10 ledna 2014

Dost depréze a bláznivých teorií....


Sice měla moje pondělní
cesta velmi mlhavý začátek, ale během té doby než jsem si
vyřídila pár obchůzek a nafotila kostel, vylezlo sluníčko a rozdělilo město na dvě části.
Zataženou a zamlženou a slunečnou s modrou oblohou. Dokonce i náměstí před chíli ještě zamlžené se krásně koupalo ve slunečním svitu...a dost zvláštně se na něm vyjímal svítící vánoční strom i výzdoba na lampách...

Tady můžete posoudit jak bylo mlhavo (obrázek v původní nedepresivní podobě)




A jak během necelé půl hodiny se situace změnila


Tak vypadala část města kde ještě mlha vládla



Kapky na větvích ve sluníčku krásně jiskřily....jen mě se to nepodařilo zachytit....Plačící


Dneska je zase sluníčkově tak přemýšlím o procházce....


11 komentářů:

  1. pěkně se ti proměnilo město před očima. A kapičky se ti náhodou povedly. na tom malém snímku jsou přesto krásně vidět. Já chtěla jet na zahradu, ráno pršelo, tak jsem to vzdala, pak se vyčasilo a nyní je zase sluníčko pryč. mění se to každou chvíli.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Jak jsem to dopsala a odklikal sluníčko zalezlo. Teď už zase svítí, ale podle počtu mraků moc dlouho svítit nebude....

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí ta první mlhavá fotka a pak ta poslední, s kapkami. U nás je dnes taky spíš aprílově, chvilku zataženo, chvilku slunečno. Ale dost zima.

    OdpovědětVymazat
  4. Já tam ty kapičky vidím

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Tak vidět jsou to jo, ale to krásný jiskření ne

    OdpovědětVymazat
  6. Ty dva obrázky pro srovnání jsou bezva.

    OdpovědětVymazat
  7. Včera uschlo venku prádlo....

    OdpovědětVymazat
  8. [8]:Tady to včera sice vypadalo ze začátku nadějně, ale než jsem udělala oběd a najedly jsme se tak se zatáhlo a z původně plánované výjezdní vycházky se psama nebylo nic. V noci seděsně rozfoukal vítr a fouká i když o něco míň i teď.....

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná ukázka toho jak počasí dělá fotku   

    OdpovědětVymazat
  10. Jo, to je slovo do pranice, pryč s depresí a vzhůru do ulic s foťákem! To je nejlepší terapie, Vendy!   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....