01 února 2014

Zima na pokračování.....


Mrazivá procházka prvního dne
tedy pokračuje....když se tak momentálně dívám z okna na docela slunečné odpoledne,
poslední zbytečky sněhu a poslouchám jak fučí skučí vítr, tak začínám docela věřit tomu, že to co jsem nafotila byl první a zároveň poslední záchvěv zimy. Zvlášť když podle meteorologů mají být v únoru nadměrně vysoké teploty...











Když jsem fotila tenhle obrázek, líbilo se mi jak jediné co barevně vyniká jsou ty reflektory auta. Ale ještě jsem si pohrála a fotku přeladila do čb jen se zdůrazněním těch světel....



19 komentářů:

  1. Tiše závidím. U nás jen déštˇ,ale zítra má být lépe.

    OdpovědětVymazat
  2. [2]:Ála je na FB. Zrovna dneska mi komentovalůa výrobky....tady se taky občas ukáže ale ne tak často jako dřív. Ale na FB jsme ve styku....

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Ach tak! Ja mam tusim az dva FB, ale nepouzivam prakticky ani jeden. Nemam to moc rad a ani to neviem poriadne pouzit.

    OdpovědětVymazat
  4. Na ty fotky se krásně kouká. Povedly se. U nás už opět sníh není vidět v širokém okolí.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Mám dojem že to jsou za letošní a vlastně i loňskou zimu první a poslední které jako zima vypadají....

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Tady taky ne....taky díky velké námraze na těch stromech z mlh to vypadalo tak pěkně....jinak sněhu tam taky moc nebylo.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: To v zimě i bývá   

    OdpovědětVymazat
  8. U nás po sněhu ani památky,ale ledovku máme krásnou.Akorát se po ní nedá chodit,natož fotit

    OdpovědětVymazat
  9. A u nás dnes celý den zamračeno, nevlídno a poprchávalo.

    OdpovědětVymazat
  10. [12]:Od našeho návratu je taky furt hnusno....

    OdpovědětVymazat
  11. [11]:Tady je taky, ale jen na chodnících a silnicích....jinak na stromech nic ani jinde....

    OdpovědětVymazat
  12. Stejně si myslím, že ještě napadne sníh, ale asi až v březnu.  My jedeme v sobotu na dovolenou na Šumavu a budeme tam místo na lyžích chodit po kopcích.

    OdpovědětVymazat
  13. [15]:Probůh nestraš, to už tady bylo i vloni.....tak co, hory jsou krásné a zajímavé i bez sněhu. Pro mne tedy určitě. Veškerému lyžařskému šílenství jsem nikdy nepropadla a tak mne to ani neláká a nevadí....

    OdpovědětVymazat
  14. Z tvých fotek jde pěkná zima, Vendy, zatímco venku od rána prší a je poměrně teplo.

    OdpovědětVymazat
  15. [17]:Ta tůjka mi padla do oka  jak jsem okolo šla. Vypadalo to opravdu moc pěkně. Tu úpravu z poslední fotky občas použiju když je něco co v takhle nebarevné fotce je potřeba vypíchnout....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....