10 ledna 2014

45 / 52

1/ Pátek 3.1.14
Celej den v posteli...mohlo by se to zdát jako sen, nicméně s frkáním , chrchláním a bolestma hlavy a krku....takže žádná sláva a slast. Přecpaná Panadolem, přepitá čaje s citronem a medem a odřeným nosem nemůžu najít rozhodně žádnou radost.
Skóre dne: Nula bodou

2 / Sobota 4.1.14
3/ Neděle 5.1.14
Je mi nanic a nemám na nic náladu....

4/ Pondělí 6.1.14
Doražená totálně od dcery. Psychika na úrovni Mariánského příkopu.
Fyzicky se mi chce řvát a řvát a do všeho kopat.
A to je venku tak nádherně....
Takže tři dny s absencí radosti. Sebemenší.

5/ Úterý 7.1.14
Konečně!!!! Konečně zase nová hlava. A konečně zase kadeřnice která umí PORADIT a ne jen slepě udělat to co chci i když ve finále v tom vypadám třeba jak blb....a pomůže s péčí o vlasy. Sice je trochu z ruky, je v Litomyšli ale autobusem se to dá vcelku dobře zvládnout. Je fakt že už jsem byla dost nervózní z přerostlé ofiny která mi neustále padala do očí. A uzavřené křehké příměří s dcerou. A respirační moribundus je také na zdárném ústupu
Skóre dne: Tak proč se po tom všem neradovat!

6/ Středa 8.1.14
Nezapoměla jsem objednat výpravu k zubaři (vždycky si na to vzpomenu když si večer čistím zuby) zjistila podrobnosti jedné výstavy na které to chci s Bobešem zkusit(to samé co se zubařem, vždycky až večer mne to trklo), nezapoměla jsem ani na přihlášení se do jedné blogové akce na jednom zajímavém blogu (ano, samozřejmě také jsem stále na to zapomínala) a čekám s napětím na jeden balíček...
Skóre dne: Myslím že nějaká ta radůstka tu je...

7/ Čtvrtek 9.1.14
Jak mě chybělo to mé hraní se špendlíky!....mám teď přestávku protože jsem ve městě nesehnala to co jsem potřebovala, balíček zatím nedorazil tak jsem se vrhla alespoň na jednu vyžádanou kouličku. Už tak trochu v jarní kombinaci.
Skóre dne: Když můžu tvořit jsem spokojená a šťastná. A spokojenost rovná se radost.

9 komentářů:

  1. Týden nic moc, ale závěr byl přece jen lepší. Hlavně, že už je ti líp. U kadeřnice si člověk odpočine, někdo dobře popovídá (já moc ne) a pak vypadne spokojen se svým novým účesem.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Nedorazil ....no a od rána zase začínám smrkat a kejchat a začíná mě bolet hlava....Takže když to vezmu tak už měsíc a půl trávím ve společnosti rýmy a frkání a chrchlání....k doktorce se mi moc nechce, protože co mi řekne. Paralen, hodně pít, vitamíny a klid.....Paralen mám doma, dělám si čaje, tak o něco víc vitamínů by to asi chtělo a klid jakž takž je taky....

    OdpovědětVymazat
  3. Nastuzení mám za sebou, používám obyčejný aspirin a čaj, vlažný, obrovské množství, piju i přes noc a zásadně bez citronu, dráždí mne a víc kašlu a jedna mátově bylinková koupel. Teď to odeznělo docela dobře, 3 dny.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Mám od puberty na aspirin alergii, tedy na vše co má v sobě jen trochu kyseliny salycilové....ale čaj a vůbec i vodu taky hodně piju, i v noci a někdy to jsou dostihy ze schodů dolů....   

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Schody sice nemám, ale proběhnout domečkem mi dá taky někdy práci ti moji lumpové si svoje hračky zásadně umisťují do cesty

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné ten začátek tak to bych ted nchtěla.. :) Jinak jestli chceš koukni se na náš blog..veanies.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Nevím, jestli je to rozšířené, ale já jsem taky down. S dětmi naštěstí OK, ba ještě víc Máš svatou pravdu - jedině čin má tu moc dát zapomenout na ty duševní sr...y.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: tak pokud mne zase vezmes do podajmu tak bych rada. Jitka si objednala ty modrotiskovy koulicky tak bych je nemusela posilat. Zatim cekam na slibene latky a az budou mit korpusy na vajicka. A pak zacnu tvorit...

    OdpovědětVymazat
  9. Začátek jsi měla dost bídný, Vendy, ale ty si můžeš aspoň lehnout, což u mě nehrozí.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....