05 února 2014

Poslední rozloučení se zimou....


Jak už jsem psala, dnešní fotky
by měly být tečkou za pár dny které tak trochu připoměly zimu (tedy u nás v Opičích horách a kolem Prahy).
Takoví Rakušané nebo Američané by samozřejmě odporovali a hlasitě kvíleli že oni už mají té pravé zimy až po krk.
No všechno je relativní.... Jsou to opět výcvaky vzniklé v rychlosti na naší zahradě (proto tak často se opakující motivy) které jsem fotila před odjezdem směr Mníšek....



Kapičky byly zmrzlé, s předešlého deštivého dne...








A jedna tak trochu mimo. Když jsem uveřejnila fotky z ranního focení mlhy a mraků, v komentu jsem dostala radu jednu z nich ořezat, že by mohla být zajímavější. Zkusila jsem a tady je výsledek. Je to teď podle tvého gusta Petře? Mrkající






20 komentářů:

  1. Pěkné zimní fotky. Nejvíc se mi líbí šípek.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné a už by se to mohlo připravovat k jaru

    OdpovědětVymazat
  3. Ta ořezaná fotka je úžasná

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Výřezy umím, to není problém ale skládat panoramata nemůžu protože nemám program který to umí. V tom foťáku před tím se dalo fotit panorama přímo, tenhle to neumí...

    OdpovědětVymazat
  5. To je ta co se mi líbila... i ta původní byla hezká.

    OdpovědětVymazat
  6. Zimy je u vás koukám ještě dost   

    OdpovědětVymazat
  7. Šípky vypadají na zasněženém keři moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]:Ale kdeže, to je focené 23.1. kdy napadlo tak jeden dva centi sněhu. Tady už teď není nic....

    OdpovědětVymazat
  9. [7]:Proto je taky pořád fotím. Jsou krásné za deště i za sněhu....

    OdpovědětVymazat
  10. Zimo,nestála jsi za nic,ale Vendy dokázala zachytit i tvoji skrytou krásu.Letos už to stačilo a teď pošli jaro

    OdpovědětVymazat
  11. Zmrzlé kapičky jsou parádní. A neříkej poslední rozloučení se zimou, Aby ještě nenachlopalo.

    OdpovědětVymazat
  12. Okapičkované větvičky a namrzlé šípky jsou perfektní. Máš oko

    OdpovědětVymazat
  13. Zimní detaily jsou moc hezké, Vendy. Líbí se mi i obě zátiší a větvičky se zmrzlými kapkami jsou prima.

    OdpovědětVymazat
  14. [14]:Nebyl to záměr to pole se tam tak svažovalo a já to fotila s pokleku. Ovšem Petr si toho co by to udělalo všimnul a proto mi napsal o tom oříznutí....mě to nedocvaklo....

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Úhlopříčky na fotce vypadají skvěle, takže příště záměrně, Vendy!   

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Tak já se občas i snažím, když fotím třeba větvičky či podobné témata. Tu krajinu jsem brala jako celek a tak mě to nenapadlo to takhle brát.

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: Ty nad sebou aspoň nemáš žádného kritika. Já dostanu za každou chybu vynadáno, ale když se mi něco náááhodou povede, přejde se to mlčením nebo jen "hmmmm".   

    OdpovědětVymazat
  18. [18]:No naštěstí nemám, to je fakt. I když někdy bych rádce i brala

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Však já jsem ráda, že ho mám, Vendy, jenom by mě občas mohl aspoň trošilinku pochválit!   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....