20 ledna 2014

Východní....


Sluníčko už sice bylo dávno vykulené
ale za mohutnou hradbou mraků ho moc vidět nebylo. Ale jak se mraky všelijak přeskupovaly začalo se víc a víc zpoza nich dostávat na oblohu. Mám na focení východů pech, protože od nás ze zahrady se fotí tedy nic moc, ještě vlastně hůř než západy, a na volném prostoru jsem se vlastně zatím nikdy nevyskytovala. Tudíž jsem byla moc ráda že se mi to jednou podařilo.....

Nejdřív nesmělé zjišťování situace....



....nebo se na to vykašlat?


....i když ....


....asi to přece jen zkusím...


....ale mraky byly stejně urputné....


.....a někdy měly navrch...


.....nakonec ale stejně vylezlo....


....a ještě víc....


.....a obloha zmodrala....


....a svět zezlátl....


.....a ztajeměl....


A finito!

20 komentářů:

  1. To se ti povedlo, Vendy! Krásný východ slunce. Na osmé fotce vypadá sluníčko jako monstrance, to je nejkrásnější snímek! Ale co ta značka na druhé a třetí fotce od konce?! Tu jsi zrovna fotit nemusela!

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné. Stejně se mi ale nejvíc líbí na poslední fotce ty nasvícené mraky.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: No nemusela, ono to na displeji i v hledáčku vypadalo že tam vidět není, že to v protisvětle zaniká....nezaniklo....

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny se mi moc líbí, ale ta poslední úplně nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Nic si z toho nedělej, ono se v protisvětle ledacos ztratí a pak to na fotce vyleze.

    OdpovědětVymazat
  6. Fredy Kruger20/1/14 23:14

    " Slunce je sic dávno vykulené,

    OdpovědětVymazat
  7. Poslední tři naprosto dokonalé!

    OdpovědětVymazat
  8. Kouzelné ráno. Příroda to prostě umí (ty taky, samozřejmě)

    OdpovědětVymazat
  9. Jaký byl ten den, který jsi takhle krásně začala?

    OdpovědětVymazat
  10. Východ a západ slunce je pokaždé krásný okamžik dne.Tobě se povedl pěkně zachytit   

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Díky moc.....dělala jsem co jsem mohla

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Zajímavý....večer jsem se dozvěděla že se po roce a měsíci od doby kdy se odstěhoval syn stěhuje i dcera. Do Litomyšle.....   

    OdpovědětVymazat
  13. [8]: Mno, až na tu značku....

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Náhodou, ta značka tomu dodává ten správný šmrnc

    OdpovědětVymazat
  15. Kdo umí, ten umí. A ty umíš.

    OdpovědětVymazat
  16. [12]: TAk to je bomba. Zůstanete si sami dva v baráku. To je chvíle, na kterou se teda netěším. A to vůůůbec. Teď jsem se vrátila s dcerou z kina....to mi bude chybět.

    OdpovědětVymazat
  17. [18]:A ty si myslíš že se těším? Že tu zůstanu s mužem s kterým si čím dál tím míň máme co říct? Že se neodvratně odvracíme od sebe?....

    OdpovědětVymazat
  18. [19]: Nemyslím. Mě to čeká do roka.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....