21 února 2014

Jehnědy....


Jehnědky....jedny z prvních
poslů předzvěsti jara. Jak někde na ně svítí chvilku déle sluníčko, už se zlatí do dálky. Máme na zahradě
tři odrůdy lísek a u každé se jehnědky zlatí jindy. Ale nejdřív vždy ožijí ty plané, na stráních....
Většina fotek je focených v jeden den, když tu krásně svítilo sluníčko do jinovatky a vznikaly vcelku zajímavé kontrasty.
Na jedné větvičce zlaté a na druhé ještě omrzlé nerozkvetlé....a to samé na zemi. Ostře ohraničené přechody mezi slunečnou zelenou částí a modrou ojíněnou....







Nejen lískové ale i olšové jehnědy se pomalu probouzí



Kontrast mezi místy slunečnými a stínem...ukazuje že už sluníčko má hodně ze své jarní síly....

23 komentářů:

  1. Krása! ta první fotka mi úplně připomíná podzim, ale vlastně je to jaro ....už to čuju, jaro je ve vzduchu - až tady dáš sněženky, tak to bude zichr !-D Těším se na jaro jako malé děcko - holt březňák se nezapře

    OdpovědětVymazat
  2. krásný fotky, povedli se ti

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky jehnědů osvícených sluncem se Ti moc povedly

    OdpovědětVymazat
  4. Krása, krása, ještě to sice nevoní tou zvláštní kořeněnou vůní jara, ale.... věřím, že letos bude a bude krásné ♥

    OdpovědětVymazat
  5. U nás máme aprílové počasí,dnes bylo jak na jaře.Máš pravdu Vendulko,štˇáva v rostlinách už proudí,odpoledne jsem byla se zbytkama na kompostu,a zašla jsem se podívat na medvědí česnek,který nám už raší zrovna pod lískou.Ale nahoru jsem se nepodívala.Krásné detaily.

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Nedám, nemám....jedině na chatě a to nevím jestli se tam dostanu až pokvetou. Tady jedině bledulky....ale dneska jsem nafotila toho nedočkavce krokusa!

    OdpovědětVymazat
  7. Máš mě ve spamu.

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: Bylo krásně než jsem se dostala na zahradu, pak se zatáhlo ale nakonec ještě chvilku jsem sluníčko stihla!

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: I když předevčírem to venku vonělo než začali všichni kolem smrdět s bordelem v kotlech úplně nádherně!

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Vytáhnu tě...ale s tím medvědím česnekem to není špatný nápad, ona pod lískama nechce růst tráva a tak se tam spokojeně může množit....až se půjdu mrknout na louky tak s lopatkou abych si ho konečně vyryla. Jak už si asi dva roky slibuju.....

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky a ty olšové jehnědy, to je opravdu zlatá fotka

    OdpovědětVymazat
  12. Tak ty je máš přímo na zahradě, to je prima, můžeš si vyběhnout, jen tak skoro naboso a fotit. Včera jsem píchala chuřata. Jedno jsem dělala z velkého úplystyrénu a další pak z maličkého vajíčka a ta jsou hezčí. Z velkých jsem dělala ty vmačkávané krqaslice, ale nemám na nich tolik krásných ozdobiček jako ty. Když to jen rozdávám po rodině a nezpeněžím to, tak je takové hraní dosti nákladné. Však to znáš, člověk koupí pár stuh a z peněženky vyplázne 500,-Kč ani nemrkne.

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: To mi povídej....a to mám ještě vybrané krásné stuhy které jsem si chtěla nechat poslat, jen nevím jestli vůbec zpeněžím to co mám doteď hotové....aspoň část by se hodila aby se trochu zaplatili ty náklady....ale obávám se že moc toho nebude.

    OdpovědětVymazat
  14. Fotky se ti krásně podařily, jsou opravdu jarní. U nás je dnes zataženo a prší.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Tady pršelo v noci, říkala jsem si hurá, spláchne to saharskej bordel ze střešních oken, ale ne....na chvilku teď odpolko i vylézalo sluníčko,ale taky nic moc. Tak u hrabání mi to nějak nevadilo. Zítra to už snad konečně dodělám....a pak mne čekají ostříhat trávy....

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Jak se ukážou takhle zlaté jehnědy hned už je to veselejší a zase o něco blíž jaru.

    OdpovědětVymazat
  17. jojo, jehnědy to už rozjely...

    OdpovědětVymazat
  18. To je záplava jehněd, Vendy! Jaro už se nedá zastavit!

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Teď v Praze jsem si ho taky docela užívala. Už tam na Petříně kvetly po trávníkách krokusy, pomněnkovce

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: V Praze častěji svítilo sluníčko. Vysočina ještě pospává.

    OdpovědětVymazat
  21. [22]: Víš, mě osobně se líbí nejvíc ta s tou kapkou....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....