07 února 2014

Znáte koně v trojobalu?....

......Ne? Tak tady je recept.

Budete potřebovat:

Jednoho či dva koně
Jeden výběh pokud možno
s kusem krásně rozbláceným
Hromadu slámy a sena
Dobré jsou i spadané suché listy

Postup: Vypustíme koně do výběhu a necháme je vesele probíhat po výběhu, válet v blátě a až jsou řádně blátem obalení necháme je přejít do části kde je rozházené seno a sláma. Ve své radosti ze života se okamžitě v té slámě začnou převalovat dokud nejsou pěkně celí obalení. Samozřejmě musíme počítat s tím že část obalu z koně popadá, ale to nevadí, oni se zas rádi ve snaze se té slámy zbavit budou válet po zemi. Jelikož se zase trochu oblátí půjdou se okamžitě zase sušit. Když najdou na zemi spadané listí přijde jim vhod a oni tak dokončí trojobal.....
Máme pak možnost si vybrat, buď předvádět známým tyhle trojobalové koně nebo vzít do rukou hadici, kartáče a dát si jednu řádnou brigádičku Smějící se....a dávat s pozor aby se okolo nemotal nikdo s foťákem!

(Za dodání receptu děkuji kamarádu Kovboji z Předklášteří a zkušenostem s trojoabalem u jeho dvou fešáků, foceno Rybník 19.1.)













Dneska trochu víc fotek, ale myslím že už mne znáte že jakmile se dostanu do blízkosti těhle krásnejch zvířat nedokážu se ovládat a fotím a fotím a fotím.....


















28 komentářů:

  1. Nádherná zvírata,prý je bláto dobré proti parazitum.....?

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi vtipálek! Netušila jsem, co to bude!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásní koně! Ale zváleli se jako prasata.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné (=fotky nádherných koníků) a vtipné (=Tvoje povídání). . Až je mně trošku líto, že při osobním setkání v repechách jsem neměla možnost poznat Tvůj humor...

    OdpovědětVymazat
  5. Krásní koně To chce opravdu " brigádičku ". Pomáhalas kamarádovi ? Přeji Ti příjemný víkend     

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Samozřejmě oprava: Repechách..

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou to ta nejušlechtilejší a nejkrásnější zvířata s něžným pohledem.

    OdpovědětVymazat
  8. [2]:Taková jsem já, matko

    OdpovědětVymazat
  9. [1]:Nevím, budu se muset pozeptat. Ale určo se v něm s představou pánečka který je pak musí odbahnit válí s velkou radostí!

    OdpovědětVymazat
  10. [3]:Ono už zaschlé bylo! Kamarádovi to dělaj pravidelně když jim má strouhat kopyta, má je totiž naboso. A navíc ti jeho frízové mají úžasné rousy kolem kopyt takže to je ještě zábavnější....

    OdpovědětVymazat
  11. [4]:Nelkej, jestli to vyjde budeme tam na jaře možná s Katkou celý víkend. Závisí na konstelaci hvězd.....

    OdpovědětVymazat
  12. [5]:Kdepak, já ne, on je trochu z ruky. Tihle jsou tady z Rybníka. I když majitele znám, neznám ho zas až tak dobře....spíš jsem s nemilým překvapením zjistila že jsem na pracáku vyfasovala jeho dceru jako koordinátorku....a synátor u něj pracuje v servisu.

    OdpovědětVymazat
  13. [7]:Ano, to mě bylo jasné....však jsem ho psala s potutelným usměvem A myslím že nebudeš sama

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherní koně,tu práci majiteli nezávidím,ale dnes se srst koně vysává vysavačem,ale stejně předtím se musí asi kartáčem.Holt jsou to lidé fandové a nemůžou jinak. Jen fot´ dál.

    OdpovědětVymazat
  15. Znám velmi dobře. Naše Comtessa k tomu přidává ještě (s odpuštěním) pročůranou slámu. Tu si nejprve sama popř. s Kahanem pročůrá a pak si na ni v boxu lehne a odpočívá. Je to taky nááádhera Dodatek k receptu je - jakmile koně trojobalu zbavíte, je jejich největší starostí, jak si ho znovu obnovit. Coˇž se jim v této době daří.

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Říkala jsem si že určitě přidáš svou zkušenost ....

    OdpovědětVymazat
  17. Koně v trojobalu jsem neznala, zato občas míváme psa v podobném trojobalu , taky je to pěkný pohled.

    OdpovědětVymazat
  18. Pěkné fotky krásných koní....

    OdpovědětVymazat
  19. Já čekala recept na nějakou dobrotku a kuk, koukají na mě koníci♥

    OdpovědětVymazat
  20. [19]: To mi bylo jasné....

    OdpovědětVymazat
  21. [17]: Já mívám pro změnu Bobeše v těstíčku! Tady obaleného blátem. Z louží, z krajů přehrady, a vůbec nejvíc miluje válení v těch loužích které zůstávají v rozježděých blátivých kolejích v lese.

    OdpovědětVymazat
  22. Taky jsem teď dělal pořádek v archivu a našel jsem pár fotek koní.Hned jsem si vzpomněl na Tebe

    OdpovědětVymazat
  23. [17]:    znám a nejlepší je původně bílý.

    OdpovědětVymazat
  24. Prima recept, Vendy! Musím se zeptat neteře, jestli ho zná. Koně má sice jen jednoho, ale zato je velký jako slon!

    OdpovědětVymazat
  25. [25]:Oni se strašně rádi válej. Viděla jsem to u Kovboje když stáhnul kluky z výběhu na jízdárnu. Okamžitě se oba hodili na záda a váleli se a váleli A když se můžou válet i v výběhu tak jo něco pro ně.....

    OdpovědětVymazat
  26. Vím, že se koně rádi válej, ale že i v blátě, to jsem tedy nevěděla. Myslela jsem si, že spíš v orosené trávě.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....