04 února 2014

Předposlední zimní.....


Jelikož první a poslední slunečný den
jsem místo fotografováním krás slunečné zimy prošustrovala celý buď přípravou
nebo účastí na psí soutěži krásy, měla jsem poslední den pobytu na chatě ohromnou radost když jsem ráno skrze závěsy viděla jak se krásně vyklubalo znovu....
jenže než jsem se ovšem vyklubala já, chytila jsem už jen poslední paprsky a oblohu už ne nádherně modrou, ale modrošedou. I tak ale na ní krásně vynikly bílé namrzlé větve bříz. A pak už jen zbývalo nalodit Bobeše, klec a další věci na odvoz a vyrazit domů. Tentokrát jsem se fakt ohromně těšila.....







Ještě poslední ohlédnutí z auta a výcvak a pak už jen hurá do Prahy za mamčou a domů....



Po cestě jsem měla aparát v pohotovosti, protože den před tím byly nádherně osluněné hřebeny kolem a já ho měla v kleci vzadu v kufru. Tentokrát jsme ho měla u sebe jenže zase jaksi nebylo slunko...

Zase jediný záblesk barvy v jinak bíločerném světě


V Řitce je velký ranč kde mají hodně těhle krasavců a rozsáhlé výběhy. Tentokrát tam byl jen dva.



A malý kostelík v Líšnici


Úplně poslední zimní fotky budou příště, ale zase takový pelmel ze zahrady. Fotila jsme je dopoledne před odjezdem.....no a pak si zase přeskočíme v čase zpět do jednoho slunného dne tady v Rybníku....

20 komentářů:

  1. Pěkný, pěkný. Sluníčko si s námi hraje, potvůrka.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné zimní království.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, jen co je pravda. Nejhezčí, nebo spíš ta která mě oslovila nejvic je to slunce prodírající se skrz stromy.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké fotky! Pro mě docela exotika, sníh jsem letos viděla jen 2x a to ještě jen chvilku. Ale nevadí, už se těším na jaro.

    OdpovědětVymazat
  5. [2]:Nebude....došel.....další zase až příští zimu   

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné fotečky! U nás je podobně, ale hodně lezavá zima. Ale pořád lepší, než špína a bláto... Jen to sluníčko se někde fláká a už mi hodně chybí   

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní fotky.U nás je zima jen pocitová. Sníh žádný a spíš ta špína a bláto.Bylo by fajn,kdyby tohle byly opravdu předposlední zimní snímky a pak už jen ty jarní   

    OdpovědětVymazat
  8. První fotka je úplně bombastická a bílá kůra bříz jak krásně ladí se sněhovou peřinkou.

    OdpovědětVymazat
  9. [5]:Jak už jsem říkala, bylo to víc námraza z mlh které tedy opravdu stály za to a ty mrazy taky....sněhu na zemi bylo poskrovnu.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]:To všechno jsou pohledy na okolní stromy kolem chaty. Hlavně ty břízy, těch tam, a velikánských, mám opravdu dost.

    OdpovědětVymazat
  11. [7]:No a to jsem se po návratu dozvěděla že tady svítilo celej den. My při návratu jsme na něj narazili až někde v Chrudimi

    OdpovědětVymazat
  12. Není nadto přijít mezi lidi. Nebo mezi psy?   

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné výcvaky, ale brr, já bych spíš fotky sluníčkové

    OdpovědětVymazat
  14. [13]:Jelikož jsem tam znala jen dva lidi tak to spíš bylo opravdu víc o těch psech

    OdpovědětVymazat
  15. [14]:Dneska mělo podle předpovědi taky svítit, takže jsem se chystala....ovšem opak je pravdou....nesvítí a děsně pořád fučí....

    OdpovědětVymazat
  16. Vy tam máte docela dost sněhu, my nic.

    OdpovědětVymazat
  17. [17]:Nebylo to tak slavný, jestli tak tři čtyři centi. Na těch tromech to byla hlavně vrstva námrazy. Ze soboty na neděli jemně nasněžilo takže na silnici byla čerstvá vrstvička.

    OdpovědětVymazat
  18. Chytla jsi to ještě docela dobře, Vendy. První a šestá fotka se mi líbí nejvíc, ale pěkné jsou všechny.

    OdpovědětVymazat
  19. [19]:Nebýt těch mlh a silných mrazů tak by to taky nebylo tak pěkné....byla to náhoda a mě se podařilo tam zrovna v tu chvíli být....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....