26 ledna 2014

Úplně obyčejně.....láska




Když lásku náhle zříš,
byť někdy bývá na obtíž
nikdy jí neodháněj,
a pokorně se jí koř...
Nebývá sladká, její tvář hladká
bývá krutá a ty v jejích plamenech
člověče pak shoř!

Možná že peklo je láska sama,
že peklem se nazývat může
když vpálí se ti ten druhý až do hloubky kůže...
Je krásná jako růže když jako ony
sladce voní,

když láskyplná slova v uších ti zvoní.

Ať peklo nebo ráj, vždy je to láska
a ta jak známo duši laská....
Někdy bolí, jindy hladí,
kolikrát nás tvrdě zradí….
Však dál bojujeme za ní,
sníme o ní , chceme jí,
nikdy se nám nepřejí ….
Chceme stále víc a víc však i ona
má své meze ….
Řekne jen Hopla, a už se vezem…

23 komentářů:

  1. ten konec je úžasný, perfektní zakončení a celkově se mi to moc líbilo, je to takové emotivní

    OdpovědětVymazat
  2. Báseň je velice zdařilá, moc se ti povedla. Ten poslední verš je naprosto super.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásně napsané. Když básníka múza políbí, je buďto šťastný nebo zraněný.

    OdpovědětVymazat
  4. Obdivuji, když se někdo umí vyjadřovat ve verších. A ty to umíš náramně a vždy mě to na tvém převážně fotografickém blogu překvapí.

    OdpovědětVymazat
  5. Básnička se moc povedla. Zařadila jsem ji do výběru TT na tema-tydne.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Žena se odmítat nemá. Můj kamarád vždycky říkal, že nesmíme urazit kundiboha.

    OdpovědětVymazat
  7. [10]:ano....neníé horší nepřítel než zhrzená žena!

    OdpovědětVymazat
  8. [9]:Tak to je velkou ctí a potěšením. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  9. [7]:Tak dvě nominace to mne hodně potěšilo! Děkuju moc

    OdpovědětVymazat
  10. [6]:Jo, jo....jsem duše poetická a jako taková jsem samé překvapení

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Někdy bohužel není zbytí.

    OdpovědětVymazat
  12. Tak vidíš,u mě jsi komentovala:Bože...to je zase téma,a tyhle krásné verše jsou důkazem,že to neviditelné,co uvádíme svým životem do forem,nás hodně zaměstnává.

    OdpovědětVymazat
  13. [16]:Já skučela spíš kvůli tomu že to jak tak dneska zprofanované téma a slovo. Každej si ho bere do huby a zvlášť naši politici a skutek utek....

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to se ti fakt moc a moc povedlo, já mám pocit, že už se vezu ňák hodně dlouho hihihihi     

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Vendy W moc pěknou básničku jsi vytvořila. Dám si ji do zlatých desek.

    OdpovědětVymazat
  16. Neřekla bych, že je "uplně obyčejná!"

    OdpovědětVymazat
  17. [20]: To jsou jak jsem tak pochopila desky kam si Otavínka ukládá básničky které se jí líbí na blozích, které jí něčím zaujmou. Což je pro mě velká pocta

    OdpovědětVymazat
  18. Nevím co bych řekla, je to moc krásné.

    OdpovědětVymazat
  19. Pěkné verše, Vendy, sice z nich trochu dýchá bolest, ale tak už to v lásce chodí. Přidávám se k ostatním, poslední verš je třešnička na dortu!   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....