19 ledna 2014

Z dílny Mrakomora....


Slíbila jsem mraky, tak vám předkládám mraky....
omlouvám se za zvláštní rozměr fotek, ale jelikož jsem neměla možnost víc zoomovat
musela jsem to nahradit řezáním. A navíc ten pás mraků byl vždycky dost úzký. Ač jsme stály na nejvyšším místě široko daleko, bylo to ještě málo a inverzní efekt nebyl tak dobře vidět. Zalitovala jsem že není nablízku celoročně přístupná rozhledna, která zrovna v těchto místech by byla úplně ideální...ale něco málo se podařilo z té dílny Mrakomora zachytit...










Tady bylo trochu vidět jak se začíná na dosud bezmlžné pole ta mlha natahovat


Ze zpáteční cesty. Tu jsme stály a fotily ještě za jasna


Růžová peřina nad městem



To by byly mraky a zítra vás pozvu na východ sluníčka....poprvé na volném prostoru se mi poštěstilo ho fotit...


18 komentářů:

  1. Super. Mrakomor to umí. Dneska jsem se vzbudila kolem 3 hodiny a bylo mi divné, že je tolik světla.

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to moc pěkně   

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to, jakoby ty mraky někde vařil

    OdpovědětVymazat
  4. Krajina pokojne dospáva pod nežnou perinou, je to také krásne tajomné...

    OdpovědětVymazat
  5. Mně to připadá jako vlna tsunami. Zajímavé záběry!

    OdpovědětVymazat
  6. [9]: P.S. hlavně na tom předposledním a posledním záběru. Jako by se obrovská vlna zvedala a valila na celou krajinu.

    OdpovědětVymazat
  7. [1]:tak mít takovejhle výhled jak máš ty tak bych asi pro ten foťák fofřila....

    OdpovědětVymazat
  8. [5]:Kdyby bylo možno shora

    OdpovědětVymazat
  9. [8]:Děkuji za návštěvu . Dospávala za to já se probudila hodně rychle

    OdpovědětVymazat
  10. [10]:Tu jsem fotila na zpáteční cestě, když jsem se náhodou ohlídla. Tak jsem stopla dceru a ještě vyskočila z auta.

    OdpovědětVymazat
  11. Mrakomor se činil, a ty taky, Vendy!    I když nesnáším na fotkách sloupy, stožáry a dráty, tentokrát se mi líbí čtvrtý snímek, má skvělou kompozici. Jiný rozměr fotek vůbec nevadí, někdy je dobré ořezávat, pak líp vynikne to, co chtěl fotograf "říci".

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: No jo, právě, že to mám pod nosem, tak si říkám, že příště. Ono to stejně bylo na straně paneláků.

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrej název (y) a ty fotky se taky povedly!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....