11 ledna 2014

Rachetjlování....


Těšila jsem se na silvestrovské rachejtlování
kvůli tomu, abych si vyzkoušela jak se mi bude fotit. Ovšem když jsem viděla
co to už tři dny před Silvestrem dělá z Matesem tak jsem se tak trochu styděla. Ne že by vyváděl jak zběsilej,
ale bylo vidět jak se bojí. Při každé i vzdálené ráně se hned začal okolo sebe rozhlížet a ty jeho oči byly děs. Plížil se za náma jak smrad a nechtěl se ani na chvilku od nás hnout. Bobeš s Bakem jsou v pohodě, těm to nic nedělá. Je zvláštní že ještě před rokem byl ale Mates v pohodě, to až během roku se takhle jeho chování změnilo. A vůbec si neuvědomuji proč. Žádný střet s autem jako tomu bylo s prvním Bakem, žádné trauma z toho že by mu někdo hodil petardu pod nohy, nic...
Takže po přípitku jsme se ještě chvilku ocmrndávaly doma a pak jsme Matese předaly manželovi a šly se s dcerou podívat jak se snaží sousedi. Oproti dřívějším letům a tomu že už tři dny před Silvestrem tu rachejtle lítaly jak o závod byl ovšem relatvní klid. Což za zvířata kvituji s radostí, ošem za fotografickiu dušičku lituju.
A navíc mě došla baterka....než jsem jí došla ze zahrady dom a zpátky bylo o všem...Ale několik obrázků se mi zadařilo...

První tři snímky jsou nejlepší, jenže já nevím na jaké nastavení jsem je fotila. Vyběhla jsem bez brýlí a pořádně neviděla na to na jakém jsem režimu a jelikož displej má jednu nevýhodu a to v tom, že noční snímky ukazuje o dost světlejší a já na to nejsem úplně zvyklá, přestavila jsem aparát na jiné nastavení a tam už to nebylo tak pěkné. Byly jak mázlé tak i světlé, taže jsem musela snímky v editoru doupravit....











Tady se naopak podařilo zachytit i dohasínající a dopadající jiskřičky z předchozího efektu










18 komentářů:

  1. Pěkné! Na ohňostroje se dá koukat vždycky. Díky.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Já je miluju a ještě když jsou z hudbou je to nádherný zážitek. Jenže taky miluju svoje psy a když vidím co to s nima v některých případech dělá a co to vůbec dělá se zvířatama tak mám výčitky....

    OdpovědětVymazat
  3. Snímky máš krásné.Zvířátek je mi líto,když jsme měli ještě kocourka,museli jsme ho pustit ven,jinak by snad lezl po stěnách.Přišel na Nový rok kolem poledne a byl v pohodě - z našeho pohledu,ale co si prožil,nikdo neví,jen on.Kdysi jsme píchali taky našemu psovi něco na uklidnění.Povaha pejska se může asi taky měnit tak jak u nás.

    OdpovědětVymazat
  4. Povedly se ti krásné fotky rachejtlí.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezky se ti fotky podařily. Všichni naši psi se taky vždycky báli, většinou zalezli pod postel nebo někam do zadní komory pod regál. Jenom Bobovi to letos jaksi bylo jedno. Přitom je docela bojácný, když je venku tma, tak se cpe do baráku a když ho někdy večer zapomenu zavolat, tak kňučí za dveřmi.

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Copak v Praze....ale takové Sydney nebo Peking nebo Dubaj! To byly nádhery....

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Krom prvního Baka který to měl díky tomu že ho sejmulo auto a jakýkoli rachot ho k smrti vyděsil to bylo se psama vždycky O.K. Druhej Bak se spokojeně mezi rachejtlema prochází a je mu to naprosto šumák. Bobeš vůbec je kliďas. Ale Mates asi bude mít problémy....

    OdpovědětVymazat
  8. [8]:Jak říkám, stativ a je to o hodně lepší...

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné jsou nejen první tři, ale také poslední dvě, třeba předposlední je jak z pekla

    OdpovědětVymazat
  10. [10]:Tak ty právě nejsou moje. Je to tam napsané. Stáhla jsem si je z netu protože se mi hrozně líbily. Ale pokud vím tak na kompaktech bývá program na focení ohňostrojů. Já nevím jaké bylo nastavení na ty první ale pak jsem fotila na automat. Jen jsem si blb zapoměla dát sériové snímání, to by bylo o něco lepší....

    OdpovědětVymazat
  11. Fotky jsou fajn. Je fakt, že dobrý foťák a stativ udělá hodně ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Ohňostroj jsem ještě nafotit nezkoušel i když jich je v Brně spousta.Tvoje fotky jsou pěkné a inspirující.Někdy se o to taky pokusím   

    OdpovědětVymazat
  13. Já nemám rachejtlování vůbec ráda právě kvůli psům, kočkám, malým dětem a starým lidem. My měli na Nový rok pohotovost, mamčina fenka byla příšerně vystresovaná, v noci se pozvracela a zkolabovala a mamka málem taky. Kočky lítaly vyděšeně po baráku a mladší vnučka usnula až ve tři ráno.

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Podívala jsem se ještě jednou. Poslední dvě fotky jsou SUPER, líbí se mi voda s mostem.

    OdpovědětVymazat
  15. [15]:Ano jsou super protože nejsou moje

    OdpovědětVymazat
  16. [14]:To je právě to co se ve mě sváří, láska ke zvířatům s láskou k ohňostrojům...

    OdpovědětVymazat
  17. [16]:[17]: Ty jsi číslo a já jsem slepá, Vendy! Je vidět, jak pozorně čtu, tak promiň, ale věřím, že bys to klidně zvládla taky!   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....