03 února 2014

Zima s druhé strany....

....lesa. Pro tohle focení jsem vyrazila na opačnou stranu než jsem fotila
první série zimních fotek. I tady jsem litovala že nemohu být na nějaké vyšší pozorovatelně.
Tentokrát jsem nechávala fotky v jejich původní (ne)barevnosti spíš jsem u nich trochu přidávala na kontrastu nebo stínech aby se zvýraznila ona určitá bezútěšnost blátivých cest a bělost neporušeného sněhu.
Ač bylo nahoře namrzlo, cesty byly tak nechutně rozblácené že se po nich dalo chodit jen s obtížemi
....opět totiž zmizely tři kusy lesa a cesty byly rozježděné od těžké dřevařské techniky....














Tolik poslední z lesa, ale zimě ještě neutečete....čeká vás pár posledních z neděle, kdy na chvilku vykouklo sluníčko a obloha změnila čistou šedou barvu na modro něco....

25 komentářů:

  1. Zima bez slunce - smutná šeď. Těším se na příště.

    OdpovědětVymazat
  2. Zima byla zatím jen pár dní a ty jsi ji dokázala uchmatnout. Moc se mi líbí zasněžené listnáče, kde pod sněhem prosvítají suchí listy. I cesty tím lesem se mi líbí. U nás je opět jaro, obloha nefotogenická, tj. bez mráčku.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Ono toho sluníčka moc nebylo ale už to nebylo úplně tak šedivé....

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Podařilo se mi být v pravý čas na pravém místě. Tady u nás bych to nenafotila protože při odjezdu tady vůbec nikde krom jemného pocukrování nic nebylo....

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny zasněžené stromy se mně líbí, ale ten sólo strom, tak ten je úžasný   I když sedím v teple doma, při prohlížení fotek jsem se v myšlenkách ocitla na úžasné zimní procházce.Máš oko, které mimořádně citlivě a neotřele vnímá ty nejobyčejnější všednosti, pro mne jsou to hodně zajímavé fotky.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Tak to mě těší....

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se nejvíc líbí těch 6 štíhlých stromů tyčících se k nebi - úžasné! To mě zaujalo nejvíc, líbí se mi ten pohled fotografky, moc!

    OdpovědětVymazat
  8. Obrázky jako z pohádky. Jen přemýšlím, za kterým stromem se skrýval Mrazík se svou pověstnou berlou mrazilkou.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné, ojíněné a tady dopoledne zamračeno a odpoledne na chvilenku nakouklo sluníčko. Chci už jaro

    OdpovědětVymazat
  10. Tyto fotečky bys měla dobře uschovat, abys je někdy mohla ukazovat vnoučkům, jak vypadá zima a sníh, protože zimy se sněhem už asi nebudou

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Asi se tam pojedu podívat taky, v Brně sníh nemáme

    OdpovědětVymazat
  12. [12]:Myslím že bys už taky nic neviděl. Byla to z větší části námraza a jak se oteplilo tak to určo rychle zmizelo....

    OdpovědětVymazat
  13. [11]:Tak pokud by to bylo tak dva tři dny bílé a pak zase teplo tak se vůbec nebudu zlobit....

    OdpovědětVymazat
  14. Přece jen máte aspoň trochu zimy. U nás to vypadá na jaro. Ne, že by mě to nějak vadilo.

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Tohle byla paradoxně zima nedaleko od Prahy. Tady u nás ač v takovém .nebylo skoro nic....jen na kopci namrzlé stromy, ale co se týče sněhu tak jen tak lehounký poprašek. Za to od včera už krásně svítí sluníčko, ale zase skučí vítr jak hrom....

    OdpovědětVymazat
  16. Jen abys neměla za pár let tam po lese. Rád bych se zase někdy vydal s tebou na houby.

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: Mám ten samej strach....ten fofr jakým to při té malé rozloze mizí mě dost děsí.....zatím to je všechno na druhé straně než jsme šli, ale i tam se dost pokácelo. Tady taky svítí, dnes od rána a včera od nějakých dvou odpoledne až do večera. Byla to paráda jak už bylo dlouho světlo.....

    OdpovědětVymazat
  18. No dobře,no.Tak i taková zima dokáže být pěkná.Alespoň v Tvém podání   

    OdpovědětVymazat
  19. Pohádka jak z Mrazíka. Moc se mi líbila hlavně ta skupinka vysokých stromů.(Borovice?)

    OdpovědětVymazat
  20. Bez sluníčka, ale přesto krásné fotky

    OdpovědětVymazat
  21. [20]:Jo, jo...borovice. takove chuderky osamocene ve vykacenem pruhu.Pekne se k sobe tulej...

    OdpovědětVymazat
  22. [21]:Ale s tím sluníčkem by byly ještě krásnější....když jsem viděla jak ten hřbet vypadal když na něj zasvítilo....něco pohádkového!

    OdpovědětVymazat
  23. Nejdřív jsem myslela, že ty vysoké stromy jsou jedle,  ale ty by nebyly tak tenké. Krásný záběr.

    OdpovědětVymazat
  24. Šeď mi nevadí, když je na stromech námraza. Tvoje snímky jsou krásně zimní, Vendy. Ten druhý se mi líbí úplně nejvíc.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....