21 ledna 2014

Jsem jak hypermarket....



....to mi napsala Katka v jednom z lednových
komentářů když jsem psala v Radostech že už musím začít s velikonočním tvořením.
Tak je na tom něco pravdy, sraz Ženského klubu je až v první polovině dubna, ale když mě to prostě nedá.
Pořád se musím učit a zkoušet a tak se vajíčka doma utěšeně kupí....a nejen vajíčka. A to už mám návod na kuřátka a krásou ovečku, i když ta je naprosto jinou technikou. No mám co dělat opravdu až do jara....
Teď se dokonce i dcera ozvala že bude chtít velikonoční věneček na dveře svého prvního samostatného bydlení.
Jo a mimochodem Katka už taky vesele tvoří!

Ta koulička byla na objednávku mého kamaráda kterému jsem dělala
pro maminku už vánoční ozdobky a ty se jí tak líbily že teď chtěla něco do jarna ale se zlatou. Moc
se mi to nepozdávalo, spíš jsem chtěla dát žlutou, ale ne ta zlatá prostě tam být musela. Tak jsem to vyřešila šalamounsky. Ono taky navíc zlaté jsem měla doma akorát na ty lístečky....
Kytička vznikla jako výsledek absťáku když jsem měla vše hotovo, na jaro nic nenakoupeno a doma jen jeden zbytek z vajíčka. Teď zbývá ještě vymyslet co s ní....


Modrotiskové ozdoby které jsem dělala na objednávku pro Jitku (Yorga blog) jsou až na příští vánoce, dokonce jsem si říkala že ta kombinace modrotisk - bílá až tak moc vánoční není, ale čím víc jsem jich dělala tím víc se mi to pozdávalo....


A tady už jsou ty jarní...





Tak to je zatím všechno ale až dodělám papírování k daním budu pokračovat....

37 komentářů:

  1. V hypermarketu takovou krásu nenajdeš   

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy, to je krásných výtvorů. Líbí se mi modrotiskové věcičky i velikonoční. Žlutooranžové vajíčko mi padlo hned do oka.   

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy,už jsem ti určitě psala,jak jsi šikovná,musím znovu a znovu Jsi moc šikovná! Mě se modrobílá kombinace líbí moc a jarní tvoření je taky nádhera! Vajíčko jedno hezčí než druhé Všechno máš špendlíkované? Měj se pěkně a těším se na další tvé tvořeníčko Alena

    OdpovědětVymazat
  4. To je tak krásné, až se mi chce plakat. Nedávno jsem vytvořila článek na oslavu lidských rukou a tvořivé inspirace. Tvé výtvory tam zajisté také patří... jsem fascinována a unešena a hrozitánsky se mi to líbí.

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, ty jsi umělec, fakt, bez legrace. Ty modrobílé zvnoky jsou tak krásné, až se mi tají dech.

    OdpovědětVymazat
  6. Vendy, Ty si vyhraješ. Mně se z vajíček nejvíce líbí žlutobílé. Ty bych si stejné pověsila na větvičky.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]:Ono to není vidět ale je to žluto - světlemodré....ale jo, je takové jemňoučké

    OdpovědětVymazat
  8. [6]:Taky se mi nakonec ta kombinace začala hodně líbit....myslím že to na vánoce bude hezké.

    OdpovědětVymazat
  9. [5]:Děkuju, takovéhle ohlasy na tvoření vždycky potěší

    OdpovědětVymazat
  10. [4]:Je to asi tak napůl. Něco špendlené něco řezané....

    OdpovědětVymazat
  11. To je nádhera!!!      Uplně se mi zatajil dech nad tou krásou !

    OdpovědětVymazat
  12. Jsou krásné. Hlavně ta modrobílá kombinace.

    OdpovědětVymazat
  13. Jedna krásnější jak druhá, nádherné

    OdpovědětVymazat
  14. Je to nádherné! Jsi šikula. Ani nejde vybrat tu nejhezčí ozdůbku, všechny jsou prostě super.

    OdpovědětVymazat
  15. Další z tvých dovedlností? Sakra, takhle všestranná ženská, ty jsi hotový poklad!   

    OdpovědětVymazat
  16. MarijaKes21/1/14 21:14

    No teda, vyrazila jsi mi dech. Máš fantazii. Tohle přesně znám zase v jiné oblasti, tedy ten supermarket. Na blogu s grafikou je to naprosto přesně tak. Sotva končí Vánoce, chystám komponenty a obrázky pro valentýna, pak honem MDŽ protože to také ještě hodně lidí slaví, apk už nestíhám Velikonoce to už jsem ve skluzu v únoru, skoro zapomenu na svátek matek, sem tam nějaké ty narozeniny, období léta a jsou tu opět Vánoce. Ty tvoje ozdobiřky jsou opravdu nádherné, prostě čumím, to se jinak nedá říct.

    OdpovědětVymazat
  17. Jen nad tou nádherou vzdychám, Vendy. Líbí se mi všechny ozdoby, ale modrobílé zvonečky mi doslova učarovaly, to je něha sama, a ty jsi hvězda!

    OdpovědětVymazat
  18. Jsou to krásné věci, vážně. Co kdybys (stejně jako Janinka) udělala hezké návody?

    OdpovědětVymazat
  19. [20]:Vždycky si na to vzpomenu když už je hotovo....Taky už mne to kolikrát napadlo, ale budu teď tvořit tak snad už na to donde

    OdpovědětVymazat
  20. [19]:Ještě mi tu trochu modrotisku zbylo

    OdpovědětVymazat
  21. [18]:Tak už víš proč jsem psala Repechy třeste se?

    OdpovědětVymazat
  22. [17]:A to pořád jsou jen učňovské výrobky ....ale přišla jsem na jedno, že opravdu se něco dá dělat jen z mašlí a něco zase jen z látek....nebo když už tak z materiálu ve větším rozměru....

    OdpovědětVymazat
  23. [16]:Já vím, jen zakopat   

    OdpovědětVymazat
  24. [15]:Ty zase umíš nádherné perníčky....na to zase nemám trpělivost já

    OdpovědětVymazat
  25. Tak toto dokázať... zostáva mi iba obdivovať a závidieť. Krásne .

    OdpovědětVymazat
  26. [22]: Tak si ho pěkně schovej!   

    OdpovědětVymazat
  27. Jsem z těch nových - jarních i modrobílých úplně paf! Tvoje fantazie nemá meze!

    OdpovědětVymazat
  28. Jůůůůůů - to je fakt nádhera.Jsi šikovná.       

    OdpovědětVymazat
  29. Vendy, už víš, že já nahlížím, ale skoro nepíšu. Dnes dělám výjimku.U žádné tvořilky není pochvalných slov nikdy dost.Tak bych Tě jimi chtěla trošičku zasypat.U každého tvoření posuzuju perfektnost a takovou tu "čistotu". A toho všeho je u Tebe přehršel.Tvůj barevný vkus odpovídá mému. I když se k něčemu přiznám. U modrotisku ( i když ho mám moc ráda a jeden čas byl i součástí mého šatníku) to nebyla láska na první pohled. Teprve při třetím kole prohlídky jsem objevila tu krásu a něhu.Jsi fakticky moc a moc šikovná. Mám u Tebe trošku dilema . Co se mně líbí víc - fotky (které jsou přenádherné) nebo tvoření? Ale to vlastně není důležité.Ráda si u Tebe "nakrmím" oči...

    OdpovědětVymazat
  30. [31]:No já neměla doma moc a výběr z čeho dělat tak jsem se učila na tom modrotisku. Mě se ta kombinace líbila tak jako třeba kuchyšká, nedokázala jsem si to ale moc představit jako vánoční ozdoby, ale taky jsem na to po druhé kouličce a zvonku začala nahlížet jinak a teď si říkám že bych si i dovedla představit s těch drobných kouličej a zvonků i celý stromek...za pochvalu ti moc děkuju

    OdpovědětVymazat
  31. Všechny chvály byly napsány, souhlasím s nimi na 120 % i s DPH. Byla jsem včera v  prodejně s vlnami, látkami, mašlemi - prostě  Galanterie s s bytovým textilem- tam by se ti líbilo. Takové krásné mašle, prýmky, stuhy všech šířek tam byly. Já jsem ale koupila  smetanovou s jemným melírkem vlnu, měkoučkou, budu pléstž svetřík beze švů. Podle oka, jako vždycky. Jsem zvědavá, jestli se mi povede. Taková krása jako tvé výtvory to určitě nebude, ale snad poslouží.

    OdpovědětVymazat
  32. Žádný hypermarket! To, co je tu k vidění je jako z ateliéru. Vendy je to nádhera, jejíž ukázka mi visí v bytě. Ve středu srdíčko od tebe obdivovala moje dcera. Moc chválím.

    OdpovědětVymazat
  33. Mně se ohromně líbí ten artyčok a taky modrobílé verze. Pohádkové!

    OdpovědětVymazat
  34. Tady nejsou fotky Že by další následek tý smazaný galerie?

    OdpovědětVymazat
  35. [36]: Sakra! No asi jo .....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....