02 února 2014

Zima večerní....


Když jsem chodila večer pouštět Bobeše ven
tak se mi vždycky líbily namrzlé větvě bříz které se po rozsvícení venkovních světel krásně "rozzářily"
a třpytily. Pak jsem si vzpoměla na megylampu u brány a na chvíli jí rozvítila. Na chvíli proto, že ma tak šílený odběr že po chvíli svíceníé vypadávají jističe Smějící se....no otec měl zvláštní smysl pro humor, protože jako elektromechanik tam naflákal všude svítidla a spotřebiče které buď způsobovaly zkraty, nebo vyhazovaly pojistky....případně fungovaly podle nějakého tajného hesla....
Nicméně i za tu chvilku vznikly docela zajímavé snímky....




S bleskem to vypadalo zase trošku jinak


Bohužel tahle fotka by bývala byla lepší, ale foťák hledal místo na ostření a nenašel....i když jsem ještě dodatečně doostřovala není to ono....


A pár pokusů focení přes sklo s použitím manuálního zaostřování na daná místa....to není úplněk, nýbrž světlo na kůlně




Příště nás čekají fotky z toho samého dne, ale z odpoledne...

29 komentářů:

  1. Krásné fotečky a pokusy. Pohrála jsi si pěkně.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera. Nejvíc se mi líbí první a poslední.

    OdpovědětVymazat
  3. Prima nápad, fotit v noci, pěkně to vypadá   

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je moc pěkné, co ty s tím foťákem nevymyslíš...   

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, ty fotky jsou krásné a tys měla s lampou super nápad.

    OdpovědětVymazat
  6. Je to krásné, ale docela tajuplné. Působí to na mě hororově. Myslím to prostředí. Jako stvořené na nějaký zločin!!!   

    OdpovědětVymazat
  7. [7]:Neboj, u nás na chatě se nikdo nevraždí....snad jen slibuje

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky,uz na fb jsem je obdivovala,

    OdpovědětVymazat
  9. [6]:Mě připadá nejzajímavější ta druhá dveřní

    OdpovědětVymazat
  10. [5]:Občasný záchvat geniality

    OdpovědětVymazat
  11. [4]:Jo, jo....někdy mi dokonce i mozek pracuje

    OdpovědětVymazat
  12. [3]:No vidíš k čemu všemu je dobrej pes

    OdpovědětVymazat
  13. [2]:Jsou nejostřejší a nejlíp vykreslený

    OdpovědětVymazat
  14. To jsou nádherné obrázky. Mám ráda noc, světýlka, klid...

    OdpovědětVymazat
  15. Ty s kapkami jsou úžasné!

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Akorát že šíleně celou dobu vrčely dráty vysokýho napětí které nám jdou nad pozemkem....

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: Já ti moc děkuji za tvé nadšení z mých obrázků

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherné tajuplné fotky jako z anglické detektivky   

    OdpovědětVymazat
  19. Ty fotky vypadají dost strašidelné, jako z hororu

    OdpovědětVymazat
  20. Vendy, tohle jsou fotky přímo magické.

    OdpovědětVymazat
  21. [21]: No jo, nápad to byl vcelku docela dobrý. I když provedení by ještě potřebovalo doladit

    OdpovědětVymazat
  22. [20]:A při tom je to tam docela romantický! Tedy za dne...

    OdpovědětVymazat
  23. [22]:Doladit? V čem myslíš? V celkovém záběru? Nebo barvách?

    OdpovědětVymazat
  24. [24]:Ostření, to hlavně...

    OdpovědětVymazat
  25. Večerní snímky jsou překrásné, Vendy, ale fotit bleskem bych příště nezkoušela, není to ono. Fotka ztrácí prostor a atmosféru. Promiň, že ti do toho kecám.

    OdpovědětVymazat
  26. [27]:Ale vůbec mi nevadí že mi píšeš svůj názor, kdepak. Vždyť fotíš určitě o dost déle než já. Mě se taky s tím bleskem moc večerní fotky nepozdávaj a tak když se mi snaží při automatu blejskat držím ho pod krkem. A to i třeba při focení za dne.

    OdpovědětVymazat
  27. [28]: To jsem ráda, Vendy. Jak už jsem psala dřív, jsem pod přísným dohledem (úplně zblblá). Sice se někdy utrhnu, ale stopy to ve mně nechává.   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....