07 února 2014

49 / 52


1 / Pátek 31.1.14
Ňo, aby nebylo málo starostí nebo spíš takového skuhrání, přišla dcera s brekem že se ten její jo a ne přítel definitivně rozhodl být tím ne, protože se urazil že si zařídila konečně ona sama svůj samostatný život. A že nebude dojíždět těch dvanáct kilometrů z Litomyšle do Třebový, a že tohle a ža tamto a že .....a že vůbec chlapec nepochopil proč to dcera udělala. Prostě má tisíc důvodů proti a ani jeden jediný a to hlavní pro, to že má dceru natolik rád že by to zkusil podstoupit. Takže jí zkazil náladu a radost ze stěhování a mě připoravil tím pádem další lkavé telefonáty....a já? Nějak jsem na tom stejně....
Skóre dne: Klasika posledních dní.... nic moc....

2/ Sobota 1.2.14
Sluníčko ale vítr a tvoření které se docela daří...
Skóre dne: Jo, alespoň to sluníčko zvedá náladu a tím pádem i radostnější pocity

3/ Neděle 2.2.14
Pozvání na prohlídku nového bydlení od dcery. Odůvodněné tím, že se určitě už nemůžu dočkat. Pche, to spíš ona už to nemohla vydržet se nepochlubit. Krásný byteček, akorát pro ní, nic klaustrofobického ale samozřejmě ani nic velkého.Tak akorát pro jednu mladou ženu. Popravdě mě by se takové bydlení ostatně líbilo taky. A moc. Hodně mi to totiž připomíná bydlení u nás v Praze. Bytovka s cca desti byty mezi rodinnými domky a zahrádkami, za humny konec města....rovnou jsme sebou už vzali nějaké věci. A manželovi konečně asi taky dochází že se bude stěhovat....a kdo netuší vůbec nic dobrého je Mates. Od té doby co se jí potvrdilo že ten nájem vyšel se od ní nechce hnout ani na krok....a to chudák neví že se za ní budou stěhovat jen kocouři....
Skóre dne: Mám raost i za ní

4/ Pondělí 3.2.2014
Ledovka jak hrom. Takže sedím na zadku doma a vůbec nevylejzám protože i pohybovat se okolo domu je o ústa. Ale vylezlo konečně po dlouhé době sluníčko a tak se to vyrovnává...zlost z toho že se nedá nikam vylézt ale radost ze sluníčka.
Skóre dne: Sluníčko!!! Co víc dodat?

5/ Úterý 4.2.2014
Magnetická rezonance a čekání na kontrolu a verdikt. Až 19.2. se dozvím co a jak.
Skóre dne: Nic moc. Myslela jsem že budu vědět dřív co a jak

6/ Středa 5.2.2014
Fučí, sluníčko nikde. Ulovené cukrátkové puntíkaté stuhy a krásná optimistická žluťoučká minichryzantéma....
Skóre dne: Kytička svítí jarem...

7/ Čtvrtek 6.2. 2014
Asi něco bylo....možná....popravdě nevím. Jak se pořád probírá stěhování a co všechno zůstane doma a co ne, nějak moc nevnímám co se děje kolem. Spíš se mi nějak ukládají v mozku jiné věci a zbytek prostě vypouštím....
Skóre dne: Nevím....nemůžu si vzpomenout na něo co by se dalo nazvat radostí.

P.S. OMLOUVÁM SE PŘÍPADNÝM NOVÝM ČTENÁŘŮM, ALE I TĚM KTEŘÍ JSOU STÁLÝMI PROHLIŽITELI POKUD NARAZÍ NA ČLÁNKY Z POSLEDNÍ DOBY KDE BUDOU BUĎ ÚPLNĚ NEBO ČÁSTEČNĚ CHYBĚT FOTKY. NĚJAKÝM ZÁHADNÝM ZPŮSOBEM SE MI PODAŘILO VYMAZAT GALERII A TÍM PÁDEM FOTKY ZMIZELY I Z ČLÁNKŮ. TEĎ SE TO CELÉ ODPOLEDNE SNAŽÍM NAPRAVIT ALE NĚKTERÁ FOTA JSEM NENAŠLA ANI V KOŠI TAKŽE JE BUDU MUSET VYHRABAT Z ARCHÍVU A DODAT....




12 komentářů:

  1. Takový týden, kdy člověk urputně hledá tu radost. Alespoň nějakou. Tak jako že nic moc, ale mohlo by být i hůř

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Naštěstí tam bylo fotek asi jen k dvaceti článkům. No asi jak jsem si jí chtěla otevřít tak mi poskočil obraz (což mne dost často vytáčí) a já klikla ne na ikonku galerky ale na ikonku vymazat a bylo....

    OdpovědětVymazat
  3. Dcera je určitě na byteček pyšná. Já se však ztrácím v detailech - kdo je Mates, čí manžel...

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Mates je jeden ze smečky - jezevčík a je na ní dost fixovanej a tak se bojím jak to bude brát až zmizne....i když mám dojem že tu stejně bude pečená vařená....a manžel je můj....ona je single.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Jo, tak dík, myslela jsem si to intuitivně!

    OdpovědětVymazat
  6. Nový pěkný byt? Tak to je dobrá zpráva. Dceři se tam líbí? Další dobrá zpráva. Navíc na pěkném místě, zdá se...

    OdpovědětVymazat
  7. [6]:Já průběžně koš vysypávám a to byly fotky od začátku ledna až do teď. Ale já je měla normálně v archívu, jen jsem je musela znovu upravit, to jest buď ořezat nebo ztmavit či přiostřit....a vymazat se mi podařila ta galerie zcela jedoduše. Chtěla jsem přidávat do ní fotky, ale jak to všelijak poskakuje než se to usadí tak v okamžiku kdy jsem klikla na ikonu galerie poskočil obraz a já se trefila na smazat....naštěstí byla nově založená takže tam bylo obrázků tak na dvacet článků....být to celá galerie, to máš 400 obrázků,tak to by byl nářez!

    OdpovědětVymazat
  8. [7]:Nojo, dobře, přesně takhle jsem si taky párkrát smazala celý soubor, tedy složku (že to poskočilo zrovna ve chvíli, kdy jsem klikla), ale to se mi objevilo vyhozené v koši a s tama jsem je mohla vrátit zpátky do galerie. Mně nejde na rozum, že se neoctly v tom koši, a pokud ano, jaktože se ti ztratily? Leda bys zrovna vysypávala i ten koš...

    OdpovědětVymazat
  9. [8]:Galerie z blogu nejde do koše v počítači, ta se ztratí v blogovém kyberprostoru. Jak psala Jermilka dá se to prý vydyndat na Standovi. Já to dělám tak, že mám v dokumentech galerii kam si nahrávám fotky které chci na blog dát. Z ní si to nahrávám do editorů když je potřebuju doostřit nebo jinak poupravit a z nich zase zpět. Pak si je rozdělím tématicky na složky. Ty pak když je nahraju na blog většinou mažu abych měla přehled co je a co není publikované. Tyhle složky jsem tahala bez problémů z koše a znovu ty fotky instalovala do článků, ale asi jedna nebo dvě složky už byly asi z těch které se vypařily někam úplně. Ale to nebyl problém protože ty jsem si vytáhla z archívu nebo z fotostránek na FB a znovu upravila a dodala do článků.

    OdpovědětVymazat
  10. Došla jsem k názoru, Vendy, že bych si ani za nic nepsala deník nebo takový přehled událostí jako ty. Byla by to strašná nuda, u nás se vůbec nic neděje. Nebo děje, ale každý den to samé.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]:No rozhodně jsem nebyla slušná,to ani náhodou. Ale zadařilo se všechno, krom jednoho článku kde to byl výběr fotek z různých období a ty musím pracně pohledat, dát do kupy během odpoledne a večera.

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Bez urážky - za blbost se platí - vím to z vlastní zkušenosti víc než dobře. Hlavně že se ti podařilo skoro všechno dohledat.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....