20 února 2014

51 / 52

1/ Pátek 14.2.14
Jednotvárnost dní je vážně radost ubíjející. Malá radost sice byla, tedy jak se to vezme. Valentýn je svátek který mi nic neříká, tudíž nevyžaduju žádná srdíčka a podobné stupidity. Ale manžel mi donesl čokoládu a čerstvé jahody. Nejsou sice nijak super, ostatně to asi znáte sami, ale potěšilo mne to. A má strážná duše v dálce nade mnou bdící mi poslala virtuální políbení.
Skóre dne:Takže radost jedna by byla.....vlastně dvě
2/ Sobota 15.2.14
Předpovídané teplo se nedostavilo, naopak bylo pěkně zimavo páč funěl opět silnej vítr.
Přihlásil se synátor že tu dneska přespěj s partnerkou jeliož jdou do Rybníka na oslavu narozenin.
A učím se kytičky z mašliček. Vcelku to jde....
Uklizené nadbytečné hrnečky a hned je místo jak v lince tak i na knihovničce. Tam se uhnízdila kytka která stála na lednici.
Skóre dne: Pěkně to odsejpá....
3/ Neděle 16.2.14
Když se mládež probudila oznámil mi synek že nás ještě odpoledne čeká přepadovka od dcery. A taky jo.
Posezení s kávou a sušenkama a mírně plánovaná cesta do IKEA. Měla by jí snad vyjít konsolidace půjček čímž by jí zase přibylo měsíčně pár kaček do rozpočtu a zároveň i financování k dovybavení bytečku pořádnou varnou deskou a jinými v domácnosti nezbytnými věcmi....
Kytičky mi jdou vcelku dobře a tak můžu dělat další blbůstky.
Skóre dne: Mám radost i za dceru, protože s tím splácením bojuje už hodně dlouho a hódně přeplacela.
4/ Pondělí 17.2.14
Krásný slunný den. První radost. Vytáhlo mne to dělat konečně něco na zahradě. Druhá radost. Shrabávala jsem listí které díky té prapodivné zimě neshnilo jak bývá normálě dobrým zvykem. Zjistila jsem při tom, že se mi tráva z trávníků stěhuje do záhonů (pěknej vopruz) a do trávníků se mi místo ní stěhuje mech. A teď mám dilema jestli ho nechat nebo vyhrabat. Je to zelené? Je....Je to měkké? Je....a hlavně se to nemusí sekat! Velký plus! Takže ho nechám žít...jen mi trochu teď večer trochu chromne rameno. A zítra pokud bude hezky musím pokračovat než se ve středu dozvím co s tím ramenem vlastně mám....a dostanu zaracha....
Skóre dne: Radost z dobře vykonané práce....
5 / Úterý 18.2.14
Místo slunného dne opět zataženo a tak místo práce na zahradě sedím u papírů a ničím si nervy....a to mě toho čeká ještě pěkná hromádka. Za to se mi povedlo jedno hodně zajímavé vajco...já osobně z něj mám radost.
Skóre dne: Dá se říct že radost je
6/ Středa 19.2.14
Žádné dobré zprávy, spíš naopak. V rameni zánět způsobený snížením prostoru mezi kostí a šlachama. No po těch letech kdy nosím na levým rameni všechno včetně těžkejch tašek se ani nedivím. Takže za měsíc mne čeká artroskopie a pak pěkný nůďo s rukou v ortéze....no paráda....to se fakt ukoušu nudou....odpoledne sledování skvělých výsledků našich zimnosportovců včetně nejskvělejší Martiny Sáblíkové pěkně pospolu s dcerou, obě pomalu brečíc radostí z jejich výsledků.....
Skóre dne: No tak to nevím, ale radost tedy rozhodně NEMÁM ze zpráv od doktora, ale ty sportovní mi radost udělaly. Dokonce jsem byla i tak trochu hrdá....
7/ Čtvrtek 20.2.14
Papíry, zahrada, vaření....klasika....ale je hezké se koukat na to jak ze zahrada vyklubává z podzimní a zimní podoby do učesané předjarní....a objevila jsem kvést prvního krokusa!!!
Skóre dne: Jo, ta jedna krokusová radost stojí za to!

28 komentářů:

  1. Mělas báječný týden Hodně zážitků A děti Ti také udělaly radost

    OdpovědětVymazat
  2. Řekla bych že to byl dobrý týden     

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Tak tu mám taky takovou nějakou pofidérní...jsem vůbec asi takovej trochu zmetkovitej člověk....od narození bederní páteř v háji, nevím jestli to rameno je tedy od věku nebo taky od narození....

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: i já....myslím že ano

    OdpovědětVymazat
  5. Volný prostor místo hrnečků by mne těšil. A že manžel Ti přeje k Valentýnu také není k zahození.

    OdpovědětVymazat
  6. Takže suma sumárum bych to shrnula do skvělého týdne. A to vajíčko, jestli to je takové to červené, tak to je mazec, jsem nad ním slintala

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: No je to takový to co vypadá jak vepřový srdce

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Čas od času se zachová překvapivě, to ano....

    OdpovědětVymazat
  9. Ta artroskopie je, že ti budou strkat drát až do srdce? Já to odmítl, nenechám si šťourat v těle.

    OdpovědětVymazat
  10. [7]:Co to je za blbost, jaký vepřový srdce. Náhodou, tvoříš krásné věcičky, nádherné

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: To jsem měla někde na fb v komentu. Že vypadá trochu jak živé srdce a já dodávám jak vepřové    Nějak nevím opřád jestli s ním jít na trhy nebo ne....

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Nečteš dobře, psala jsem artroskopie RAMENE. Co to ovšem obnáší nevím...to co měli dělat tobě asi byla angioplastika. To jest zprůchodnění cév nebo žil...to ti do žíly zavádějí tenkou hadičku která ty žíly prošťouchne pokud tam jsou někde zúžené a tím pádem hrozí nějaké nebezpečí.

    OdpovědětVymazat
  13. Krokusy uz davno, snezienky uz nepocitam. Ale my tu mame vraj tretiu najteplejsiu zimu od zaciatku merania. Pre mna by mohla byt ta buduca uplne prva, mam uz asi desat plaviek pripravenych! Atroskopie? Hm. Drzim palce. (Vymyslel svajciarsky lekar Dr Bircher, tak to ide. Mozes si nechat dat aj celkovu narkozu.)

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Pokud to jde bez narkózy budu raději....jednu už jsem si odbyla při operaci páteře

    OdpovědětVymazat
  15. [12]:Ty přemýšlíš jestli jít s takovými krásami na trh, tak o tom ani nepřemýšlej, takové krásné a parádní věcičky jsou jako stvořené pro potěchu ostatních. Jo, na fb komentář a ten se mi nelíbil, srdíčko je náhodou parádní a ve skutečnosti musí být super. Holt, každému se líbí něco jiného a všem se nezavděčíš, ale podle mne tvoříš nádherné věcičky a ještě jsem u tebe neviděla nic co by se mi nelíbilo a nejvíc ovečky a ty, pokud si pamatuji tam taky někomu nebyli po vůli. Bych se na to nejradši vyprdla, ať si lidi říkají co chtějí. Holt, některý člověk když něco neumí, tak dokáže pochválit a ocenit práci druhých, někoho to tak sžírá, že neumí a jen vyrývá a znehodnocuje. Podle mne děláš krásné věci a basta. Domluvila jsem. Howg ♥

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Tak to ti moc děkuju   

    OdpovědětVymazat
  17. Proč nosíš kabelu přes rameno? Nos batoh-váha se rozloží rovnoměrně.

    OdpovědětVymazat
  18. [17]:Neděkuj, je to pravda, tak to cítím, prostě se mi tvoje tvoření líbí.

    OdpovědětVymazat
  19. [15]: Urcite tam bude stat nejaky ten "pater", ked si o to poziadas. Oni zas tak vela prace nemaju, ze by niektory nemohol prist asistovat! Kazdopadne dobry a preijemny zdar, nebude to az tak strasne, vsetko najlepsie zelam

    OdpovědětVymazat
  20. [18]: Jestli mám k něčemu od mala odpor tak jsou to batohy....nejde o to být nebo nebýt za dámu ale než se člověk do toho batohu dostane když něco potřebuje a pak je to tak na ráně, každej ti tam může vlézt...

    OdpovědětVymazat
  21. [20]: Jasně, bude tam stát páter a modlit se Pater Noster....děkuju nechci. Mám skoro měsíc na to se připravit. Tedy psychicky

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: Fajn. Napriklad autogenny tréning vid

    OdpovědětVymazat
  23. [23]: Tady hnus šedivej, mokro....ale i tobě pěkný víkend

    OdpovědětVymazat
  24. Zdravím tě z Lajhladu! Zdá se, že tento týden měl pěkné skóre a i když to nebyly tropické radosti typu Dovolená, Zájezd, Ples nebo Výhra v loterii, byly to milé radosti.

    OdpovědětVymazat
  25. S ramenem si nezahrávej, je to běh na dlouhou trať. Já, ačkoliv to málokdo ví, jsem před mnoha lety chodila jen na vysocích podpatcích a s kabelkou. Pak jsem začala mít zravotní problémy s nohama, začaly se mi po stranách na kostech tvořich takové boule a strašně to bolelo. Všechny boty jsem vyhodila a kabelky vyměnila za batohy.

    OdpovědětVymazat
  26. [25]: Nemažu, mě nějak tyhle matlání moc nepomáhají....já doufám že to bude stejné jak po té operaci páteře. Že se mi uleví. Ono to není třeba až tak bolavé v normálním provozu ošem do té doby než zapomenu a natáhnu ruku dozadu abych třeba za sebou zavřela, nebo zapomenu a začnu se protahovat a ruku dám nad hlavu. prostě jakýkoli pohyb vzad, nahoru nebo prudce dopředu. No a pak samozřejmě po práci na zahradě, ale to pak nevím co mne vlastně víc bolí....

    OdpovědětVymazat
  27. [26]: Doufám že to po té operaci bude zase na nějaký čas dobré....batohy opravdu nee. Já si kupuju kabelky s dlouhým uchem a nosím je křížem nebo se snažím nosit je víc na pravé straně.... a podpatky taky už nenosím, tak občas když vím že nepůljdu pěšky z města dom si je vezmu, ale povětšinou mám taky boty s rovnou podrážkou. A to jsem na šteklích chodila od devítky vlastně až do té operace páteře, pak jsem nějak přešla na nízké botky....dokonce mi nedělalo problém na jehlách vykládat vagony.....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....