představit, co to musí dát práce. Všechno se mi strašně moc líbí, nejvíc ale věnečky, ty jsou takové elegantní.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Zapátrám v archívu kde mám postahované fotk z netu, ale stejně nakonec udělám něco jiného. Spíš se třeba inspiruju barevností.....

    OdpovědětVymazat
  3. Wendy, jsi kouzelnice, nemám slov,nááádhera!

    OdpovědětVymazat
  4. To je překrásná nádhera     

    OdpovědětVymazat
  5. Teda, ty na co sáhneš, z toho vykouzlíš nádheru!! Paráda! Jsou to krásné kousky a ty jsi MOC šikovná!   

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: Jako já s pečením. Mám kvanta kuchařských knih, ale nakonec si všechno stejně udělám podle svého.

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Tak zdobit dorty jsem snad ani nikdy nezkoušela....párkrát perníčky ale táááák mě to nebavilo že už to léta nedělám....

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Hakysak? Šít? tssss....kup si ho v hračkářství....   

    OdpovědětVymazat
  9. Jsi lepší a lepší, parádní a krásné věcičky tvoříš.

    OdpovědětVymazat
  10. Nasla sis hobby,které te skutecne baví a to je videt!Moc pekné,tak at se ti dál darí,más moc sikovné rucicky

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je bomba, málem mi vypadly oči z důlků. Kdy jsi to prosím tě, všechno stihla? Já bych jednu kouličku asi dělala rok a ještě by nebyla tak krásná.

    OdpovědětVymazat
  12. No pááni..... to jsou tedy moc šikovné ručičky, které tohle všechno stvořily   

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Taky se někdy nezadaří podle představ....

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: No právě od toho ledna! Sedím a pokud se nestarám o barák a nevařím tak řežu a píchám....

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Taky někdy nejsou tak úplně šikovné....zrovna dneska jsem se vztekala nad tím co jsem si vymyslela a furt jsem si u toho pálila prsty nebo mi to padalo na zem....

    OdpovědětVymazat
  16. Vendy jeden výtvor krásnější než druhý.Máš to náááádherné,a v sobě cit pro barevné ladění.   

    OdpovědětVymazat
  17. MarijaKes18/2/14 20:18

    Překrásné.

    OdpovědětVymazat
  18. Já jsem si myslela, že jsi výborná fotografka, básnířka, manželka, máma, žena...a ty jsi ještě k tomu takhle nadaná, že tvoříš takové krásné věci? Wendy Wendy, ani se nedivím, že se kolem tebe točí svět!   

    OdpovědětVymazat
  19. [18]: Já doufám že se budou líbit i potencionálním kupcům

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: Já se tu pomalu samou chválou nadnáším....no a co se týče toho točení se světa....nějak se zpomaluje...všecho mu trvá strááááášně dlouho.Ale tohle jsou věci co mne hodně baví i když....na kreativní myšlení je to hodně náročný a někdy mám totálně vycucnutý centrum jakýchkoli nápadů....nejen kreativních

    OdpovědětVymazat
  21. Ty jsou kráááásnýýý. Já chci táááákýýý.     

    OdpovědětVymazat
  22. Zraješ jako víno. Je někdo v této činnosti u nás lepší než ty Já mám teď mindrák udělat nějaké patchworkové vajíčko po tom, co tady vidím....

    OdpovědětVymazat
  23. Krásné výtvory! Klobouk dolů! U mě vedou kuřata a ovečky

    OdpovědětVymazat
  24. Po nějaké době( = doba nakukování bez komentíků)píšu komentík.Tvoje nápady jsou opravdu originální, já ale kromě toho velice vysoko hodnotím Tvoje provední -pečlivé, úhledné,cit pro barvy, zkrátka jsi PERFEKCIONALISTA. Je vidět, že Tě to fakt baví

    OdpovědětVymazat
  25. [26]: Tak to mě moc těší že jsem ti rozvázala jazyk a donutila tě moje výroba ke komentu .....moc si toho vážím a děkuju.

    OdpovědětVymazat
  26. Moc krásné kousky a šikovné ruce. Jako ostatně u tebe vždycky.

    OdpovědětVymazat
  27. [25]: Nevím proč ale dceři t ovce ksichtíkem připomínají našeho společného kamaráda. Možná že je to tím že on má taky ze zbytků kudrn nad čelem takovou ofinku a kníra. Tedy ty ovečky to nemají kníra ale čumáček   

    OdpovědětVymazat
  28. [24]: Věř mi že je a o hodně....neboj se. Taky se budeš lepšit a lepšit, uvidíš. Je to také hodně o materiálech, barevnosti stuh, doplňcích...Snažím se už dělat povětšinu z satének protože mají krásné barvy i vzory i když ne vždycky se s nimi dělá dobře ale výsledek pak stojí za to!

    OdpovědětVymazat
  29. [23]: Nenííííííí problééééééééééém     

    OdpovědětVymazat
  30. [28]: Díky moc za pochvalu. Od muže potěší obzvlášť!

    OdpovědětVymazat
  31. Teda Vendy, to je nádherné, nejvíc se mi líbí ty ovečky a kuřátka, ale všechno je krásné. Vidím, žes univerzálně použitelná...     

    OdpovědětVymazat
  32. Vendy, nádherné! Už jsem většinu obdivovala na FB. Jsi jednička!

    OdpovědětVymazat
  33. [31]: Tak pošli podrobnější info. Cena apod.

    OdpovědětVymazat
  34. Úžasné, všechno! Taky mám rozpracované nějaké to zvířectvo, snad to bude koukatelný .

    OdpovědětVymazat
  35. Páááááánééé jooooo

    OdpovědětVymazat
  36. [10]: Ale od tebe by to byl originál.

    OdpovědětVymazat
  37. [38]: Teď nešiju.....Nejdřív si musím udělat nový kout na šití a to nahoře u dcery v pokoji.....

    OdpovědětVymazat
  38. Vendy, mohla bych si od Tebe koupit jedno vejce ? Líbí se mi : růžové s bílou mašlí, nad ním to modré s kytičkama a látkou s růží a ještě výš červené s bílou stužkou a červenými kytičkami. Kdyby Ti jedno z nich přebývalo Byla bych moc ráda

    OdpovědětVymazat
  39. [40]: Jsou volná všechna....dodělat je není taky problém

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....